مصاحبه ها

سخنگوی پرسپولیس: ابلاغیه‌ای در مورد سروش رفیعی دریافت نکرده‌ایم/ هنوز تصمیمی برای شکایت از سحرخیزان نگرفته‌ایم

علی بازگشا درباره مسائل و اتفاقات رخ داده در باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

علی بازگشا سخنگوی باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: ساختمان را باشگاه پرسپولیس خریده است، اما از قبل سندش به نام فدراسیون فوتبال است و فدراسیون بدهی به تامین اجتماعی داشت و به واسطه بدهی فدراسیون فوتبال به سازمان تامین اجتماعی قسمتی از املاک فدراسیون فوتبال توقیف شد و ساختمان باشگاه پرسپولیس هم به اسم فدراسیون فوتبال است و این اتفاق برایش افتاد. ساختمان باشگاه پرسپولیس هنوز به نام وزارت ورزش است.

او درباره اینکه بازی با پیکان بدون تماشاگر برگزار می‌شود، گفت: بله، ما میهمان هستیم و تیم میزبان ۲ ورزشگاه به نام‌های شهر قدس و پاس قوامین معرفی کرده است که امکان برگزاری بازی در شهر قدس نبوده است، چون استقلال در این ورزشگاه بازی دارد؛ بنابراین ورزشگاه پاس قوامین تنها گزینه باشگاه پیکان بوده، که برای بازی با پرسپولیس انتخاب شده است.

بازگشا درباره اینکه امید عالیشاه به بازی با پیکان نمی‌رسد، گفت: نه، مصدومیت خاصی ندارد و اگر نظر کادر پزشکی باشد او برابر تیم پیکان بازی کرده و یا یک بازی استراحت می‌کند.

او درباره اینکه باشگاه استقلال از سروش رفیعی شکایت کرده است، بیان کرد: من اطلاعی ندارم و هنوز هم چیزی به ما ابلاغ نشده و گمانه زنی رسانه‌ها است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود سعید سحرخیزان به اوریه توهین نژادپرستانه کرده است و باشگاه شکایت نمی‌کند، گفت: فعلا تصمیمی برای شکایت نگرفته‌ایم.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
5 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
مسعود

خیلی غلط کردین که هنوز تصمیمی نگرفتین

Saman

شماها غلط کردید هنوز برای شکایت از کیسه تصمیم گرفتید. تخلفات تیم حکومتی کیسه چه قبل بازی چه حین بازی چه بعد بازی اونقدر زیاد بوده که تا حالا ده بار شکایت می‌کردید از اون سگدونی. حالا تازه میگید برای شکایت ازشون تصمیم نگرفتید

متین

طاهرا تاجرنیا دم همه را دیده بنابراین شکایت از سحرخیزان تا اطلاع ثانوی ممنوع!!

محمد پرسپولیسی. دزفول

مکتب کثیف کیسه
باشگاه بی فرهنگ کیسه
اگه سرژ اوریه از سحرخیزان به خاطر توهین نژادپرستانه شکایت کنه فیفا حتما پدر کیسه و سحرخیزان رو در میارن

RedRoad

مثل اینکه دلتون شعار حیا کن رها کن میخواد! نفر اونها خودش رضایت داده ولی باشگاهش ول نمی کنه اونوقت باشگاه ما مثل بی غیرتها وایستاده روشو میکنه یطرف دیگه!!! آقا اینو بکنین توی گوشتون که فرق پرسپولیس کبیر با دیگر تیمها در داشتن “شرف” ، “غیرت” و “تعصب” هست. همین و بس