اختصاصیمقالات فوتبال

سناریوی تکراری استقلال؛ علیه داوران جوسازی کن و امتیاز بگیر!

نویسنده: شیوا دورانگر

خبر سرخ: کمیته داوران در مقابل اتهامات ریز و درشت استقلالی‌ها به داورانش به طرز جالبی سکوت اختیار کرده است.

در فاصله سه هفته به پایان فصل و در حالیکه رقابت بر سر قهرمانی به اوج حساسیت خود رسیده، باشگاه رقیب با سناریویی از قبل تعیین شده در حال جوسازی علیه پرسپولیس است، بلکه بتواند مقابل نساجی هم از داوری سود ببرد. استقلالی ها هفته هاست با همین ترفند، یعنی تحت فشار گذاشتن داوران در حال حفظ جایگاه خود در صدر جدول هستند و کسی هم کاری به کار آن ها ندارد!

اتهام به داوران

کمیته داوران در مقابل اتهامات ریز و درشت استقلالی ها به داورانش سکوت کرده. کمیته انضباطی و اخلاق هم علی رغم همه وعده ها برخوردی با اعضای این باشگاه ندارند و همین مسئله باعث شده تا از کوچک و بزرگ در این باشگاه به عالم و آدم اتهام بزنند. به طوری که همین امروز و ساعتی قبل از اعلام اسامی داوران هفته بیست و هشتم، سرمربی امیدهای استقلال در مصاحبه ای مدعی شد که چیزهای نگران کننده ای درباره بازی با نساجی شنیده و می‌داند داور بازی کیست! آرش برهانی در ادامه گفت: شائبه‌هایی درباره پرسپولیسی بودن داور بازی وجود دارد، حتی اسم ناظر بازی را هم می‌داند و او هم قبلا در باشگاه نساجی مشورت می‌داده.

درز اخبار کمیته داوران

پرسشی که در ابتدا مطرح می شود این است که عوامل باشگاه استقلال چرا قبل از اعلام کمیته داوران، باید نام داور و ناظر بازی را بدانند؟ یا بهتر است اینطور بپرسیم این موضوع از چه طریقی به اطلاع آبی ها رسیده؟ جای تأسف دارد که کمیته داوران تا این حد بی در و پیکر شده که اخبار محرمانه آن به همین راحتی در اختیار تیم ها قرار می گیرد. گرچه در سازمانی که رییس آن به گرفتن رشوه متهم می شود چنین اتفاقاتی عجیب نیست.

جوسازی های هدفمند آبی ها

فدراسیون فوتبال به قدری سرگرم ماست مالی کردن فساد کارمندان خود است که اصلا فراموش کرده لیگی در حال انجام می باشد، جامی قرار است داده شود و تیم هایی قرار است سقوط کنند و… در حالیکه اتهامات آرش برهانی به داور و ناظر بازی، این خطر را در پی دارد که حتی دیدار سه شنبه دو تیم در قائمشهر را به تنش و جنجال بکشد. چه داخل زمین و حتی روی سکوها. اما همانطور که گفته شد متاسفانه کسی نیست تا با حاشیه سازی های عوامل باشگاه استقلال که کاملا آگاهانه و با هدف در حال انجام است برخورد کند.

محرومیت عجیب یک پرسپولیسی

این اتفاق وقتی پرسش برانگیزتر می شود که به یاد آوریم در اتفاقی مشابه وقتی مجتبی محرمی و سپهر حیدری علیه رقیب مصاحبه کردند کمیته اخلاق چطور با این دو پیشکسوت پرسپولیسی که فعالیتی هم در فوتبال نداشتند برخورد کرد و اولی را با جریمه سنگین مالی و دومی را به مدت یکسال از هرگونه فعالیت محروم کرد. این روزها اما برخی پیشکسوتان استقلال هر سخن ناصوابی را بر زبان می آورند و یکی از آن ها که سرمربی امیدهای این باشگاه هم است، با وجود سمتی که در استقلال دارد به داور بازی تیمش اتهام پرسپولیسی بودن می زند و آب هم از آب تکان نمی خورد!

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
13 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
نصیر

اوساسونا به تیم کوچک در اسپانیا بیشتر نیست.

..hosein

خاک برسرکیسه کشا که بجای گوه خوری برن آبروریزی که بابت گرفتن سکه توسط عوامل باشگاهشون ودرراس شون اون افشاریان بی شرف که داشت تو دربی برای پنالتی کیسه فقط مونده بود پرواز کنه جمع کنن و چند تا ازاون سکه ها برای همون دربی هست که الان اگر تبانی نکرده بودن پرسپولیس فقط بخاطر این بازی صدر جدول بود بقیه امتیازهای ناحق کیسه بماند!

علی صباغ

اقای عربشاهی اعصاب خودتو خراب نکن ، این بازیها تو وجودشونه و دست خودشون نیست تا الانم با این کارها هیچ … نشده اند و بازم هیچ … نمیشن .

محمد

پاشازاده بی ناموس مال این گوه خوری ها نیستی

ع لشکری پرسپولیسی

دمت گرم آقای عربشاهی جواب این قوم بی منطق هوچی گر را مگر شما پیشکسوتان واقعی و هواداران بدید چرا که از طرف مدیران باشگاه هیچکس هیچ واکنشی نشان نمیده.

سید

داش ضیا اینها درست بشو نیستن، فقط با هوچی گری دارن ناپلئونی نتیجه میگیرن. ولشون کنید بگذارید به حال داغون خودشون باشن. کی دیدی کیسه کش با منطق حرف بزنه؟!

محمد پرسپولیسی

مکتب کیسه لجن همینه. وطن فروشی. بی غیرتی نسبت به همبازی خودش. بی غیرتی نسبت به پیشکسوتان خودشون. وووووو انقد بی غیرت و وطن فروش هستن که زمانی که جوونا داشتن تو خیابونا جون میدادند کیسه کشا واسه دوست دختر یامگا تولد گرفتن و بزن برقص میکردن لاشی های بی شرف. توف به مکتب حجازی معتاد

Perspolis The Great

برهانی هم گفته داور بازی اسدقلال نساجی پرسپولیسی هست
پرسپولیس باید از اول فصل از اینها شکایت کیفری میکرد به دلیل نشر اکاذیب و تهمت و افترا تا جرات نمیکردن زر مفت بزنن ولی الان میبینیم که قبل بازیهای مهم راحت با نشر اراجیف به داور بازیهاشون فشار میارن

نعيم

دمتگرم بقيه پيشكسوتا يادبگيرن

یه پرسپولیس یه بهبهان

دمت گرم آقای عربشاهی دوست داشتنی،باورکنیدکیسه کشا ترسیدن.وهمین موضوع با خراب شدن لانه فسادشان،اونا رو وادار به همچین صحبتهای کذب ومضحکی کرده،ولی کیسه کشا،ما همه‌ی مجموعه‌ی تیم بزرگ پرسپولیس از مدیرعامل وکادر فنی و بازیکنان گرفته تاپیشکسوتان و هواداران محترم ارتش سرخ باهم هستیم،وهیچکس نمیتوانداتحادمارابه هم بزند.
دیگر افشاریان فاسدنیست که کمکتان کند.اگرقانون درست اجرا شود باید به دسته پایین‌تر سقوط کنید،واون جام تقدیمی به فری دوپینگی هم بایدازتون گرفته بشه.کیسه باشگاه همیشه روسیاه تاریخ.

حسین

احسنت بر ضیاخان عربشاهی هافبک قهار و اسبق ارتش سرخ منطقی مستدل و محکم جوابشون دادی

Russell

جای خالی مهرداد میناوند حس‌میشه

مهدی 66

احسنت، چه عجب که حداقل صدای یکی از پیشکسوت‌ها در اومد!