فوتبال جنوب

سیدصالحی: اگر می‌باختیم عادلانه نبود

بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در بازی برابر پرسپولیس اگر نتیجه را واگذار می‌کردیم عادلانه نبود.

به گزارش  فارس، سیدمهدی سیدصالحی پس از تساوی یک بر یک استقلال خوزستان برابر پرسپولیس در مورد این بازی اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم و اوایل مسابقه می‌توانستیم به گل هم برسیم. ما می‌دانستیم که پرسپولیسی‌ها بازی سختی برابر النصر داشتند.

وی ادامه داد: در بازی امروز عادلانه نبود که استقلال اهواز ببازد. برخلاف صحبت‌هایی که مطرح می‌شود اعتراضی به داوری نداشتم. فقط در یک صحنه توپ به کرنر رفت اما داور ضربه پشت دروازه اعلام کرد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها