
فوتبال تهران
شاگرد دایی به دسته یک رفت/ عباس زاده به نساجی مازندران پیوست
مهاجم سایپا تهران به توافق نهایی با مسئولان باشگاه نساجی مازندران دست یافت.
محمد عباس زاده، مهاجم نیم فصل اول ساپیا، با دریافت رضایتنامه از باشگاه تهرانی و مذاکرات نهایی با مسئولان باشگاه نساجی مازندران به طور رسمی به جمع شاگردان داوود مهابادی ملحق شد.
عباس زاده که سابقه برتن کردن پیراهن پرسپولیس را در کارنامه دارد، فصل گذشته به همراه نساجی مازندران در لیگ دسته اول عنوان آقای گلی را کسب کرده بود.



