
شایعات به نفع آسیایی شدن پرسپولیس
در فضای مجازی شایعه شده ممکن است گل گهر از حضور در رقابتهای آسیایی انصراف دهد.
تحولات اخیر در جدول لیگ بار دیگر نگاه هواداران پرسپولیس را به سهمیه آسیایی معطوف کرده است. پس از تغییر نتیجه دیدار گلگهر سیرجان و چادرملو اردکان توسط کمیته انضباطی، چینش تیمها در جدول دستخوش تغییر شد و پرسپولیس یک پله صعود کرد تا در رتبه پنجم قرار بگیرد.
در حال حاضر گلگهر با امتیازاتی که از رأی کمیته انضباطی به دست آورده، جایگاه چهارم را در اختیار دارد و پنج امتیاز از پرسپولیس بیشتر دارد. این یعنی پرسپولیس حتی با وجود یک بازی کمتر هم به گل گهر نمی رسد و این تیم میتواند یکی از گزینههای حضور در رقابتهای آسیایی باشد. با این حال، طی روزهای اخیر شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده که از عدم تمایل مسئولان بالادستی باشگاه گلگهر و وزارت صمت برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا حکایت دارد.
همچنین احتمال دارد رای دادگاه عالی ورزش در خصوص دیدار پرسپولیس و ملوان و استفاده ملوانی ها از بازیکن غیر مجاز، به نفع سرخ پوشان باشد و دو امتیاز دیگر به حساب این باشگاه اضافه کند. اگر این اتفاق بیفتد، پرسپولیس به عنوان تیم پنجم جدول شانس پیدا می کند تا به جمع نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا اضافه شود؛ سناریویی که بار دیگر امید را در میان هواداران سرخپوش زنده کرده است.




پرسپولیس اونجا باخت که سهمیه اول و دوم رو پذیرفت و برای لیگ دو آسیا تلاش کرد چون لیگ ناتمام بوده و پرسپولیس شانس قهرمانی هم هست کلا از ادامه لیگ هم باید انصراف داد و برای فصل بعد آماده شد
البته حتی اون بازی اگه به نفع پرسپولیس بشه بازم دو امتیاز اضافه میشه نه سه امتیاز!
استقلالی ناراحت نشو یک بازی هم کمتر داریم..
چی میگی عمو،پرسپولیسم،بازی با ملوان مساوی شد یعنی در صورت برنده شدن تو پرونده هم دو امتیاز بهمون میدن نه سه امتیاز