اسلایدرحواشی

شعار علیه درویش پیش از شروع بازی/ تشویق محمدی از سوی پرسپولیسی ها

هواداران پرسپولیس پیش از شروع بازی شعارهای خود را علیه درویش مدیرعامل باشگاه شروع کردند.

تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان در چارچوب هفته ششم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه شهدای شهرقدس به مصاف هم رفتند.

*سیامک نعمتی بازیکن فعلی گل‌گهر و سابق پرسپولیس با رضا کرمانشاهی معاون باشگاه پرسپولیس خوش و بش کرد.

*محمد عمری بالاخره توانست با غلبه بر مصدومیت در کنار تیم پرسپولیس باشد و با مجید عیدی، رضا جعفری و پوریا پورعلی و علیرضا محمد هم‌تیمی‌های سابقش خوش و بش کرد.

* گل گهری‌ها موقع بازدید از زمین چمن توسط هواداران پرسپولیس هو شدند.

*امین کاظمیان با مهدی تیکدری‌نژاد و آرمان اکوان همشهری‌های خود خوش و بش کرد.

*امیر شبانی مدافع گل‌گهر با لباس شخصی در ورزشگاه حضور دارد. او از لیست بازی امروز خط خورده است.

*جلسه ۵۰ نفره لیدرهای پرسپولیس برای هماهنگی جلوگیری از شعار علیه رضا درویش ساعاتی پیش از دیدار برگزار شد، تماشاگران در فضای مجازی کمپین تشکیل داده‌اند تا از دقیقه یک علیه مدیرعامل پرسپولیس شعار دهند.

*طبق برنامه از قبل هماهنگ شده همان تعداد هواداری که در ورزشگاه حاضر شدند علیه درویش مدیرعامل پرسپولیس شعار «حیا کن رها کن» سر می دهند.

*هواداران پرسپولیس پیش از شروع دیدار، با اشاره به نتایج اخیر استقلال در آسیا، برای این تیم کری خواندند.

*تماشاگران با چاشنی توهین به علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند دروازه‌بان تیم خود را تشویق کردند.

*بانوان تماشاگر پرسپولیسی هم علیه رضا درویش مدیرعامل این باشگاه، شعار «حیا کن رها کن» سر دادند.

*کریم باقری و علیرضا محمد، مربیان حال حاضر پرسپولیس و گل‌گهر و هم‌تیمی‌های سابق در پرسپولیس، با یکدیگر خوش‌وبش گرمی داشتند.

*مجتبی فخریان و امیر شبانی بازیکنان فصل گذشته شمس‌آذر دقایقی به گفت‌وگو با یکدیگر پرداختند.

*سیامک نعمتی بازیکن سابق پرسپولیس، مورد تشویق هواداران این تیم قرار گرفت.

*وحید هاشمیان سرمربی پرسپولیس ساعتی پیش از دیدار، از شرایط چمن و گرم کردن بازیکنان بازدید کرد.

*سیامک نعمتی بازیکن حال حاضر گل‌گهر و سابق پرسپولیس، مورد تشویق هواداران پرسپولیس قرار گرفت و به سمت نیمکت پرسپولیس رفت.

*رضا اسدی دیگر بازیکن سابق پرسپولیس، مورد تشویق هواداران پرسپولیس قرار نگرفت.

*محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع مصدوم پرسپولیس، برای تماشای دیدار دو تیم با ماشین شخصی خود به ورزشگاه‌ آمد.

*چمن ورزشگاه دقایقی پیش از شروع دیدار، آبیاری شد.

*پیش از شروع بازی، اعضای گل‌گهر حلقه اتحادی تشکیل دادند.

*محمد خدابنده‌لو هافبک پرسپولیس به سمت نیمکت گل‌گهر رفت.

آلن دينکا و سعید الهویی مربیان تیم ملی برای تماشای ديدار وارد ورزشگاه شدند.

* پس از نمایش‌های ضعیف فرشاد احمدزاده، هواداران پرسپولیس میلاد محمدی را تشویق کردند.

* شعارهای هواداران پرسپولیس در دقایق پایانی نیمه اول هم شعارهایی علیه رضا درویش سر دادند.

* در اواخر نیمه اول برخی از هواداران پرسپولیس علیه رضا درویش مدیرعامل این باشگاه شعار دادند که برخی لیدرهای این باشگاه با این هواداران درگیری فیزیکی پیدا کردند.

* در پایان نیمه اول هم هواداران پرسپولیس میلاد محمدی را به شدت تشویق کردند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
13 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
میلاد

درویش حیاکن گمشووووووو.و………..

قرمزته❤️❤️❤️❤️❤️❤️

هاشميان حيا كن گورتو از پرسپوليس گم كن

دوچرخه‌سواران

فقط باید شیشه های باشگاه خورد کنیم وگرنه حیاکن رها کن فایده نداره

amin

الو صدامون میشنوی آقای درویش ؟
عجب

amin

فرشاد احمد زاده و آقای صادقی در حد و اندازه نام پرسپولیس نیستند

یعنی خداوکیلی سرمربی ندونه میلاد محمدی بهتر از فرشاد احمد زاده هسش بدرد توپ جمع کردن میخوره نه سرمربیگری!

amin

والا سنگ یا مجسمه هم بود حداقل یک واکنش نشون میداد و با یک استعفا خوشحالمون می‌کرد
مگر چقدر حقوق میگیره که حاضر به استعفا نیست!
تنها این بنظر میرسد که داره باند بازی میشه و چیزی فراتر از یک دستمزد عادی جیب آقای درویش را پر کرده که حاضره توهین بشنوه ولی استعفا ندهد!

Russell

این درویش و نوچه هاش به این راحتی ها از سفره خوش رنگ پرسپولیس دست نمیکشن،
باید یه برنامه قاطع تر دم در باشگاه پیاده کرد

سعید

سلام به جوانان کشورم
واقعا نمیدونم چی بگم.
تنها نکته ای که به ذهنم میرسه اینه کهاین جوانان خانم و آقا که با شرایط بسیار سخت پول در میارید و هزینه میکنید تا فوتبال لیگ برتر کشور رو ببینید؟
اگر هم که پول دارید که بحثش جداست.
همه میدونن فوتبال کشور همش رانت و پارتی بازیه و کسی که میاد تو لیگ بازی میکنه دلال‌های بسیار قویی ازش حمایت می‌کنند.
من متاسفم برا جوانانی که در خودشون این حس برتر بودن رو نمیبینن و میرن بازی‌های این متوسط‌های غیرحرفه‌ای رو میبینند.

برید پی نان اینها سرابی بیش نیستند برای شما

آینده تون رو نابود نکنید با این فوتبال رانتی و دلالی

متین

هرچه می‌گویند درویش حیاکن پرسپولیس رو رها کن روز به زوز پرو تر میشه

Amir

شعار فایده نداره فقط تخریب شیشه های باشگاه جوابه و تجمع جلو فدراسیون لجن. خاک تو سر همتون که فقط بلدن شعار حیا کن رها کن بدین به جای تجمع و فحش خواهر و مادر

۱۰۱۰۳۶۴

درویش حیا کن پرسپولیس رو رها کن

متین

بی غیرت درویش و بی غیرت تر از درویش اون لیدر نون به نرخ روز خور و بی شرفی ‌که بخاطر منافع ناپاکشان دارن به هواداران شاکی حمله میکنن لیدرهای پست فطرتی که قیمتشون خیلی پایینه و خودشونو ارزون به درویش فروختن.

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

لیگ ایران دفاعی وفیزیکی هستش، تک مهاجم جواب نیست
. باید دو مهاجمه بازی کنیم تا دفاع مرکزی حریف موقعیت بده به ما
.
دفاع چپ فلجه با احمد زاده، بقرآن محمدی حقش نیمکت نیست، هم سرعتیه، هم سانترهاش خوبه