
شکایت پرسپولیس از بازیکن بیمار
باشگاه پرسپولیس از سرژ اوریه بازیکن خارجی و خبرساز خود شکایت کرده و همچنان به طور جدی پرونده را دنبال میکند.
یکی از بازیکنانی که تابستان سال ۱۴۰۴ به پرسپولیس پیوست و حضورش جنجال بسیار وسیعی را انداخت، سرژ اوریه بود. فوتبالیستی که در همان روزهای آغازین حضورش مشخص شد هپاتیت دارد ولی باشگاه پس از رسانهای شدن این ماجرا نیز همچنان بر حفظ او تاکید کرد.
اوریه در پرسپولیس ماند و البته با وجود سابقه قبلی که داشت، اصلاً کارایی لازم را ارائه نکرد به طوری که اوسمار ویرا مدت کوتاهی پس از حضورش در پرسپولیس با صراحت عنوان کرد احتیاجی به این بازیکن ندارد و بهتر است در لیست خروج قرار بگیرد.
این بازیکن در آن زمان مدعی شد با توجه به اینکه باشگاه او را نمیخواهد، باید تمام مطالباتش را به طور کامل پرداخت کند اما ظاهراً شرایط طی روزهای اخیر متفاوت شده چون پرسپولیسیها شکواییه ای را علیه سرژ اوریه تنظیم کردهاند و مدعیاند وقتی این بازیکن تاکید کرد که همه پولش را کامل میخواهد و زیر بار جدایی توافقی نمیرود، آنها هم به او اعلام کردند طبق قانون باید در ایران بماند و با تیم تمرین کند ولی از چنین دستوری تمکین نکرده و به همین دلیل غیبتش را به فیفا ابلاغ کردهاند تا در موردش تصمیم گیری شود.




کیه که ندونه پشت پرده این قراردادها بخور بخوره…
دلم از ای میسوزه:
هر کسی هرجای مملکت، پستی دستش دادن، اندازه توانش میچاپه و میخوره!
و بعدش همون آدم وامیایسته و فحش حکومت میده…