داوری ها

شکایت پرسپولیس از داور بازی با تراکتور

باشگاه پرسپولیس اعتراض و شکایت خود را از تیم داوری دیدار با تراکتور به فدراسیون فوتبال ارسال می‌کند.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخ‌پوشان ایران در حالی به مصاف تراکتور رفتند که بر خلاف جریان بازی، تصمیماتی غیر واقع اتخاذ شد.
با این حال، تصمیم اشتباه داور وسط یعنی سید وحید کاظمی در صحنه گل تراکتور و اخراج سروش رفیعی، همه چیز را تغییر و تحت‌الشعاع قرار داد.
پرسپولیس در بحث زیان از اشتباهات داوری در صدر جدول است. اکنون نیز با شروع مجدد لیگ، اشتباه واضح داور در شرایطی که دید مناسبی هم داشت، روند بازی را عوض کرد و باز هم پرسپولیس متضرر شد.
باشگاه پرسپولیس شکایت خود را رسماً به فدراسیون فوتبال ارسال خواهد کرد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
21 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
سید قاسم گالیکشی

آقای تاج
نتیجه صحبت های بی منطق شما که از تیم استقلال دفاع میکنی وبابت یک اشتباه سهوی که اون هم آفسایدش تایید نشده بود ،میشود اینکه ۲داور پاچه خوار در یک روز سر ۲تیم را می‌برند تا دو تیم سوگلی شما نبازند.
مرد باش هم بابت حرف مفتی که زدی و هم به خاطر همین۲ بازی از طرفداران ملوان و پرسپولیس عذر خواهی کن
البته من وتمام هواداران مطمئن هستیم شما مرد نیستی!!!

سید قاسم گالیکشی

امسال با آوردن وار چند هدف را دنبال می‌کنند

ا_اول اینکه اگر سپاهان،استقلال وتراکتور بازوهایشان گره خورد با کوچکترین حرکت وبا رفتن به وار بازی را در بیاورند
۲_از وار به عنوان سرعت گیر برای قهرمان نشدن پرسپولیس استفاده کنند
۲_حتی الامکان وار نباید در خطاهای مشابه خطای حامدی فر دخالت داشته باشد البته اگر خطاکار بازیکن استقلال،سپاهان وتراکتور باشد
۴-وآخر فصل با قهرمان کردن یکی از سوگلی ها پز داشتن وار را بدهند و مجددا آقای تاج دوباره از باشگاه استقلال بابت اشتباه داوری در سال قبل عذر خواهی کند

با توجه به موارد فوق به نظر بنده و به قول بازیکن مودب!!!استقلال باید در این لیگ ش ا ش ی د
وسلام

بهمن نوری

آخه شکایت بردن پیش متهم چه فایده‌ای داره؟! باید به ارکان فوتبال خارج از کشور مثل فیفا شکایت کرد. امشب هم که دیدید باز عمدا به اشتباه برای کیسه‌های حکومتی، پنالتی گرفتن. بر پدرشون لعنت با این وار مصلحتیشون. هوادارای کیسه هم که از زمین و زمان طلبکاران!

م.ن

بفرما . اینم وار . هرچند دربی رفت پارسال هم با وجود وار سر تیم بریدن

شاپور ابنوی

حالا مشخص شد فشار از بالا به فدراسیون برای حکم بیرانوند از کجا آمده از طرف پزشکیان عجب فوتبالیه فوتبال ایران نه قانونی نه وجدانی نه شرفی

شاپور ابنوی

باید سفت و سخت از این مردک کاظمی و کمکها و داوران وی ار شکایت کنه ادم کور هم میدونن که گل سوراختور و اخراج اشتباه بود و داوران با رشوه ای که گرفتن با وی ار راحتتر بر علیه پرسپولیس سوت زدن و هیچ نظارتی نیست چون وی ار هست بازی دربی سال گذشته هم برای پرسپولیس پنالتی گرفتن ولی هیچ نظارتی نبود چون وی ار هست اتفاقا بهونه خوبی برای رشوه گرفتنه

پرسپولیسی

امسال فقط باید حرص بخوریم.این آشغال کاظمی رو که خمه میدونن کیسه کشه

مسعود

پزشکیان و خانوادش طرفدار تراکتور هستن اینو خودش هم توی ایام انتخابات گفت پسرش هم ديروز رفته واسه تشویق تراکتور…الان ديگه مشخص شد چرا رأی بیرانوند صادر نمیشه یا اشتباهات داوری با وجود var که ديگه آخر واجعس

نصیر

مگه رای پارسال کسر 5 امتیاز استقلال صادر شد!!…

اوف

چرا وار نبود شکایتی نبود همه چی بالاتر از بهانه بود

نعيم

وقتى پسررئيس جمهمورميره اينجورى پرچم تراكتورو تواستاديوم ميچرخونه ميخواييدبيرانوندمحروم بشه؟اينجاايرانه وفدراسيون فاسد،مديراى ماهم ازترس اينكه صندليشونوازدست ندن عمرابه فيفاشكايت كنن ماهابازم تاجايى كه ميتونيم بايدفشاربياريم تابيشترازاين سرمونونبرن وگرنه ازاين نابودترمون ميكنن درآخرسقفم كه ردكردن وهيچ اتفاقى نه واسه اونا ونه استقلالو سپاهان نميوفته درويش بخودت بياودوتابازيكن خوب جذب كن

اسماعیل

پسر رییس جمهور ترک هست آزاده طرفدار هرتیمی باشه این به ما زبطی نداره برادرفقط این آشغال کاظمی ذاتا کاجی کثیفه!!!

پرسپولیس@غیرت @ مردمی

درسته چه ربطی داره دوره های قبلی هم دوتا وزیر پرسپولیسی بودن احمدی نژاد و نوه امام استقلالی من این حرف را قبول ندارم ولی مدیر عامل تراکتور با پول همه کار میکنه از این قضیه باید ترسید

نعيم

همون زمان احمدى نژادچه حق خورييايى كه نكردن،اگرفراموش كردين براتون يكم ياداورى كنم،تاريخ دربى روانداختن جلوچون نصرتى وشيث محروم شده بودن ومانتونيم نيم فصل بازيكن بگيريم،داوريايكيش گل محمدنورى كه آفسايداعلام كردن ودربى ديگه كه خطاى محمدمحمدى روى غلام رضايى روتركى پنالتى نگرفت درصورتى خطااونقدرشديدبودكه غلام رضارضايى٢ماه مصدوم شدبازم بگم برادر…

نصیر

مثلا دوره رئیسی حکومت پشت استقلال نبود!! ..از سال آخر برانکو و گاوبندی تاج و کیروش و کیسه همه می دونیم چه خبره..!!

نعيم

داداش ميتونه طرفدارهرسوراخى باشه ولى نبايداعمال نفوذكنن وحق خورى كنن،بنظرشماچراتاالان راى بيرانونداعلام نشده؟وباتوجه به اين فشارا بنظرتون درآخرچه راى ميدن؟

محمد پرسپولیسی

خاک بر سرتون کنن. بازیکن خوب نگرفتین حالا دنبال شکایت هستین

حدیث

تیم رو تقویت کنید تورو قران،، تو فضای مجازی هشتک های نه به لابی بازی پزشکیان بزنید ،،، امسال می‌خوان تراکتور رو قهرمان کنن،،، و تیم مارو بندازن ته جدول اونم با var نمایشی که دیگه کسی تو زمین نتونه جلوشون رو بگیره ،، هوادار ساکت نمونید.. پارسال یکبارvar آوردن اونم دربی که نتیجه ش معلوم بود،، امسال تو کل بازیهای ما میزارن نه کل لیگ!!!

اسماعیل

چه ربطی به پزشکیان بیچاره داره اصل رو ول کردید فرع رو گرفتید

پرسپولیس@غیرت @ مردمی

تراکتور امسال خیلی خرید کرده ما فقط یه بازیساز می‌خواهیم و یه مهاجم قاتل ولی اگر سرمربی تغییر در تاکتیک بده و ۳.۵.۲ با دو مهاجم بازی کنند مطمئن باشید علیپور و آل کثیر در هر بازی گل می‌زنند بازیساز با اضافه شدن یاسین و عالیشاه و برگشت امیری به پستش درست میشه دیروز از دروازه خیالم راحت شد چون واقعا از بیرانوند سر هست اگر اون تو گل ما بود بالاس سه تا خورده بودیم

اسماعیل

شانس داداش الکس مون هم خدارو شکر خوبه هر جا دیروز زدن بدون اینکه شیرجه بزنه همونجا بود و با پا و سینه دفع می کرد ولی یک زیر طاقی رو خوب فرستاد کرنر بابد رفلکسش بیستر بشه