
اخبار باشگاهاسلایدر
شکایت پرسپولیس از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به فیفا و AFC
باشگاه پرسپولیس قصد دارد از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به نهادهای بین المللی شکایت کند.
باشگاه پرسپولیس امروز بعد از مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت از این نهادها به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کند.
پرسپولیسیها قصد دارند بابت نحوه معرفی نمایندگان ایران به فیفا و بابت صدور مجوز حرفهای برخی تیمها به AFC شکایت کنند.
فدراسیون فوتبال امروز تصمیم گرفت 6 تیم را به عنوان نمایندگان ایران معرفی کند اما اگر سه تیم اول سهمیه بگیرند دیگر پرسپولیس شانسی برای حضور در آسیا نخواهد داشت.
باشگاه پرسپولیس امروز بعد از جلسه با بخش حقوقی خود به این جمع بندی رسید.




این حرکات فقط برای آرام کردن هواداران است در زمان نقل و انتقلات و خریدهای بی برنامه و بی کیفیت و بازیکنان پا به سن گذاشته و حاشیه های هر روزه و در کل مدیریت ضعیف درویش و حدادی انتظاری غیر این روزها نمی رفت
آقای حدادی پیگیری کنید حق ما رو دارن میخورن هم گل گهر و هم چادر ملو یه بازی بیشتر از ما بازی کردن گلگهر با تراکتور بازی کرد و باخت چادر ملو هم خیبر رو برد هردو تیم ۲۳ تا بازی کردن ما میخواستیم با ذوب آهن بازی کنیم که بازی آخر هفته بود که بازی مارو لغو کردن اگه با ذوب آهن بازی میکردیم الان ۳۷ امتیازی میشدیم و شانس میداشتیم برای سهمیه ولی الان حق مارو خوردن حتی امتیاز رایگان هم بهشون دادن اگه ما ۳۷ میشدیم الان میتونستیم اعتراض کنیم تا اون امتیاز های رایگان که دادن بهشون برگردونن یا این که به ما هم اون سه امتیاز بازی با ملوان بدن حتی شانس مستقیم کسب سهمیه نخبگان داشتیم
این پسر حدادی برکنار کنید الآن شو راه انداخته شکایت از فدراسیون میکنیم تو وقتی میخواستی از تاج صحبت کنی فقط کم مونده بود دستش ببوسی این شاموتی بازی ها رو جلو هواداران راه ننداز دستت رو شده پسر جان پرونده تراکتور بیرانوند اوسکل از بیخ تعطیل صد درصد حق با پرسپولیس بود با خیانت بیشرف درویش ول کردید مشکل از جایی اینا برای کمک پیشرفت باشگاه نیومدن اینا چند صباحی میزارنشون بعد هم یا هیئت رئیسه یک فدراسیون میشن این وسط پرسپولیس میمونه با هزار یک مشکل این قدر اعصاب خوردی داریم بخدا به این جماعت نمیرسه
مدیرعامل استقلال ترسیده این تیمش هفتاآسیاخورده میدونه اینبارتیمش نتیجه نگیره ازسمتش برکنارمیشه شمابه بازیهالیگ نگاه کنیدبازیهای مهمی داره استقلال شکست مساوی داره لیگ ایران یکجوری هست قهرمان لیگ آخرفصل مشخصه میشه وهیچکس نمی تونه بگه کی قهرمان میشه سابقه هم داشته یک تیمی بزرگی مثله سپاهان ازرختکن نیومدبیرون یاده همه هست فدراسیون بایدباهوش عمل کنه طرف مدیراستقلال میخادسواستفاده کنه ازمسئله جنگ قطعی اینترنت
هرسال میخاداینترنت قطع بشه این استقلال به این شکل قهرمان بشه پس اگه دوباره جنگ شداینترنت قطع شدآقایون خانم استقلالی بگن درفدراسیون تیمی که موقع جنگ قهرمانه
باید گفته بشه چرا لیگ دو و بقیه لیگ ها در حال انجام هستن و فقط لیگ برتر رو متوقف کردن!! خیلی مشخصه هدف فرستادن استقلال و تراکتور و سپاهان به آسیا بوده دقیقا کاری که با قرعه کشی های جعلی حذفی سال قبل برای استقلال کردن..
استقلال همیشه با اسان تون ترین سخت تری ولی ما با تیم سپاهان جام حذفی اون خانه حریف بازی داریم امسال با تراکتور تو تبریز درحالی که بدون تماشاگر می بود
جنگ زرگری واسه ساکت کردن هوادار شما اگر اهل شکایت بودین پرونده شکایت از فدراسیون و تراکتور رو با اون تخلف علنی به دستور زنوزی و تاج رها نمیکردین
اینها همه سیاه بازی مالک پرسپولیسه . دروغ می گویند فقط می خواهند صدای هوادار را بخوابانند. بانک شهر چرا طلبش از استقلال و تصرف ورزشگاه مرغوبکاراجرایی نمی کنه ؟سر بیرانوند چی کردند ؟
آقای حدادی کاش قبل از اینکه مهندس مهندس تاج راه انداخته بودی به فکر میشدی الان اگر لحظه ای از حق پرسپولیس کوتاه بیای جایی در پرسپولیس نخواهی داشت بس که شما مدیران سفارشی باشگاه اومدید ضعیف بله قربان گو هستید عابدینی کجایی طاهری کجایید
اینکه سهمیهی آسیا دودستی به تیمهای محبوب جماران و پزشکیان تقدیم شده بهکنار اما مدیریت پرسپولیس با شکایت چی رو میخواد ثابت کنه؟که نگران حق تیم و هوادار هست؟ راستی ماجرای شکایت از بیرانوند بهکجا رسید؟ این جماعت دغلباز اگر واقعا بهفکر پرسپولیس بودن توی نقلوانتقالات ضعفها رو برطرف میکردن و بازیکن ارزون و دلالی یا بیمار نمیآوردن که ناچارا از بازیکنای غیرتخصصی یا سنبالا استفاده بشه و میانگین سنی تیم اینهمه بالا بره، تیمی که از ترسش یا توی رختکن قایم میشدن یا فرار میکردن ترکیه چرا باید به ردهی ۶ جدول سقوط کنه که الان دنبال شکایت بره؟ شما اگر دلسوز بودید پرسپولیس در این جایگاه نبود.
ببین حتی اگر پرسپولیس صدر نشین لیگ بود این تیم رو فدراسیون آبی فعلی آسیا نمی فرستاد مثل حذفی و شکوندن قانون یه قانون جدید درمیآورند که نره ..کلا برنامه اینها در سه سال اخیر ..دوما حداقل درباره پرسپولیس سقف قرار داد هست چون رانت ندارن و نمی تونه رشوه بده به سازمان لیگ و فدراسیون و کمیته اخلاق …
در اینکه اگر پرسپولیس صدرنشین بود سهمیه رو بهش نمیدادن که شک ندارم درست مثل زمان کرونا که جون همه در خطر بود ولی حاضر نشدن قهرمان اعلامش کنند، اما مسئلهی نقلوانتقالات باشگاه فرق داره میفرمایی مدیران ما نمیتونن با مدیران رقبا توی دور زدن سقف قرارداد و بستن قرارداد هنگفت رقابت کنن؟ اوکی پس گورشونو گم کنن و جاشونو به کسی بدن که به هر طریقی عرضهی تقویت تیم توی این سیستم فاسد و تبعیضگر فدراسیون رو داشته باشه، تا همینجاشم اختلاف سطح کیفی بازیکنای ما مخصوصاً خارجیها با رقبا سر به فلک کشیده.
واقعا مدیریت و سیستم باشگاه پرسپولیس توی این چند سال تا الان خیلی خیلی مسخره شده
قبل از هر کاری تمام خبرها فاش میشه و باعث میشه که دشمنان پرسپولیس باخبر بشن و خیلی زود جلوی تصمیمات باشگاه گرفته بشه و همه چی قبل از نهایی شدن بهم بریزه حالا همیشه چه نقل انتقالات و چه تصمیمات کلان، برعکس تیم کیسه و بقیه همیشه تا کاری تمام نشده کسی متوجه نمیشه
واقعا کی میخواید دست از بچه بازی بردارید؟؟؟
سیاست حاکمیت تضعیف پرسپولیس هست سال آخر درویش رسما وکیل باشگاه استقلال رو کرده بودن وکیل پرسپولیس و قرار داد بیرانوند رو تغییر داد تا بتونه فسخ کنه..
مدیران فعلی رو بلند آبی انتخاب می کنه متوجه نیستیم!!؟