روی آنتن

صداوسیما تکلیف سرخابی‌ها را مشخص کرد/ بازی از کدام شبکه پخش می‌شود؟

تکلیف پخش زنده دیدارهای استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر مشخص شد.

اینطور که ظهر روز پنجشنبه شبکه ورزش با صراحت در سایت خود اعلام کرد، بازی نساجی و استقلال جمعه ساعت ۱۹:۴۵ از این کانال روی آنتن خواهد رفت و همزمان با آن تقابل پرسپولیس و استقلال خوزستان از شبکه ۳ پخش می‌شود. به این ترتیب با اعلامیه‌ای که شبکه ورزش به طور رسمی در سایت خود منتشر کرده حداقل فعلاً تکلیف این دو مسابقه مشخص شده است مگر اینکه اعتراض استقلالی‌ها موجب تغییر وضعیت شود چون آنها قبل از به تعویق افتادن مسابقه تاکید داشتند که باید دیدار استقلال از شبکه ۳ روی آنتن برود.

البته یکی از عوامل پخش زنده رقابت‌های لیگ برتر در این رابطه گفت: هنوز با قاطعیت نمی‌توان گفت که حتماً بازی پرسپولیس از شبکه ۳ پخش می‌شود ولی فارغ از این مسئله، حتی اگر جدال استقلال از شبکه ورزش هم روی آنتن برود، به محض اینکه در آن بازی شاهد به ثمر رسیدن گل باشیم، برنامه فوتبال برتر آن را به طور مستقیم پخش خواهد کرد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
3 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
علی برازنده

با توسعه روابط ایران و عربستان و همچنین ورود وزیرخارجه مصر به ایران الان وقتشه یک جام شش جانبه به یاد رئیس جمهور بین پرسپولیس و استقلال ایران، الهلال و النصر عربستان و الزمالک و الاهلی مصر برگزار بشه که این موضوع سیاسی اقتصادی و اجتماعی هست و برای برند کردن ایران و فوتبالش و حل برخی مشکلات لازمه.
لطفا این مطلب رو به گوش مسئولین مربوطه برسونید

حسین

خب بیشترین مخاطب را پرسپولیس داره بنابراين باید از شبکه3 پخش بشه

پرسپ۶ولیس

کیسه کشا متوهم . پرسپولیس چندین ساله قهرمان کشوره و تو آسیا قلدر بوده بایدم بازی‌اش از شبکه ۳پخش بشه . خداتونو شکرکنین بازیاتون از شبکه افق پخش نمیشه