اخبار استقلالاخبار لیگ برتر و حذفی

صدور آرای کمیته انضباطی / نکونام به جای محرومیت جریمه شد!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را درباره تخلفات صورت گرفته در رقابت‌های لیگ برتر صادر کرد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را درباره چند پرونده به شرح زیر اعلام کرد:

رأی تخلفات کادر فنی و برخی از بازیکنان استقلال به شرح زیر است: درباره تخلفات آقایان جواد نکونام، مهدی هاشمی‌نسب، محمد نوازی، روزبه چشمی، سیدحسین حسینی و آرش رضاوند مبنی بر نقض ماده 71 مقررات انضباطی از طریق انجام مصاحبه علیـه مقامات رسمی پس از بازی دو تیم نساجی مازندران و استقلال تهران در تاریخ 1403/3/4 و همچنین مصاحبه جواد نکونام در تاریخ 1403/3/6 با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده از جمله شکایت‌های مطروحه از باشگاه استقلال و افراد مذکور، گزارش سازمان لیگ، مفاد مطالب عنوان شده و بیان مطالب خلاف واقع از سوی آقایان جواد نکونام، سیدحسین حسینی و روزبه چشمی علیه داور مسابقه و مقامات رسمی فدراسیون تخلف انتسابی این افراد محرز و مسلم تشخیص و مستند به ماده 71 مقررات انضباطی آقای جواد نکونام بابت دو نوبت مصاحبه صورت پذیرفته با رعایت دستورالعمل شماره 140352124 هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ابلاغی مورخ 1403/2/19 در مورد مصاحبه سرمربیان تیم‌ها به پرداخت 50 میلیارد ریال جریمه نقدی و آقایان سیدحسین حسینی و روزبه چشمی نیز هر یک به پرداخت مبلغ دو میلیارد و 500 میلیون ریال جریمه نقدی و همچنین باشگاه استقلال تهران به لحاظ تحقق مسئولیت تضامنی در قبال تخلف عوامل خود به پرداخت مبلغ پنج میلیارد ریال جریمه نقدی مستند به ماده 50 مقررات انضباطی محکوم می‌گردند و درباره آقایان آرش رضاوند، مهدی هاشمی‌نسب و محمد نوازی نیز به لحاظ عدم احراز تخلف مستند به ماده 95 مقررات موصوف حکم بر برائت صادر می‌گردد. رأی صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است و تداوم فعالیت فوتبالی محکومین منوط به پرداخت جرایم تعیینی در صورت قطعیت.

رأی دیدار نساجی مازندران – استقلال تهران به شرح زیر است:

رأی دیدار تیم پرسپولیس – استقلال خوزستان به شرح زیر است:

 

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
19 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
Ali

تا زمانی که این رضا جاودانی پفیوز شیتیل بگیر کیسه کش تو کمیته انضباطیه ابن‌تیم و این مربی لمپن و بازبکنان بی شخصیت مصونیت دارن
سکوت باشگاه پرسپولیس زبان استقلالیها را دراز و بی عدالتی و خودفروشی کمیته انضباطی هم باعث گستاخی آنان شده است.

گودرزی

اگر با این افراد امثال این استقلالی‌ها… برخورد محکم‌ نشود…تا زمانی که در فوتبال باشند در زر را نخواهند بست. باعث این حرفهای مفت بی‌عرضگی کمیته انظباطی هست.
زنده باد پرسپولیس.

خسرو

باسلام به نظربنده وخیل عظیم هوادران پرسپولیس خداوکیلی اگرقانون درست اجراشودبایدتمامی افرادکمیته انضباتی کهاستقلالی هستنداز این رای خجالت کشیده وکنار گذاشته شوندتاعدالت برقرار شود

Arj

عدل عدالت علی. کجا هستند کمیته هایی که داره تخلفات و فساد رو در فونبال پیگیری میکنه اول کمیته انظباتی رو بررسی کنید که اصلا اوضاع خوبی نداره

آرش ضد کیسه

ماساژور پرسپولیس رو علاوه بر جریمه نقدی ۴ جلسه محروم کردین بعد جواد چکش و بی اصل و نسب و حسینی که اینهمه زر زیادی زدن فقط جریمه نقدی؟!!!
گل بگیرین در کمیته “ عن ضباطیتونو”

..hosein

بواقع کمیته عنظباتی یه رکن جدا ناپذیر از باشگاه بی دروپیکر کیسه کشاست طرف با وقاحت وکستاخی تمام اومده به کل فوتبال وشعور هواداران ورسانه ها و… بدترین توهین ها رو کرده حالا اومدن جریمه ای براش درنظر گرفتن که نشانه همون سنگ بزرگ علامت نزدن هست رو بیان میکنه چون صدرصد میره استیناف تبدیل میشه حدود پانصد یا نهایت ۵ میلیون تومن ؟ کمیته عنظباتی کیسه کش هم بهترین وسبک ترین حکم رو برعلیه این بی شرفا صادر کردن وخوشون هم میدونن معصونیت دارن که هر دم به ساعت تو رسانه ها مثل سگ دارن واق واق میکنن ومثلا دم از شرافتی میزنن که تو عمل هیچ جوره بهش اعتقادی ندارن!

م . ن

کیسه و کیسه کشان خوب میدونن که چقدر از اشتباهات داوران سود بردن. بازی فولاد کرنری که نبود !ارسال و منجر به گل شد . دربی رفت وار بود و اخراجی کیسه و پنالتی برای ما هم نگرفت

بهمن نوری

چه پولی پارو میکنن!

هوادار

بسیار عالی ،باهمین فرمون برید جلو

پیمان

واقعا این حکم خجالت آور هست..باشگاه باید به این حکم اعتراض کنه..فراموش نمی‌کنیم عاایشاه با کمترین اعتراضی سریعا محروم شد..شش استقلالی به کمیته داوران، باشگاه پرسپولیس، فدراسیون و سازمان لیگ تهمت زدند و هر مزخرفی بی اساس و دروغی گفتند و دوباره و سه باره هم همون اظهارات رو تکرار کردند ولی حتی یک جلسه محروم نشدن؟ این مصونیت از کجا میاد؟ هر کس دیگه ای بود چندین جلسه شاید ده جلسه محروم میشد خصوصا که هی این تخلف تکرار هم شد…بلید از کمیته عنضباطی کیسه کش شکایت کنند..حتما باشگاه باید درخواست بررسی و تجدید نظر بده

پیام

چکش صدا کلفت بد ترکیب معلوم نیست به کجا وصله که این همه عربده کشی و کثافت کاری میکنه اما یک جلسه هم محروم نمیشه، بیچاره پیام صادقیان که فوتبالش را نابود کرد این آشغال و باند کثیفش

بهمن نوری

چکش صداکلفت! وای چقدر خندیدم!

ناشناس

به همون جایی وصله که گفته غلط
کردم عفو خورده

اسی

باباش نظامی است

فرهاد

چیز عجیبی نیست وتعجب نکردیم که برخورد جدی تری باهاش بکنن،اصلأسابقه نداشته که محرومش کنن،هرحرکتی دلش خواست انجام داده حرفی که ازدهن کثسفش خارج میشدروزدولی فقط جریمه ش میکنن،اگه یکی از افراد پرسپولیس بود چندماه محرومش میکردن،یه چیزجالب هم اینکه استقلال درفصلی که گذشت بازیکناش مصونیت کارت قرمزداشتن،هرخطایی میکردن که مستحق اخراج بود،داوراحتی کارت زرد هم ندادن،مثال:خطاروی شهاب زاهدی،خطاروی بازیکن اراک

پرسپولیس همیشه قهرمان

از دو میلیارد رسید پنجاه میلیون!!!!!

مسعود

این بیشرفایی که توی کمیته بی انضباطی نشستن و همه مهره های بله قربان گوی علی آقامحمدی هستن واقعا چیزی بنام شرم و شرف و وجدان ندارن ، اگه یه پرسپولیسی اراجیف و تهمتهای جواد چکش نکومال و مهدی گدای بی اصل و نسب و یا سایر هوچی ها و لمپنهای باشگاه کیسه کشا رو میزد به جز جریمه نقدی سنگین حداقل سه یا چهار بازی محروم میشد حالا این بیشرفا فکر میکنن مردم هم مثه خودشون ابله و گاگول هستن ، همه هوادارا تشخیص میدن که شما از کجا دستور میگیرید واقعا شرم و ننگ بر شما ، فقط بسوزید که پرسپولیس بزرگ بازم جام رو بالای سر برد و شما توی شوزش و خماری هی زر مفت بزنید ، سرورتون توی هشت فصل هفت بار جام رو بالای سربرد اون یه بارهم تیم فرهاد مجیدی با پنالتی های کذایی و جعلی به زور جام رو بهش دادن !!

Perspolis The Great

بخش حقوقی پرسپولیس باید از نکومال و حسینی و چشمی به دادگاه شکایت کنه بابت افترا و تهمت بی اساس وگرنه این موجودات سال بعد هم به لجن پراکنی می پردازن باید همینجا جلوشون گرفته بشه
با هرکسی باید مثل خودش رفتار کرد وگرنه زبونشون درازتر میشه

فرزاد

درویش عرضه نداره نامه رسمی بزنه اعتراض کنه به تاج؟ کمیته انضباطی دربست در اختیارشونه
عالیشاه ی مصاحبه کرد یک بازی محروم شد
روزبه چشمی دیگه چی بگه محرومش کنن؟
رضا جاودانی هم توی استیناف نفرشونه