اخبار لیگ برتر و حذفیاسلایدر

صعود پرسپولیس در جدول با شکایت گل‌گهر!

شکایت باشگاه گل‌گهر سیرجان از چادرملو با رأی انضباطی به سود پرسپولیس همراه خواهد بود.

باشگاه گل‌گهر سیرجان پس از تحمل شکست ۵ بر یک از چادرملو اردکان نسبت به استفاده بازیکن غیرمجاز یزدی ها از یک بازیکن اقدام به شکایت از این باشگاه گرفتند.

تخلفی که پس از نزدیک به ۳ ماه مورد بررسی قرار گرفت تا حالا خبر از احتمال اعلام نتیجه ۳ بر صفر به سود گل گهر سیرجان مطرح شود.

در صورت تأیید نهایی این تخلف توسط ارکان انضباطی و اعلام نتیجه ۳ بر صفر به سود گل‌گهر، شاهد تغییرات محسوسی در جدول رده‌بندی لیگ برتر خواهیم بود:

سقوط چادرملو: این تیم با کسر امتیازات احتمالی، دو پله در جدول سقوط کرده و به جایگاه ششم خواهد رسید.

صعود گل‌گهر: سیرجانی‌ها با دریافت این سه امتیاز، به رده چهارم جدول صعود می‌کنند.

تغییر جایگاه پرسپولیس: سرخ‌پوشان پایتخت نیز با این جابه‌جایی‌ها، به رتبه پنجم جدول رده‌بندی راه خواهند یافت.

این تغییرات در حالی اهمیت دوچندان پیدا کرده است که با توجه به عدم دریافت مجوز حرفه‌ای توسط باشگاه سپاهان، هرگونه صعود در جدول رده‌بندی می‌تواند شانس تیم‌هایی نظیر گل‌گهر و پرسپولیس را برای کسب سهمیه‌های آسیایی به شکل قابل توجهی افزایش دهد. باید منتظر ماند و دید رأی نهایی کمیته انضباطی در نهایت چه سرنوشتی را برای این تیم‌ها در هفته‌های پایانی رقم خواهد زد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
2 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
عاشق پرسپولیس

الان یه کیسه کش طویله خسروانی میاد گوه میخوره ربطش میده به پرسپولیس!
این کیسه کشا چه رویی دارن ۲ امتیاز معیشتی بهشون دادن با اون تیم فاسد الاغتور بعد میگن قهرمانی و سهمیه مفت هم میخوایم!
بابا چقدر شماها رووووو دارین!

امیر

ماشالا همه دنبال امتیازهای معیشتی بودن
اون از استقلال و تراکتور که با ملوان بازیشون مساوی شد اما سر اون بازیکن سرباز بیرون از زمین برنده اعلام شدن و 2 امتیاز گرفتن اما پرسپولیس و سپاهان و چادرملو که جلو ملوان و همون بازیکنه قرار گرفته بودن شکایتشون رد شد و حقشون خورده شد

اینم از گل گهری که دنبال امتیاز معیشتیه

بعد استقلال تراکتور گل گهر با این امتیازهای معیشتی خارج از زمین میخوان به آسیا برن!!