بانوان

عذرخواهی رسمی از پرسپولیسی‌ها بعد از رفتار عجیب؛ دیگر تکرار نخواهد شد +عکس

باشگاه خاتون بم با انتشار پیامی در فضای مجازی به کری‌خوانی یک از بازیکنان این علیه پرسپولیس واکنش نشان داد.

کری خوانی فاطمه گرایلی، گلزن خاتون بم بعد از شکست پرسپولیس و همچنین به اهتزار در آوردن پرچم استقلال در ورزشگاه کاظمی در پایان بازی حسابی جنجال به پا کرد.

این بازیکن در مصاحبه عجیب خود بعد از بازی گفته تیم پیروزی در این بازی از نظر فنی و تکنیکی ضعیف عمل کرده است.

اکنون باشگاه خاتون بم با انتشار پیامی در صفحه رسمی این باشگاه از پرسپولیسی‌ها دلجویی کرد و نوشت: خط مشی باشگاه خاتون ،بم پرچمدار فوتبال زنان ایران در آسیا و پرافتخارترین تیم فوتبال زنان ایران همواره مبتنی بر احترام به همه ارکان فوتبال بوده و خواهد بود…لذا رفتار خودسرانه و غیر حرفه‌ای احدی از بازیکنان که موجب تکدر خاطر هواداران باشگاه پرسپولیس شده به هیچ وجه مورد تایید این باشگاه نبوده و قطعاً مجموعه خاتون بم همه تلاش خود را در راستای جلوگیری از تکرار چنین مواردی به کار خواهد گرفت…آنچه مسلم است فوتبال زنان ایران مسیر طولانی را در راستای حرفه‌ای شدن در پیش دارد و ارتقای سواد رسانه‌ای بازیکنان و سایر اصول حرفه‌ای‌سازی در دستور کار این باشگاه قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
22 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
amir

ینی خاااااک بر سر اون طویله خاتون بم کردن که ی بازیکن چوپون عضو تیمشونه و میره با پرچم ی طویله دیگه عکس میگیره، باید کلا از باشگاه اخراجش کنن این اوسگلو، البته اگه طویلشون صاحاب داشته باشه، آخه توالت عمومی تو مگسم روت نمیشینه چه برسه به اینکه بخوای برای پرسپولیس کری بخونی.

امیر

همون که این دلقک از طرفداران پرسپولیس نیست ما خدا رو روزی هزار بار شکر میکنیم و تبریک میگیم خدمت دوستان هفت تایی بابت داشتن همچین طرفداران زشتی

رادمان

زمانیکه این دلقک داشت به باشگاه توهین میکرد, مسئولان ورزشگاه کاظمی کجا بودند؟ یقینا گناه کسانی که اجازه این بی احترامی رو دادن از این دلقک کمتر نیست!

مهدی

شبیه همه چیز هست الا انسان

م . ن

هواداران عزیز ارتش سرخ ! ; آیا از مکتب طویله خسروانی بیش از این انتظار داشتین ؟!

پرسپولیسی قدیمی

میمون که از همه زشت‌تره، ادابازیش از همه بیشتره…
خب بیچاره حتما خانواده ای نداره که تربیت شده باشه

AliReza

سرمربی فصل قبل رو برگردانید

ناصرکرامتی

اول دماغت راجمع میکردی که توآفسایداست،بعد،،،،،،،میزدی،جوجه کلاغ توهم آدم شدی

آرش

مجموعه ی باشگاه استقلال با هواداراش کلا نمونه ی یک مجموعه ی غوغایی و بی جوهر تشریف دارن..هر سال با دو تا برد هارت و پورتشون گل میکنه..زود هم خاموش میشن…این جماعت رو به خدا واگذار کنید…اینا همیشه باختن بدون اینکه حریف داشته باشن…خودشون از خودشون سه هیچ عقبن

raha

میگن میمون هر چی زشتر بازیش بیشتر……اینم با این قیافه مردانه باید یه طور خودش رو نشون بده چه راهی بهتر از اینکار چون اگر کشف حجاب هم میکرد انقدر دیده نمیشد بسکه زشته قورباغه از این قشنگتره

علی قاسمی

میگن ادم هرچی زشت تره اداش بیشتره همینه

Reza

اگه بگم این پسره به پسرها توهین کردم اینو از کجا پیدا کردید قیافه آدمی زاد ندارد

بهرام راد

آفرین به مدیریت باشگاه خاتون بم که به جای حمایت الکی و تکذیب واقعیت بخاطر رفتار غیرحرفه ای زیرمجموعه شون عذرخواهی رسمی کردن.

ارش

ببرین صورتش را جراحی کند شب تو خیابان کسی ببینتش انگار دراکولا آمده

صادق

وقتی بخای بجای مرد باشی باید هم صورت و سیرت مردانه داشته باشی نه لطافت زنانه.

رادمان

صورت و سیرت مردانه با خودش جوانمردی و ادب هم به همراه داره! کسی که هم به باشگاه خودش و هم باشگاه و هوادار رقیب بی احترامی کنه, فرومایه است و بی اخلاق!

م . ن
ارش

چقدر زشت است این اشغال

علی

شعور خریدنی نیست! شعور این بچه تا این حد بوده !!

حسین

این دختر را باید یه گوش پیچی بدی تا اون باشه دیگه به ارتش سرخ ایران زمین توهین نکنه

Russell

خیلی‌ها دوست دارن با اسم پرسپولیس بزرگ خودشون رو مطرح کنن، ولی در این قواره ها نیستن.

Miladiii

آفرین دیگه ازین غلطا نکن جوجه اردک زشت