اخبار مربیان

عذرخواهی کریم باقری از استقلالی‌ها

کریم باقری با ارسال پیامی به اتفاقات بعد از دیدار با استقلال خوزستان واکنش نشان داد.

بعد از گذشت چند روز از بازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال خوزستان، همچنان حواشی این مسابقه ادامه دارد.

واکنش‌های رسمی پیش آمده در اردوگاه رقیب نیز چندان محترمانه نبود و چه بسا در خود الفاظی را داشت که از سوی پرسپولیسی‌ها اهانت به این تیم برداشت شد. حالا در این بین کریم باقری مربی پرسابقه و کاپیتان پیشین این باشگاه در پیامی در این مورد اظهارنظر داشته است.

این پیامی متفاوت و منحصربفرد همراه با عذرخواهی و دلجویی است که نه شباهتی به شعار هواداران دارد و نه شبیه واکنش‌های همراه با توهین و کنایه مدیران استقلال است، پیامی است که فقط می‌توان از آقا کریم انتظارش را داشت.

بدون و کم کاست، این پیام را بخوانید:

اتفاقاتی که در پایان مسابقه رخ داد، بدون تردید مورد قبول هیچ‌کس نیست. توهین و بی‌احترامی در هر شرایطی و از سوی هر فرد یا گروهی، عملی ناپسند است و باید مورد توجه و اصلاح قرار گیرد.

به سهم خودم، بابت رفتارهای نادرستی که رخ داد و باعث رنجش و ناراحتی دوستان عزیزمان در باشگاه بزرگ استقلال شد، صمیمانه عذرخواهی می‌کنم. احترام متقابل، شایسته نام فوتبال ایران و هواداران نجیب هر دو تیم است.

امیدوارم در هیچ‌یک از بازی‌های آینده—چه مسابقات ما و چه سایر تیم‌ها—چنین حواشی تلخی تکرار نشود.

از بزرگان و پیشکسوتان دو باشگاه نیز تقاضا دارم در این‌گونه مواقع با آرام‌سازی فضا کمک کنند تا موضوعات کوچک تبدیل به بحران نشود و از مصاحبه‌های تنش‌زا که می‌تواند باعث تشدید ماجراها شود، پرهیز گردد.

هدف همه ما رشد فرهنگ فوتبال و احترام در ورزش است.

با احترام، کریم باقری

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
8 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
ابوذرموسوی

با تمام وجود کریم باقری قبول دارم ولی توهین های که به ما می کنن چه میشه

محمد طالبی

باشگاه بزرگ در آسیا پرسپولیسه که در پنج شش سال گذشته دوبار به فینال آسیا رفته ولی دوتا جام استقلالی ها توی آسیا هردوتا سیاه و سفیده و مربوط به سالهای خیلی خیلی قبل میشه که در هر تورنمنت کلا هفت هشتا تیم از هندوستان و بنگلادش و برمه و سری لانکا و یمن و عمان و پاکستان و امثال هم شرکت داشتند و اونا در همون دوره سیاه سفید بین چنین تیم‌های درپیتی به اصطلاح جام گرفتند، اگر می توانند الان جام بگیرند، نه اینکه توی سطح دو هفتایی بشن و حیثیت تیم شون به باد بدن…
آقا کریم لطفا چنین مواقعی کاسه داغ تر از آش نشو

نصیر

پرسپولیس جام آسیایی هم داره

محمد طالبی

بیخود عذرخواهی کرده،
لزومی ندارد با تیمی که دشمن ما محسوب میشه و همیشه این دشمنی شو ثابت کرده، چنین لحنی مورد خطاب قرار بگیره.
خودِ استقلالی ها بارها با رذالت تمام علیه پرسپولیس رفتارهایی داشتند، از بازیکنان شون تا مربی ها و مدیران شون همه آدم‌های حقیر و کوچکی اند و اگر موردی از طرف برخی تماشاگران دیده شده، لزومی ندارد کریم باقری از اونا عذرخواهی کنه و اونا رو باشگاه بزرگ خطاب قرار بده.. باشگاه بزرگ هیچوقت هفت تا از یک تیم ملخ خور عربی نمی خوره و حیثیت فوتبال ایران رو در آسیا زیر سئوال نمی بره‌.

مجید همیشه قرمز

آقا کریم احترام شما واجب شما میتونستی از ناحیه خودت عذرخواهی کنی نه از ناحیه پرسپولیس کبیر تیمی که اسطوره اش محمد نوری بنگی یا غلامپور چوپون باشه که هر روز یه مطلب بر علیه پرسپولیس میزارن لایق فحش های بدتر از این هستن پارسال رو یادمون نرفته برای دوم نشدن پرسپولیس چه حروم زاده بازی های که در نیاوردن یا تو لیگ آسیا با برانکو چطور پرچم پرسپولیس رو آتیش زدن یا زیرآب آل کثیر رو تو ای اف سی زدن و محرومش کردن که تیم نتیجه نگیره مکتب کیسه فقط خیانت بوده و این ناسزا فقط لایق کیسه بود و هیچکس نباید عذرخواهی کنه

د.فولادی

برای همینه که آقاکریم محبوب قلبهای سرخ وآبیه.
کریم اعتباراخلاق درفوتبال ایرانه.تاجیهاهم یک کلمه پوزش آقاکریم راروی چشم شون میگذارند.عشقی آقاکریم،بزرگ فوتبال ایران.
من۵۵ساله تاجی ام اما اسم پرسپولیس(ایرانشهر) رامقدس واهورایی میدانم لال بادزبانم اگربه نام پرسپولیس توهین کنم.دوستدارکریم جان،علی آقای دایی وسایرپرسپولیسی های بامرام ومعرفت.
هوادارپیرمرد باشگاه تاج

Saman

معلوم نیست چه خبره تو این فوتبال! این همه حساسیت به شعار یه عده اصلا معلوم نیست از کجا میاد. اونوقت ای که انواع و اقسام توهین ها به بزرگترین باشگاه کشور که یه تنه داشت افتخارات این فوتبال رو به دوش می‌کشید و هر هفته با کارهای ضد ملیشون پرچم یه کشور رو میبردن ورزشگاه و انواع توهین هایی که هوادارای اندکشون به ما میدادن و هنوز هم فرصت پیدا کنن میدن هیچکسی نه رگش باد میکرد و نه حساسیتی بود ولی حالا بدون هیچ ملاحظه همه رو مجبور به واکنش کردن از جمله آقا کریم. ولی بدونید اگه تا حالا نسبت به توهین هایی که به طویله حکومتی کیسه شده بود نظری نداشتیم با این کاراتون بیشتر به این میرسیم که شعارها حقشون بود

نصیر

پروژه هست