مقالات فوتبال

علی علیپور در جمع ۱۰ گلزن برتر تاریخ لیگ برتر

مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس با گلزنی مقابل ذوب‌آهن در جمع ۱۰ گلزن برتر تاریخ لیگ برتر قرار گرفت.

علی علیپور که با ۶ گل دیگر به رکورد گلزنی علی پروین در گلزنی برای پرسپولیس خواهد رسید، اکنون با گلی که مقابل ذوب‌آهن اصفهان به ثمر رسانده است در جمع ۱۰ گلزن برتر تاریخ لیگ برتر نیز قرار گرفته است.

او که اکنون در مجموع ۹۱ گل و در لیگ برتر ۷۶ گل به ثمر رسانده است، به صورت مشترک با محمد قاضی و کریم انصاریفرد که هر دو سابقه بازی در پرسپولیس را دارند ولی تداوم وی را نداشتند در زمره ده نفر برتر تاریخ رقابت‌های لیگ برتر از جهت تعداد گل زده قرار گرفته است.

علیپور در حال حاضر رکورددار گلزنی برای پرسپولیس در لیگ برتر است و در جدول بیشترین گل زده برای سرخ‌ها در جایگاه سوم قرار دارد.

او در رقابت‌های این فصل می‌تواند بعد از امید عالیشاه و علی پروین نام خود را در جایگاه سوم بیشترین بازی با پیراهن پرسپولیس قرار دهد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
5 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
متین

۶عی علی پور در ۱۰ سال اخیر بدون نوسان بدون حاشیه همیشه در خدمت تیم بوده و گلهای حساسی برای پرسپولیس زده بخصوص ۵ گل در دربی و گل حساس در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان در قطر مقابل السد که زمینه فینالیست شدن ارتش سرخ را فراهم کرد پرسپولیس باید قدر چنین‌مهاجمی را بدونه و بهش کمک کنه تا در دیدارهای آتی هم بدرخشه برامون بخصوص مقابل تراکتور و استقلال به گلهای حیاتی علی احتیاج داریم.

م . ن

بازیکن خوب و مهاجم موقعیت و چارچوب شناسی هست اما یه نفر مکمل که درک متقابل داشته باشه در کنارش لازمه. مثل اون سالهایی که با طارمی بودن

آری

هوادارها بی منطق که ادعای بهترین هوادار رو دارن با این رکوردها پارسال بهش فحش می دادن میگفتن بدرد نمیخوره حتی اول فصل امسال هم همین بود حالا که ثابت کرد هنوز بهترینه هوادارای بی منطق خوشحالن و بی احترامی ها یادشون رفته لطفا دست از این قضاوتها و توهین به بازیکنهایی که موثربودن حتی یکسال بردارید

پرسپولیس قرمز بی همتا

انشاالله که با گلزنی به ترتر و دلاروند تعداد گل ها تو بیشتر کنی و هم خودت و هم ما رو شاد کنی و با برد به تهران برگردی

مهدی پرسپولیسی

ایشالله گل بعدی ات رو به ترترسازان بزنی و با سه امتیاز برگردید تهران. در اینصورت میشه به قهرمانی امسال هم امیدوار باشیم