اخبار بازیکنانتصویر برتر

عکس / کاروان پرسپولیس در راه بازگشت به تهران

کاروان تیم پرسپولیس پس از اردوی ترکیه به ایران بازگشت.

تیم پرسپولیس بعد از برپایی یک اردوی ده روز در ترکیه به تهران بازگشت. سرخ‌پوشان استانبول را به مقصد تهران ترک کردند تا آماده تمرینات نهایی خود برای شروع لیگ برتر بشوند.

پرسپولیس در این اردو آلکسی گندوز، گلر الجزایری را به تیم اضافه کرد و آنها با یک بازیکن بیشتر به تهران بازخواهند گشت.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
12 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پرسپولیس ابدی

خدا ازت نگذره که لوکادیا رو شب دربي فراری دادی ازت نگذره که گل‌محمدی رو فراری دادی ازت نگذره که ۲۰ روز محروم شدی ونقل و انتقالات رو از دست دادیم ازت نگذره که تیم وخالی کردی ازت نگذره که ۴۰ روز با احساسات هواداران برای عطیه بازی کری دعای هواداران پول بیشتر مساوی با کثافت بیشتر

..hosein

واقعا عجب باشگاهی با مدیرانی منفعلی چون درویش واون بادامکی که امسال تا اینجا باشگاه خودش از اسپانسر وفروش بازیکم بیشترین درآمد رو داشته اما تو خرید بازیکن برعگس تیمهای دیگه بیشترین خساست رو داشتیم ومتاسفانه اصلا معلوم نیست تو باشگاهی بزرگ وپرافتخار وپرهوادار چی میگذره وسکوت محض حاکمه درصورتی که هفته پیش رو بازیهامون شروع مبشه و انگار نقل وانتقالات هم تموم شده وتیمی ناقص رو امسال خواهیم داشت واین وسط فقط هواداران باید حرص بخورن وآقایون که حقوق و مواجب شون رو اونم به بالاترین رقم دریافت میکنن ،خدا لعنت کته باعث وبانی کسی که پرسپولیس رو سپرد به چند بانک ورشکسته و بدتر درویش وبادامکی احمق ونادان رو به پرسپولیس انداختن

مهدی

خاک عالم تو سر درویش کنن.اخه یه آدم چه قد میتونه دروغگو ریا کار نامرد باشه.اخه مگه میشه این قد آدم پست باشه با احساس میلیون ها هوادار بازی کنه.این همه هوادار دق بده.بیش از یک ماه سر کار گذاشت واس خاطر عطیه الله. اونم رفت الاهلی مصر.خاک تو سرت درویش.

اشکانقرمزته

بازیهای المپیک دیدنی هست. یزدانی که باخت. برخورداری هم که باخت و خیلی بد هم باخت متاسفانه. ولی جالب اینجاست که مجری هی شروع میکنه. یا امام زمان یا علی ووو. ولی اشاره نمیکنه اونها تلاش بیشتری کردن. اگر یزدانی از نظر کتف مشکلی داشت زمان استراحت اصلا نشون نمیده این شخص مشکلی داره.

خلیل حسن زاده

خدا لعنت کنه درویش رو که این چندماهی مارو پیر کرد

محمد

تیم بدون کریم هیچکی نداره

آریا

درویش نمیتونی برو کنار.حال خراب این روز هوادران رو نمی بینی ‌کارت شده بازی نام شهرت جمع کن این مسخره بازی‌ها رو تیم رقیب یک شبه دوتا بازیکن تاپ آورد. بازیکن میلیون دلاری فروختی هفتاد روز هست نتونستی جاش بازیکن بخری

پیمان

تبریک به درویش که هنوز نتونسته دفاع چپ جذب کنه…یعنی تقویت تیم به کنار حتی نتونسته جانشین بازیکن‌های جدا شده رو جذب کنه…دردیش در حد سایپا هست باید بره از سمیعی درس بگیره

پرسپولیسی اصیل

خوشم میاد درویش تمام پیچ ها و صفحات مخالفش رو بسته، باقی مونده ها هم به تعریف ازش میپردازن. کسی هم نمیتونه بهش بگه بالا چشمت ابروئه

محمد قرمزته

درویش با بستن دوتا ازپیجهای هواداری٫کاری کرد تا دیگه صدای اعتراض هوادارا به گوش خودش و اسپانسرهای تیم نرسه وبا خیال راحت ماموریت نابودی تیم را کامل کنه خدالعنتت کنه درویش وبادومکی

دانیال

درویش خدا ازت نگذره که با اسم قلی زاده و چهارتا بازیکن دیگه فقط هوادارو فریب دادی تا زمان بخری و بگذره این روزا بعدم چهارتا بهونه الکی بیاری…خدا لعنتت کنه کیسه بازیکنی ازش نرفته به اون صورت ببین داره چیکار میکنه واسه لیگ و اسیا اونوقت ما که کلی مهره از دست دادیم تو نشستی انگار نه انگار فقط بلدی دروغ بگی و خود شیرینی کنی واسه بالا دستیت

واگذاری کثیف=بانک‌های بی‌عرضه

توف تو شرفتون که با این واگذاری پرسپولیس نابود کردید، فقط خوش خوشونه کیسه‌کشا شد که با کله رفتن تو خمره عسل