
غیبت ادامهدار بازیکن پرسپولیس در تمرین
غیبت بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در این تیم همچنان ادامه دارد.
محمدحسین صادقی، بازیکن جوان پرسپولیس که با آغاز دوباره تمرینات این تیم چند روزی غایب بود، پس از حضور در تمرینات و گفتوگو با اوسمار ویرا، با کسب اجازه از سرمربی سرخپوشان بار دیگر تهران را ترک کرد.
صادقی، بازیکن جوان تیم پرسپولیس که با آغاز دور جدید تمرینات این تیم چند روزی در جمع سرخپوشان حضور نداشت، چند روز قبل خود را به کادر فنی معرفی کرد و در تمرینات شرکت داشت.
با این حال، پیگیریها نشان میدهد صادقی پس از گفتوگو با اوسمار ویرا و تشریح شرایط شخصی خود، از سرمربی پرسپولیس اجازه گرفت تا برای رسیدگی به برخی مشکلات پیشآمده، راهی شهر محل زندگیاش شود.
بر همین اساس، این بازیکن با هماهنگی کادرفنی موقتاً در تمرینات پرسپولیس غایب خواهد بود و پس از برطرف شدن مسائل شخصی، بار دیگر به جمع سرخپوشان بازمیگردد تا تمرینات خود را از سر بگیرد.




مشکلات شخصی!نکنه داره زنشو طلاق میده
این کدوم جهنم میره که هیچ نیستش