
فوری: لیست جداشدههای پرسپولیس مشخص شد
باشگاه پرسپولیس به زودی نقلوانتقالات تابستانی خود را استارت خواهد زد.
باشگاه پرسپولیس که فصل بیستوپنجم عملکرد پُر نوسانی داشت، به زودی به طور رسمی فعالیت خود در نقلوانتقالات تابستانی را آغاز خواهد کرد.
شنیده میشود این باشگاه با لیست اوسمار ویرا به دنبال جذب چند بازیکن جوان و ملی است تا میانگین سنی این تیم را برای فصل آینده به طور چشمگیری کاهش دهد. طبیعتاً با توجه به جذب بازیکنان جدید، بازیکنان با تجربه که فصل گذشته نتوانستند انتظارات را برآورده کنند، از جمع سرخپوشان جدا خواهند شد.
بازیکنانی مانند سروش رفیعی، مرتضی پورعلیگنجی، میلاد سرلک، تیوی بیفوما و دنیل گرا از جمله بازیکنانی هستند که به احتمال زیاد فصل آینده در جمع سرخپوشان حضور نخواهند داشت.
باشگاه پرسپولیس از طریق چند واسطه پیامهایی را نیز به چند بازیکن جوان و لژیونر ارسال کرده تا شرایط آنها را برای جذب بررسی کند.




سرلک سرش لک داره بمونه بهتره چون بازی بلده هرچند فصل قبل افت کرده بوده اما دوباره میتونه استارت بزنه
بهترینهای پرسپولیس(البته از درب پشتی) دارن میرن
محمد قربانی گمشده پرسپولیسه. بجای هدر دادن پول برای امثال باکیچ، قربانی رو جذب کنید.
بازم هستند به نظر من ما بازیکن سن بالا خیلی داریم به کار تیم نمی یان براجعه ابرقویی سرلک اینام باید برن
سعید عزت اللهی و قربانی برای هافبک خیلی لازم داریم. هافبک پرسپولیس افتضاحه و بزرگترین ضعف پرسپولیس شده
براجعه درجه 3 و میلاد محمدی و خدابنده لوو کاظمیان رو هم به این لیست اضافه کنید. کل خط هافبک و مدافعین کناری درجه دو بودن.
خدابنده اگر درپست غیرتخصصی وینگر استفاده نشه ودرپست خودش یعنی هافبک دفاعی به کارگرفته بشه خوبه