اسلایدرشبکه اجتماعیمصاحبه هانقل و انتقالات پرسپولیس

لوکادیا: بی‌صبرانه منتظر بازی برای این باشگاه بزرگ هستم

پرسپولیس نیوز: یورگن لوکادیا استوری و پست جدیدی در اینستاگرامش منتشر کرد.

یورگن لوکادیا که روز سه شنبه اولین تمرینش با پرسپولیس را انجام داد، با انتشار دو پست و یک استوری از هواداران و مسئولان باشگاه تشکر کرد.

یورگن لوکادیا امروز با پرسپولیس اولین تمرینش را انجام داد و در واکنش به این مسئله، پست اینستاگرامی زیر را منتشر کرد: متمرکز و مصمم. الان وقت استراحت نیست.

 

او سپس این استوری را منتشر کرد و نوشت: از باشگاه پرسپولیس که اجازه داد فرزندانم در اولین تمرین حاضر شوند، ممنونم. بالاخره هم‌ تیمی‌های جدیدم، کادر پزشکی و فنی را ملاقات کردم که بسیار با من صمیمی بودند و میهمان نواز برخورد کردند. بی صبرانه منتظرم تا برای این باشگاه بزرگ و خارق العاده بازی کنم. شب بخیر ارتش سرخ، سپاسگزارم از همه حمایت های شما.

 

و در نهایت با انتشار پستی با تصویر خودش و فرزندانش نوشت: نسل بعدی، فوتبالیست های آینده پرسپولیس. از حمایت های شما ممنونم ارتش سرخ. بی صبرانه منتظر بازی برای هواداران هستم.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
12 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
حسین تنهای پرسپولیسی

انشالله که به زودی بازی میکنی و میترکونی چشم همه حسودای پرسپولیس کبیر رو. که انقدر کری نخونن برای ما که مهاجم درجه یک و گلزن نداریم. مطمعن باشید که میترکونیم به امید خدا ….

فواد

لوکاوپاکدل وعبدی همه تون عشقین♥️

دبیری

انشاالله سعیدصادقی پاسهای گل بده توی هربازی۴تاپاس بده هر بازی ۴تامیزنیم فقط صادقی انشالله قبراق باشه وتوی تمرین با لوک بی باک ویژه تمرین کنه که چشم بسته بهم پاس بدن انشالله

محمد

با توجه به اینکه اکثر تیم ها جلوی پرسپولیس دفاعی بازی میکنن باید پرسپولیس هرچه زودتر فقط بره دنبال مهاجم سرزن که از نون شب هم واجبتره برای پرسپولیس

محمد دزفول پرسپولیس

دمت گرم. خوش اومدی به باشگاه بزرگ ایران و آسیا. فقط خدا کنه بتونه تو این چمن و زمین های بی کیفیت ایران بازی خوب خودشو انجام بده. این زمینا فقط بازیکنان رو مصدوم میکنن. یکی هم پیدا نمیشه رسیدگی کنه متاسفانه مسئولین فقط به فکر دزدی و پر کردن جیب خود و خانواده خودشونن. لعنت به این مسئولین بی کفایت

کریم زاده

آقا این مارکوویچو نگیرین آمار گلزنیش خیلی ضعیفه اون استوریش هم که به زبان فارسی بود رو ایجنت دلالش گذاشته تا به پرسپولیس غالب کنه. همون دیاباته انصاریفرد مانگا از این بهترن

ahmad

درودبر یورگن پرتلاش و مصمم برای درخشش درپرسپولیس بزرگ

Perspolis The Great

اینکه خیلی اهل خانواده س قابل ستایش و دوستداشتنی هست پسراش هم خیلی باحالن
امیدوارم توی پرسپولیس بدرخشه و یه زمونی در آینده بگیم وقتی لوکادیا اومد پرسپولیس رو ما یادمونه از بهترین ها بود و کلی جام باهاش درو کردیم
امیدوارم با خودش و خانوادش خوب رفتار بشه
امیدوارم ایشون با تیم خوب تا کنه
امیدوارم یه مچ خوب براش تو خط حمله پیدا کنیم و بزودی اضافه بشه
به امید قهرمانی های پیاپی تیم پرسپولیس کبیر❤️❤️❤️❤️❤️❤️

azarakhsh

ما هم بی صبرانه منتظر گلهای خوشگلت مخصوصا به تاسیون هستیم فقط خیلی مراقب باش بی صفتها مصدومت نکنن، بامید جررر خوردن کیسه و زردچوبه..راستی انقدر تعلل کردیم که تراختور دودی داره دیابتی رو میگیره، حتما باید بجای تمیروف یه مهاجم قبراق جذب کنیم،امسال رقبا خیلی قویتر از فصل قبل شدن، بامید سه گانه سرخ

ناشناس

درویش گفته دیگه نیازی نداریم و برنامه ای برای جذب مهاجم خارجی در دستور کار نیست

علی _ پرسپولیس عشق بی انتها

به اسدقلال گل بزنه واسه ما یه دنیا ارزش داره ❤

محمدی

اتفاقا بازی کیسه و زردک اصفهانی رو با اکراه تماشا کردم هر چند اولین بازیشون بود ولی دریغ از چهار تا پاس سالم! بر خلاف پاسکاریهای عالی پرسپولیس در روز اول.