اختصاصیاسلایدرمقالات فوتبال

ما ساکنان ناسپاس سوئیس / ببخشید آقای وزیر!

خبر سرخ: وزیر ورزش هفته‌ها پس از تعیین تکلیف وضعیت استقلال در پاسخ به درخواست دوستانه سرمربی پرسپولیس برای روشن شدن وضعیت باشگاه واکنش تندی نشان داده است.

حمید سجادی که عصبانی‌تر از همیشه روبروی دوربین قرار گرفته می‌گوید هیچ جای دنیا مسائل فنی ربطی به مدیریت ندارد و سرمربی پرسپولیس بهانه گرفته است.

آقای وزیر راست می‌گوید هیچ جای دنیا سرمربی کاری به مدیریت ندارد اما فراموش کرده اینجا هیچ وقت با هیچ استانداردی شبیه هیچ جای دنیا نبوده که این بار باشد.

مدیریت جایی به مسائل فنی ربطی ندارد که قهرمان پنج دوره متوالی نه تنها دغدغه مالی برای حفظ ابزارهایش ندارد بلکه لبریز از پاداش‌ها و مواهب آن قهرمانی قدرتمندتر از قبل می‌شود.

جایی ربطی ندارد که سرمربی تیم کف چمن‌های فرودگاه منتظر پریدن پرواز تیم و از دست دادن اصلی‌ترین تمرین مهمترین بازی فصلش نباشد.

جایی که مربی با من بمیرم، تو بمیری بازیکنانش را نگه ندارد و با ترکیب لخت شده به مصاف رقبای تا دندان مسلح آسیایی نرود.

جایی که پاداش میلیون دلاری چند سال از جان گذاشتن و نتیجه گرفتن پشت دیوار تحریم‌های سیاسی گرفتار نباشد.

جایی که هر سال پرداخت دستمزد اعضای تیم و باز شدن پنجره باشگاه معطل پرداخت یک بدهی خارجی نباشد.

جایی که دو بازیکن خارجی سه هفته آواره کوچه و خیابان برای وارد شدن به ترکیب تیم نباشند.

جایی که یک پنجم از مسابقات گذشته اسپانسر تیم مشخص شده باشد.

جایی که کیفیت و رنگ لباسهای تیم تنه به تنه جنس مامان دوز نزند.

جایی که رئیس فدراسیون شب قبل از بازی به اردوی تیمی نرود و عکسهای دست توی کمرش با سرمربی رقیب پخش نشود.

جایی که معاون وزیر برای صدور شبانه مجوز بازی بازیکنان خارجی تیم رقیب دستور از بالا نداده باشد.

جایی ربطی ندارد که وزیر از آب خوردن مدیرعامل تا انتخاب کارگزار و مدیران و معاونان باشگاه و سایر مسائل دخالت مستقیم نداشته باشد.

بله آقای وزیر مسائل مدیریتی ربطی به مسائل فنی ندارد، البته اگر لطف کنید یک بلیت برگشت بگیرید و از سوئیس پیش ما برگردید و مسائل مدیریتی و فنی را کنار ما رصد کنید.

حسن مهدوی

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
39 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
اسد

بایست با همین استدلال و منطق ؛مجبورش کنید به عذر خواهی… هرچند همگی شان خنجراز رو بستند برا پرسپولیس…

دختر سرخ

بی شرف تو که از حیوون کمتری چی توی خودت دیدی که اینجوری با اقا یحیی ما صحبت میکنی؟ اگه سرمربی تیم محبوب خودت بود بازم اینجوری چرت و پرت و چرند میگفتی؟ معلوم نیست کی به تو مدرک داده مرتیکه حیف این همه با سواد و تحصیل کرده که تو خونه نشستن و توی بی سواد احمق میری اون بالا هرچی که به ذهنت برسه میاری رو زبونت. این تیم چهل میلیون هوادار داره ولله العظیم قسم نمیزاریم روز خوش ببینی اخر فصل معلومت میشه

م س

یکی از اهداف انقلاب که هزاران نفر پیروجوان شهید شدند این بود که مسئولین با مردم روراست باشند وحقی را ضایع نکنند.تو که تازه به دوران رسیده ای ونوکیسه وبیسواد تحمل حرف حق را نداری به چه دردی میخوری؟

ناصرپرسپولیسی

هوادار هیچ وقت از این چرندیات سجادی استقلالی نگذرید، بازی بعدی غیرت به خرج بدین علیه این آقا شعار بدین
پشت یحیی و تیم باشید تا امثال سجادی غلط اضافه نکنن

م س

وزیر ترسو وبزدل حقه باز

قاضوی

سلام آقای وزیرمحترم :
باتشکراززحمات جناب عالی ،
خواهش می کنم یک بارفرمایشات خودتون رادرآرامش، مجددا گوش وتجزیه وتحلیل نمایید.ببینیدخودتان ازمطالبی که عنوان کردیدازنظرعلمی ومنطقی می پذیرید.
مگرمی شودموفقیت یک تیم فقط به مسائل فنی (یک عامل)گره بخورد.
قطعاواقف هستیدکه عوامل مختلفی ازجمله مسائل مدیریتی و… ،نقش بسزایی درپیشرفت یک تیم دارد.
حال سوال اول این است که آقای وزیرچه زحمتی برای بحث مدیریت پرسپولیس کشیده اید؟شایدماهواداران خبرنداریم.
سوال دوم:آیاعدالت رادربحث مدیریت برای دوتیم تحت پوشش خویش رعایت نموده اید؟
وسوال آخر:سعه صدریک وزیردراین حدکافی است یافرار رو به جلونموده اید.؟
باتشکرازکادرفنی،سرپرستی وهیات مدیره ،بازیکنان وهواداران ارتش سرخ

م س

بخاطر همین هم بنده عنوان بیسوادی به ایشان دادم.

پارسی

ننگ بر این وزیر بی کفایت….‌‌

حسین

ایییییول که عاااالی نوشتی احسنت به این قلم شیوایت

حامد

در این معنی سخن باید که جز سعدی نیاراید
که هرچ از جان برون آید نشیند لاجرم بر دل

احسنت بابت این تحلیل ارزشمند

Kia

سجادی یه کیسه کش تمام عیاره که حتی از گلزنی بازیکن‌های کیسه به هوا میپره

ستاره سرخ

گل گفتی آقای مهدوی

شیر پیر

امثال سجادی ها حتی برای یک پست سرشیفتی هم لایق نیستن وگرنه حال وروز مردم و کشوروپرسپولیس این نبود اما نکته از همه چیز مهمتر بنده مطمئنم این احمق ها واقعا احمق ها فراموش کردند،نه خیر، باور ندارند که خداوند بزرگ وخالق هستی از رگ گردن به ما انسان ها نزدیکتر هست و باید جواب تمام این خیانت ها رو باید دهند اون هم سنگین حال درهر دین و مکتب و آیینی واعتقادکه باشیم و خداروشکر که خدا هوای پرسپولیس وقلب میلیونها هوادار رو داره

حسین

خیلی این وزیر سطحش پایینه و فقط ادا در میاره- کلا در خدمت استقلالیاست- کوچکترین مشکلی رو براشون با جلسه حل میکنه!! همین صدری رو مدیرعامل نمیکنه تا تکلیف درامدزایی مشخص شه- طرف نمیدونه صدری میمونه یا نه – چجوری باهاش کار کنن؟ وزیر بیشرف از قصد تیمو تو حالت آچمز نگه داشته تا فاصله امتیازیش از استقلال زیاد شه- علنا آقای اسحاقی میگه معاون وزیر نامه زده بخاطر ضمانت بانکی بازیکنای خارجی استقلال با استقلال راه بیاین!!! یعنی تخلف علنی! از خریداشون که غیرقانونی بود و حتی آیین نامه داخلی همون خلافم اجرا نمیکنن!! همه در خدمت استقلال- وزیر ورزش میادجلو تلویزیون برا یحیی جوش میاره! علنا داره میگه با تیم ما مشکل داره- ففط میخوان مارو نابود کنن- چرا حرفامو نمیزاری آقا یا خانم مسئول سایت !!

آرش ضد کیسه

یکی به این آقای دکتررررر بگه : در زمانی که شما میدویدید اگر مسؤلین وقت امکانات و پیست دو و میدانی در اختیارتان قرار نمیدادند و شما مجبور بودین در خیابان ها و پارک ها بدوید و تمرین کنید آیا میتوانستین به جایگاهی برسید؟!!!
دو حالت در شما وجود داره ، یا از مسائل بی اطلاع هستین یا خودتونو زدین به اون راه که در هر دو حالت وای به حال ورزش این مملکت.

محمد

یک سوال ساده از سجادی، داری میگی آقای صدری داره کارشو به بهترین شکل انجام میده! میشه یکی از کارهای مثبت صدری رو بعد از رفتن سمیعی بگی؟؟!!
اره صدری ب بهترین شکل بنفع رقبا داره کار میکنه و شایدم واقعا منظور وزیر همینه!

Sasi۶۶۶۶۶۶۶

واقعا باعث تاسف که وزیر مملکت که ادعای مدیریت و از این حرف ا که نباید یحیی دخالت کنه از انتخاب مدیر عامل و سر پرستی و هیئت مدیر عاجز ه بعد اسم خودشونو گذاشتن وزیر هههه

محمد

دوستان عزیز با یه تجمع حسابی زمینه استیضاح این وزیر کثیف ونوس رو فراهم کنیم

محسن

جواب وزیر (نوکر استقلال) در زمین توسط بازیکنان و روی سکوها بعهده تماشاگران است
سجادی منتظر باش

مجتبی

سجادی، مردی از بدنه ورزش که زمان کاندید شدنش برای تصدی وزارت ورزش، مورد حمایت همه قرار گرفت. طی چندماه فعالیتش، مقبول همه بوده و هوای همه رو داشته غیر از پرسپولیس. اینکه سجادی پرسپولیس رو تنها گذاشته، چیز جدیدی نیست. در طول تاریخ باشگاه، اگر وزیری پرسپولیسی بوده(آذری جهرمی)، در حد هوادار و کُری خونی هوای پرسپولیس رو داشته و کدوم مسئول بوده که برای این تیم کاری کرده باشه که برای بقیه تیم ها نکرده باشه. فقط کافیه مقایسه کنید زمانی رو که فرهاد مجیدی در کنفرانس بعد از بازی های استقلال، هر حرفی بود علیه وزیر ورزش میزد، اما مسعود سلطانی فر خویشتن داری میکرد. حالا یحیی محترمانه درخواست کرده که وضعیت مدیریتی باشگاه زودتر مشخص بشه تا حداقل صدری بتونه تصمیمهای بلندمدت بگیره، وزیر ورزش روز قبل از بازی جواب یحیی را به این شکل داده تا جور دیگه ای تیم را به حاشیه ببره… حسادت به پنج قهرمانی پرسپولیس تا چقدر آخه…

حسین ص

دست مریزاد اقای مهدوی ؛چقدر قشنگ جواب وزیر کیسه کش رو دادی ،شیر مادر حلالت

علی _ پرسپولیس عشق بی انتها

لعنت و نفرین به مدیران نالایق مملکت ما،
که آه و ناله چندین میلیون هوادار پشت سر شماست

یدی

وزیر بسیجی خب منم لباس دارم چه فایده مردعمل نیستی اون دنیا بالباس توکارندارن باوجدان توکاردارن والا بنظرمن لباس بسیجی پوشیدن جورایی خودنمایی حساب میشود تاسف برای مدیران خودنما

Mark

اقای سجادی کاشکی قبل ازاینکه با ارتش سرخ در بیفتی به حقیقت ها و اینکه چه تیمی ابروی ایران و اسکلت اصلی تیم ملی رو تشکیل داده فکر میکردی….. ما نخواستیم دادکان رو که ازش میترسید مدیرعامل کنید ولی حداقل تکلیف هیئت مدیره و مدیرعامل رو مشخص کن، همونطوری که سریع تکلیف تیم همیشه نالان ابی رو مشخص کردی. زنده باد پرسپولیس قهرمان که خار چشم کل لیگه با همت و قلب بازیکنا و کادر فنی و هوادارای با معرفتش

دبل هتریک

احسنت و دست مریزاد خدمت آقای حسن مهدوی..
حرف دل ما رو زدی

شایان پرسپولیسی

ماشالله بر پرسپولیس نیوز و حسن مهدوی تروخدا بیشتر از این مطالب راجع به فساد و زد و بند تیم کیسه منتشر کنید تا فکر نکنن همه مث خودشون گوساله ان وزیر داره همه پهنی براشون میخوره بعد زر زر میکنن طلبکارم هستن کیسه کشای دوزاری
زنده باد پرسپولیس زنده باد اصالت ننگ بر کیسه حکومتی و دروغگو ❤️❤️❤️❤️+❤️❤️

علی آرام

حرفت حقه

Red army

بابا حمید استقلالیا

پرسپولیسی

مطمئنید که «بابا» حمید هست؟ شاید… ولی ممکنه« شوهر » حمید بعضی ها تو تیم منحوس کیسه باشه

میلاد

کو گوش شنوا کسی خودش به کر بودن بزنه نمیشنوه

محمد

آقای وزیر توی ایران مال مشغول بکاربوده زیرنظرانصاری مالک ایران مال وبانک آینده واگریادتون باشه بازارمبل که اسپانسرکیسه بوده، حالامتوجه شدیدچراتیم ماهنوزمدیرعامل نداره.

پرسپولیسی

اون که تابلوئه

محمود زارعی.بوشهر

ببخشید اینطور میگم اگه چنین صحبتی رو در مقابل فرهاد مجیدی میکرد تا حالا هواداران استقلال لختش کرده بودن، متاسفانه داره از نجابت هواداران پرسپولیس نهایت سواستفاده رو میبره و تا میتونه به باشگاه ضربه میزنه.
اقای رییس جمهور نمیبینی وزیرت چه تبعیض و بی عدالتی در ورزش به راه انداخته!!؟؟
باشگاه پرسپولیس، تیم های ملی فوتبال،فدراسیون کشتی و… همه رو دچار مشکل کرده و فقط تمام فکر و ذکرش شده تیم محبوبش استقلال که در ناز و نعمت زندگی میکنه!!!

بجای عذرخواهی و تعیین تکلیف وضعیت باشگاه یه چیزی هم طلبکارمون شد و شاخ و شونه میکشه!!! برای مجیدی موش بود برای یحیی شیر شد!!؟؟

اقای ایرانمال بترس از روزی که صبر هواداران پرسپولیس لبریز بشه.

دوبارنایب قهرمان آسیا(واقعی) نه توچهارجانبه

تف به شرفت سجادی ، تف به ابا واجدادت ،اخه چرا همین اقای صدری رو مدیر عامل نمیکنید ودو نفر رو هم به هیت مدیره انتخاب کنید این کارو یه بچه هم میتونه انجام بده، نمیدونم این ذوالفقار نسب اونجا چکاره است که نمیتونه کاری بکنه مگه پرسپولیسی نیست؟!!!!!!

سامان

دمتون گرم عجب مطلب نابی نوشتید الحق دمتون گرم

عرفان

درود براین قلم

حامد

وزیر نون به نرخ روز خور

حسین پرسپولیسی

دمت گرم واقعا زیبا نوشتی.سجادی علنا داره میگه من استقلالی ام نمیخواد پرسپولیس نتیجه بگیره.ولی ما هوادارها تا پای جون پای مربی و تیممون هستیم. زنده بادپرسپولیس وپرسپولیسی

علی

وزیر استقلالی نمیخایم