اخبار مدیراناختصاصی

مبلغ قرارداد انصاری با پرسپولیس مشخص شد

چندی پیش طی حکمی از سوی رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس، محمد انصاری به عنوان معاون ورزشی این باشگاه منصوب و مشغول به کار شد.

شنیده ها حکایت از آن دارد که قرارداد معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس مبلغ 7 میلیارد تومان برای یک سال است.

پیش از این و در سال گذشته حسین بادامکی بازیکن سابق پرسپولیس به عنوان معاون ورزشی در این باشگاه فعالیت می کرد که شنیدیم ماهیانه 40 میلیون تومان حقوق دریافت می کرد.

حالا گفته می شود محمد انصاری دیگر بازیکن سابق پرسپولیس و معاون جدید ورزشی باشگاه، سالیانه 7 میلیارد تومان دستمزد می گیرد.

انصاری که در میان فصل نقل و انتقالات به پرسپولیس اضافه شد اعلام کرد چون تازه آمده هیچ دخالتی در نقل و انتقالات نمی کند و تمرکز خود را روی تیم های پایه بانوان و گذاشت.

انصاری تلاش کرد تغییراتی در مدیریت تیم های پایه انجام دهد و طی مذاکراتی با حسین عبدی وی را جایگزین شاهرودی کند که مخالفت ها در باشگاه مانع آن شد.

گفته می شود انصاری حتی به دنبال دستیاری هاشمیان هم بود که وحید هاشمیان با این پیشنهاد موافقت نکرد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
10 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پرسپولیس اهورایی

بابا شوخی نکنید
این اونوقت ک بازی می‌کرد اینقدر قراردادش نبود
حالا ک فقط مسئول نمازخانه درفشی فر هست

سام

ممد انصاری کارش درسته

Russell

۷ میلیارد برای نمازخونه و زیارت عاشورا؟!
خب حداقل یکی مثل سیدورف رو‌ میاوردین که به اسمش بی ارزه

مسعود

یه سفره مفتی انداخته شده همه با هم دارن غارت میکنن

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

حاجی انصاری دوستت داریم، ولی داداش تا وقتی درویش و هاشمیان باشن شما هیچ کاره ای ❗

پرسپولیس همیشه قهرمان

خب وقتی ماهی چهل میلیون بدی به یکی سالش کمتر از پانصد میلیون تومان میشه و خب خیلی مسائل مثل دلالی بوجود میاد!!!

رادمان

۷ میلیارد برای هیییچ! سفره ای به نام پرسپولیس به کام عوامل!

بژی پرسپولیس

واقعا این بی شرف درویش پول پرسپولیس رو هاپولی میکنه اخه انصاری چه گلی به سر پرسپولیس زده که ۷ومیلیارد بگیره واقعا حرومه

هوادار

بیشرف استفا بده برو با وجود آدمی مثل تو پرسپولیس به هیچ کجا نمیرسه با یه خدافظی هوادارو خوشحال کن

مهرداد

ایشالا که این پول حرام نیس که ده برابر نفر قبلی داره حقوق میگیره که نماز خونه احداث کنه