روی آنتن

محمد رضا احمدی بازی پرسپولیس – لخویا را گزارش می کند

پرسپولیس نیوز : دیدار”لخویا –پرسپولیس” سه شنبه ۹ خرداد ماه از ساعت ۲۳:۳۰ به صورت مستقیم از شبکه سه سیما پخش می شود .به گزارش روابط عمومی شبکه سه سیما ، این رقابت   از سری مسابقات  دور برگشت مرحله یک هشتم  لیگ  قهرمانان آسیا (AFC Champions League )  است  که در ورزشگاه “جاسم بن حَمَد”  دوحه قطر  برگزار خواهد شد .
گزارش این  مسابقه برعهده محمد رضا احمدی است.
بخش کارشناسی برنامه نیز میزبان  محسن خلیلی  ،کارشناس  فوتبال خواهد بود که  با اجرای جواد خیابانی از ساعت ۲۳:۱۰   روانه آنتن خواهد شد   .
این مسابقه  در قالب برنامه “فوتبال برتر”،کاری از گروه ورزش شبکه سه سیما به تهیه کنندگی مهدی هاشمی است  که مسابقات لیگ برتر و جام حذفی باشگاه های ایران در سطح آسیا  وتیم  ملی در سطح جهانی را پوشش می دهد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
16 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
دیوید 6آتیشه پرسپولیسی

دمت گرم آقا محمدرضا واسه پرسپولیس خوش یمنی وهربازی گزارش کردی پرسپولیس برده از اون دربی که گفتی شیشتقلال ۴ تایی شد واونم بازی الوحده واینم بازی لخویا فکر کنم از ته قلب پرسپولیسی هستی سعی کن خودت بازیای ارتش سرخا گزارش کنی

66 عمو حسن 66

نگفتم خوش یمن این پسر. خدایا شکرت صعود کردیم و ۴۰ میلیون تو این ماه عزیز شارژ شدن

بارسا

عالیه ،هروقت احمدی بوده ما چهارتا چهارتا زدیم
هنوز یادم‌نمیره تو بازی پرسپولیس استقلال بعد از گل چهارم چه زیبا گفت و مسلمان استقلالو چهارتایی میکنه

ترانه

هورااااا عالیی شد

محمد 8

دوستان دعا کنید
احمدی همیشه خوش یمن بوده اینبار هم باشه باید بریزیم خیابان شادی کنیم

شاه جلال

عالیه

cr7

به قول احمدی امشب به نظرتون مهدی پاس میده با هتریک میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟خخخخخخخ یا ۴ تایی شدن ششتقلالی ها…

پرسپولیس 2500 ساله

محمدرضا همیشه برای پرسپولیسیا خوش یمن بوده البته در پرسپولیسی بودنش هم شکی نیست
انشااله امشب ارتش سرخ حقارتی که دیشب تیم کیسه نثار فوتبال ایران کرد رو جبران میکنه و نشون میده که تیم ایرانی یعنی چی

امیر

خدایا این خیابانی دیگه کی دس از سر فوتبال و پرسپولیس برمیداره….

Behnam5768

Dusesh darim ✌️✌✌

6

پاس میده یا هتریک میکنه…..

محمد

عالیــــــــــــه

حالا هتریک میکنه یا پاس میده امشب؟ :)

محمد

آدم خوش یومنی هستش ، به امید پیروزی

MYLOVE PERSPOLIS

عشق منه چی میشه صعود بکنیم اونم با صدای محمد رضا

زهرا6666

ای جااااااان عالیه

66 عمو حسن 66

وای خدا این پسر یه دل گرمی با صداش برای ما ارتش سرررررررررخیا.
خوش یمن بوده گزارشای احمدی.
انشاالله خدا هم پشتو پناه بچه هاست و دعای روضه دارا مستجاب میشه برای صعود ارتش سررررخ