اخبار مدیران

مدیرعامل پرسپولیس زیر تیغ جراحی رفت

مدیرعامل پرسپولیس با توجه به کسالتی که در روزهای اخیر داشته، سرانجام زیر تیغ جراحان رفت.

پیمان حدادی که از دو سه روز قبل دچار آپاندیس شده بود سرانجام دیروز بعد از انجام سونوگرافی و مشخص شدن مشکل زیر تیغ جراحی رفت.

وی سرانجام زیر تیغ جراحان رفت و عمل آپاندیس وی با موفقیت همراه بوده است. او دیشب به ورزشگاه شهر قدس هم نرفت و بازی پرسپولیس را از بیمارستان تماشا کرد و امروز از بیمارستان مرخص شد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها