اخبار مدیران

مدیرعامل پرسپولیس 5 مدیر جدید منصوب کرد

پیمان حدادی امروز (دوشنبه) در راستای انتصاب و ابقای مشاوران، احکام جداگانه‌ای را صادر نمود.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، در احکامی جداگانه مدیران جدید ورزشگاه‌های شهید درفشی‌فر و شهدای گمنام را منصوب و مدیر ورزشگاه شهید کاظمی را ابقا کرد. دو مشاور هم در حوزه‌های مالی، اقتصادی و امور بین‌الملل منصوب شدند.

بر اساس ابلاغ مدیرعامل، رضا زارع و سجاد یازرلو به ترتیب به عنوان مدیران جدید مجموعه‌های ورزشی شهید درفشی‌فر و شهدای گمنام منصوب گردیدند. علی طاهرکیا نیز در سمت خود به عنوان مدیر مجموعه ورزشی شهید کاظمی ابقا شد.

همچنین در احکام جداگانه‌ای، علی سلطانی مقدم به عنوان مشاور در امور مالی و اقتصادی و شروین طاهری به عنوان مشاور توسعه در امور بین‌الملل منصوب شدند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
4 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
مصباح

تنها کاری که حدادی بلد مدیر خیالی جایگزین کنه اومدن با فشار بانک شهر اسپانسر طبیعت کنار گذاشتن داریا همراه جایگزین کردن چه کاری این اسپانسر برای پرسپولیس انجام داده؟ هر بازیکن میرن مذاکره میکنن گران! مسخره بازی با این وضعیت امید به بهبود شرایط پرسپولیس متاسفانه نیست میترسم اوسمار انتهای فصل بزار بره

RED

آفتابه لگن هفت دست شامو ناهر هیچی! آقا به فکر جذب 4تا بازیکن درست و حسابی باشید

علی ص

دبگه کسی دور و اطرافتون نیس یه پستی بدین بهش ‌؟ پستهای مدیریتی کافیه کمی هم فکر جذب بازیکن باشید ، تا چشم بهم خورده زمان نقل و انتقالات تموم میشه ها ، از ما گفتن خود دانید .

Perspolis The Great

چرا احد میرزایی و اینانلو اخراج نمیشن
اینکه ریز تصمیات هیات مدیره و اوسمار کف رسانه هاست کار کیه؟ نمیخواهید پیداش کنید؟