
اخبار مربیانگزارش تصویری
مربی جدید پرسپولیس قراردادش را امضا کرد
دستیار آلمانی حاضر در کادرفنی پرسپولیس، قراردادش را رسما با این تیم امضا کرد.
طبق اعلام باشگاه پرسپولیس، مایکل اونینگ، مربی آلمانی، با حضور در باشگاه پرسپولیس قرارداد رسمی یکساله خود را امضا کرد.
وی به پیشنهاد سرمربی به کادرفنی اضافه شده و در بازی با سپاهان هم روی نیمکت پرسپولیس نشسته بود.







از صورت این درویش شیطان صفتی میباره
دقت کردین درویش خرید مهاجم رو کلا بیخیال شده؟؟؟الان به یه مهاجم یه دفاع چپ و راست خوب نیاز داریم و یه هافبک خوب که اگه هافبک دفاعی باشه بهتره
زمان رو الکی هدر میدیم و آخرم مثل فصل قبل خریدی انجام نمیشه بعد میگن نیم فصل میخریم و نیم فصلم نمیخرن.
پرسپولیس شده مثل بچه ای که پدرش بهش میگه کارنامت رو گرفتی اگه معدلت ۲۰شد برات دوچرخه میخرم و بچه معدلش ۲۰میشه ولی پدر میگه ترم بعد و اینطوری یه عمر مخ بچشو کار میگیره