اخبار مربیاناسلایدر

مشکل قرارداد اسکوچیچ با پرسپولیس حل شد

شنیده‌ها حاکی از آن است که مسئولان باشگاه پرسپولیس پس از چند دور مذاکره، به توافقات کاملی با دراگان اسکوچیچ دست پیدا کرده‌اند.

در حالی که طی روزهای گذشته مهم‌ترین اختلاف میان باشگاه پرسپولیس و دراگان اسکوچیچ بر سر مدت زمان قرارداد عنوان می‌شد، اکنون شنیده‌ها از حصول توافقات کلی میان طرفین حکایت دارد.

پیش از این، اسکوچیچ خواهان عقد قراردادی ۲ ساله بود اما مدیران باشگاه پرسپولیس با توجه به شرایط خاص کشور و سیاست‌های خود، تنها با امضای قرارداد یک‌ساله موافقت کرده بودند.

با این حال، آخرین پیگیری‌ها نشان می‌دهد دو طرف بر سر فرمولی میانه به توافق رسیده‌اند و قرار است قرارداد به صورت یک سال قطعی و یک سال مشروط منعقد شود. بر اساس این توافق، در صورتی که اسکوچیچ در پایان فصل نخست رضایت مدیران باشگاه را جلب کرده و موفق به کسب عنوان قهرمانی و همچنین سهمیه رقابت‌های آسیایی شود، قرارداد او برای فصل دوم به صورت خودکار تمدید خواهد شد.

در صورت نهایی شدن آخرین جزئیات و امضای قرارداد، اسکوچیچ به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس معرفی خواهد شد تا هدایت سرخ‌پوشان را برای فصل آینده بر عهده بگیرد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
17 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد

اسکو را اوردید، بیرو و خداداد و ترابی را هم بیاورید
حب و بغض های گذشته را دور بریزید و حرفه ای عمل کنید. تیمی در حد قهرمانی ایران و آسیا ببندید.

ع س م

چقدر هم خوشحالن مربی تراکتور رو آوردن تیمشون!!!

Saeed

واقعا این مربی چیزی داره برا گفتن؟

فساد یعنی بانک

شما در شرایط سختی زندگی میکنید ولی بانکداری عین سرطانه

مهران

ببینید تار تار هم هم پرسپولیسی هست هم شناخت داره هم مربی خوبی تو هر تیم متوسطی هم مربی گری کرده تیم قلدر و هماهنگ می سازه نمی‌دونم چرا تار تار و نمیارن

کریم

موافق آمدن اسکو به پرسپولیس هستم

Saeed

شمام دلالی عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فرزاد پرسپولیسی

به ولله که از روزی که اسم اوسمار اومد گفتم ای بدرد این تیم نمیخوره ای وامدار یحیی هست چیزی از خودش برای ما نداره بازم چهار تا که تازه فهمیدن فوتبال چیه و ۱۰ سالی هست که فوتبال نگاه میکنن گفتن نه اوسمار بهترینه حالا فهمیدین لطفا دیگه اظهار نظر نکنید من به شخصه ۴۰ سال هست که عاشق پرسپولیس بزرگ هستم

پرسپولیس دوره ایوا

من از سال ۹۸بعد از اینکه برانکو کبیر رفت نظرم سر اسکوچیچ بود تا همین الان،فراموش نکنید تیم ملی ویران شده ویلموتس رو خودش برد جام جهانی

احمد

بازیکن ایرانی ومربی ایرانی بهتر از اسکوچیچ هست اینها فقط دنبال جیب خودشان هستند

Saeed

شما یه مربی ایرانی با دانش به ما معرفی کن!!!!!
بجز یحیی

فوتبال زد و بنده همش

خوش باشید دور هم

مهران

سلام با احترام به نظرم بهتر از مربی هم مهدی تارتار هست که هیچ کس نمی‌خواد قبول کنه

محمد

اسکوچیچ مربی خوبیه ولی اگه قرار باشه باندِ پیرمردهای تاریخ مصرف گذشته پرسپولیس مثل سرلک و سروش رفیعی و پورعلی گنجی و … که علیه اوسمار کودتا کردن و باعث برکناریش شدن توی پرسپولیس بمونن، اسکوچیچ که هیچ، گواردیولا هم با همچین تیمی نمیتونه کاری بکنه!

مهدی

کاش حل نمی شود

ممد

مربیای کروات تو لیگ ما جواب میدن

Saeed

شمام دلالی عزیز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محمد

مبارکه عالیه اسکو . بازیکنا رو هم با خودت بیار . دروژدک – هاشمی نژاد – ترابی – اشترکالی

Saeed

شمام دلالی عزیز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟