اخبار مربیاناسلایدر

نارضایتی اوسمار کار دست پرسپولیس داد

نارضایتی سرمربی برزیلی از وضعیت فیزیکی بازیکنان تیم باعث اتخاذ تدبیر در این زمینه شد.

در شرایطی که تیم فوتبال پرسپولیس خود را برای دیدار حساس مقابل تراکتور در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی آماده می‌کند، اوسمار ویه‌را سرمربی جدید سرخپوشان برنامه ویژه کوتاه مدتی برای بهبود آمادگی بدنی شاگردانش در نظر گرفته است.

در ابتدای فصل و با آغاز همکاری وحید هاشمیان با پرسپولیس، پپه لوسادا به عنوان مربی بدنساز تیم انتخاب شد. مربی‌ای که سابقه همکاری با یحیی گل‌محمدی و همچنین خود اوسمار را در کارنامه دارد. با این حال، پس از بازگشت ویه‌را به نیمکت سرخپوشان و بررسی وضعیت تیم، صراحتاً اعلام کرد که باید مربی بدنساز جدیدی وارد کادر فنی شود.

اوسمار از شرایط بدنی بازیکنان پرسپولیس رضایت ندارد و معتقد است میزان دوندگی و توان تصمیم‌گیری لحظه‌ای بازیکنان در زمین، به وضوح تحت تأثیر ضعف بدنی آن‌ها قرار گرفته است. همین موضوع باعث شد تا او در فاصله کمتر از یک هفته مانده به دیدار با تراکتور، تمرینات بدنسازی فشرده‌ای را در دستور کار قرار دهد تا بازیکنان را تا حد امکان برای این مسابقه آماده کند.

سرمربی برزیلی در عین حال با توجه به فشردگی مسابقات و کمبود زمان بازیابی، نمی‌تواند فشار زیادی به شاگردانش وارد کند و مجبور است به شکلی محتاطانه میان آمادگی جسمانی و ریکاوری بازیکنان تعادل برقرار کند. با این وجود، او قصد دارد پس از پایان نیم‌فصل نخست، یک برنامه بدنسازی سنگین و اصولی را در دستور کار تیم قرار دهد تا پرسپولیس در ادامه فصل با آمادگی کامل وارد رقابت‌ها شود.

اوسمار پیش‌تر نیز در دوره همکاری‌اش با پرسپولیس تأکید کرده بود که قدرت بدنی و تمرکز ذهنی، دو رکن اصلی فوتبال مدرن هستند و این بار هم به نظر می‌رسد بازسازی فیزیکی تیم را به عنوان اولین گام در مسیر بازگشت به اوج انتخاب کرده است.

همچنین لوسادا همچنان به کار خود به عنوان مربی ادامه می‌دهد اما امور بدنسازی به طور کامل زیر نظر جولیانو والیم انجام می‌شود تا وضعیت بدنی و میزان دوندگی بازیکنان را بهبود بخشد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
10 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
کاربر یک

هاشمیان چه غلطی کرده پس تیم اینجوری شده این‌همه پول که بخدا حرومه پرسپولیس نابود کرد

نیروی سرخ

از اول لیگ هم معلوم بود تمرینات هاشمیان چنگی به دل نمی زنه و بازیکن ها اون طروات سالهای گذشته رو ندارن، آمادگی جسمانی و روانی دو رکن اصلی ورزشهای توپی هستن

امید

وظیفه هاشمیان اخراج درویش بود که به خوبی انجام داد

پرسپولیس عشق اول اخر زتدگیم

درویش دلال دزد باید یه روزی بیاد جواب بده برا چی هاشمیان را کرد سرمربی برا اینکه دشمن پرسپولیس بود لجن خدا از سرش نگذره بازیکنهایی عین میلاد بیفوما اورونوف رو نیمکت میزاشت‌ تا احمد زاده یه مشت بنجل دیگه عین براجعه بازی کنند

Nima

شروع به تمدید قرارداد بلند مدت با اوسمار و مهرهای اصلی کنید مثل کیسه زرنگ باشید

محمد

اوسمار و اورونوف باید تمدید بشن

مهران پرسپولیسی

تیم ما از همون بازی اول دقیقا همین مشکل را داشت یعنی از دقیقه ۶۰ به بعد از لحاظ نیروی بدنی کم میاوردن یکی از علتهای که تیم نتیجه نمیگرفت همین بود بعدش سیستم غلط جابجای بازیکنها بود اینم تو لیگ ما که بیشترتیمها فیزیکی هستن و بد بودن زمینهای چمن که نفس بیشتری از بازیکنها میگیرد بازم به اسمار که برگشت و داره تیما میسازد

محمد طالبی

اون هاشمیان ببینید چه بر سر وضعیت فیزیکی بازیکنان آورده ، چون خودش و مربیان کنار دستش سواد کافی فنی و علمی نداشتند بدن بازیکنان فرمالیته تمرین داده میشد و الان با آمدن اوسمار این سرمربی فهمیده که بازیکنانش چه وضعیت تاسف‌بار بدنی ای دارند و این بحث فیزیکی بازیکنان تاثیر مستقیم روی نتایج تیم از شروع فصل تا هفته هشتم داشته … !

BeHnAm

بعد از بازی کیسه خوزستان دقیقاً همین رو نوشتم. بازیکنها از دقیقه 60 دیگه نفسشون بریده بود!
من نمیدونم هاشمیان چجوری این کارو کرده؟

عاشق ایران

صلوات بفرست روی احساس ملی یه حالی بهش داده شد والا از بازی ندادن به بیفوما و اورونوف معلوم بود فقط هنوز در فکر اجرای تفکرات غلط خودشه که با بازیکنان موجود سنخیت نداره. نمی دونست مربی تازه وارد باید سیستمش رو با توجه به بازیکنان و امکانات موجود انتخاب کنه در کل از نظر بهره هوشی خیلی ضعیف بود متاسفانه.