اخبار مدیران

نشست وزیر ورزش با مدیران باشگاه‌ها برای مهار تورم قرارداد

با هدف ساماندهی‌ وضعیت فصل جدید نقل و انتقالات، جلسه‌ای با حضور مدیران وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها برگزار شد.

به نقل از ‌پایگاه خبری ورزش و جوانان، مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال با هدف ساماندهی‌ وضعیت مالی باشگاه‌ها در آستانه فصل نقل و انتقالات، صبح امروز شنبه 3 خردادماه نشستی با تعدادی از مدیران و روسای هیئت مدیره باشگاه‌های فوتبال کشور برگزار کردند تا با تشریک مساعی به برطرف کردن موانع موجود کمک کند.

در این نشست که با حضور احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان، سید محمد شروین اسبقیان، معاون قهرمانی، علی رغبتی، مشاور وزیر و رئیس فدراسیون فوتبال در محل وزارتخانه برگزار شد، مدیران باشگاه‌ها نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص مباحثی چون افزایش نرخ بیش از اندازه قرارداد بازیکنان داخلی، افزایش سهمیه بازیکنان خارجی، ایجاد ساختار قانونمند برای ایجنت‌ها، تشکیل نهاد مستقل حسابرسی و… مطرح کردند.

در پایان این جلسه وزیر ورزش و جوانان با اشاره به این که مدیران باشگاه‌ها و فدراسیون فوتبال نقش بسزایی در از بین بردن چالش‌های موضوع قراردادهای بازیکنان فوتبال دارند، به بازنگری و اصلاح سیاست‌های موجود نقل و انتقالات تاکید کرد و مقرر شد که فدراسیون فوتبال با همفکری باشگاه‌ها تدابیر لازم را در خصوص قراردادهای بازیکنان در فصل جدید و پیش از شروع رسمی فصل نقل و انتقالات اتخاذ کند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
3 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
کاربر یک

دشمن پرسپولیس این وزارت فاسده خجالت هم نمی‌کشه پارسال تراکتور این همه خرید کرد کیسه سپاهان وزارت کجا بود حالا میخوان ترمز پرسپولیس بکشن چون فرزند وزارت تو مارکت عقب افتاده کیسه کشای فاسد

هومان

بسیار بیجا کرده بیشرف میخواد جلو پرسپولیس بگیره بقیه خرید کنند

شبنم

خب حالا که دیدن پرسپولیس شروع به جذب بازیکن کرده و داره پول خرج میکنه یادشون افتاد جلسه بذارن..چطور فصل قبل ازین کارا نکردین