میلاد محمدی را هر طور شده باید بمونه حالا اوضاع بهم ریخته شده شما دیگه آتش رو بیشتر نکن حالا رفته یونان همین نزدیکی هاست مثل بعضی ها کانادا و آمریکا که نرفته در ضمن از لحاظ فنی هم بازیکن بدی نیست حالا بعدا به فکر جذب جانشین تو پستش باشید هر چند بازیکن ملی پوش تو پستش به احتمال کم نتوانید جذب کنید
میلاد محمدی را هر طور شده باید بمونه حالا اوضاع بهم ریخته شده شما دیگه آتش رو بیشتر نکن حالا رفته یونان همین نزدیکی هاست مثل بعضی ها کانادا و آمریکا که نرفته در ضمن از لحاظ فنی هم بازیکن بدی نیست حالا بعدا به فکر جذب جانشین تو پستش باشید هر چند بازیکن ملی پوش تو پستش به احتمال کم نتوانید جذب کنید