جناب درویش باچه زبونی بگیم ماهوادارا شمارودوست نداریم،خواهشادست از سرپرسپولیس بردار؟توروخدارفتی وحیدهاشمیان وباخودت ببر،ٱقای محترم ازاین بیشترخودتوضایع نکن فقط برو
برهانی
جمعه ۱۸ مهر ۱۴۰۴ ۱۳:۰۰
عابدینی و طاهری مدیرعامل های سابق به درویش گفتن برو،گفت نمیرم
جناب درویش چرادست ازسرپرسپولیس برنمیداری؟هوادارامون روسکوهابرعلیه شما شعاردادن نرفتی بهت فحاشی کردن نرفتی به ناموست فحاشی کردن نرفتی،ماچکار کنیم شمادست ازسرپرسپولیس برداری؟
پرسپولیسی
پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۴ ۱۲:۱۶
دوستان عزیران تو رو خدا برای برکناری درویش و برکناری این وصله ناجور فقط تجمع خیلییی گسترده نیازه.. نه یک روز بلکه چند روز پشت سر هم. وگرنه این درویش خائن دست نشانده قصدش رسوندن پرسپولیس به لیگ پایین تره… این خرفای منو اسکرین شات بگیرین
پرسپولیس مردمی نه پرسپولیس بانکها
پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۴ ۰۷:۲۶
پیشنهادی برای هاشمیان دارم در بازی بعد با دو مهاجم بازی کن در کنار علیپور از یک مهاجم جوان یا صادقی دریبل زن یا فخریان استفاده کن بیفوما هم به عنوان مهاجم خوبه آقای هاشمیان با ترکیب یه مهاجم فقط خراب شدن تیمه تغییر تاکتیک بده تا دیر نشده وگرنه باید جات بدی یکی دیگه
Amin
پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۴ ۰۶:۰۲
رسانه فاسد ،سیاست فاسد،فوتبال فاسد انتظار پیشرفت از این فوتبال نداشته باشید ،آقای درویش آنروز که فرعون زمانی در تیررس باد خزانی همینحور نمیمونه
جناب درویش باچه زبونی بگیم ماهوادارا شمارودوست نداریم،خواهشادست از سرپرسپولیس بردار؟توروخدارفتی وحیدهاشمیان وباخودت ببر،ٱقای محترم ازاین بیشترخودتوضایع نکن فقط برو
عابدینی و طاهری مدیرعامل های سابق به درویش گفتن برو،گفت نمیرم
جناب درویش چرادست ازسرپرسپولیس برنمیداری؟هوادارامون روسکوهابرعلیه شما شعاردادن نرفتی بهت فحاشی کردن نرفتی به ناموست فحاشی کردن نرفتی،ماچکار کنیم شمادست ازسرپرسپولیس برداری؟
دوستان عزیران تو رو خدا برای برکناری درویش و برکناری این وصله ناجور فقط تجمع خیلییی گسترده نیازه.. نه یک روز بلکه چند روز پشت سر هم. وگرنه این درویش خائن دست نشانده قصدش رسوندن پرسپولیس به لیگ پایین تره… این خرفای منو اسکرین شات بگیرین
پیشنهادی برای هاشمیان دارم در بازی بعد با دو مهاجم بازی کن در کنار علیپور از یک مهاجم جوان یا صادقی دریبل زن یا فخریان استفاده کن بیفوما هم به عنوان مهاجم خوبه آقای هاشمیان با ترکیب یه مهاجم فقط خراب شدن تیمه تغییر تاکتیک بده تا دیر نشده وگرنه باید جات بدی یکی دیگه
رسانه فاسد ،سیاست فاسد،فوتبال فاسد انتظار پیشرفت از این فوتبال نداشته باشید ،آقای درویش آنروز که فرعون زمانی در تیررس باد خزانی همینحور نمیمونه