با توجه به کمبود وینگر میشه ایوب العملود رو گذاشت دفاع چپ میلاد محمدی رو یک خط آورد جلو با امید عالیشاه وینگرهامون باشند فکر میکنم از یاسین سلمانی و محمد خدابنده لو بهتر جواب بده در وینگر
ناشناس
چهارشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۳ ۰۷:۵۵
خدا میدونه با نیمکت پر حاشیه کیسه چه جنجالی
میخوان درست کنن
بریم برای برد دربی ❤️
با توجه به کمبود وینگر میشه ایوب العملود رو گذاشت دفاع چپ میلاد محمدی رو یک خط آورد جلو با امید عالیشاه وینگرهامون باشند فکر میکنم از یاسین سلمانی و محمد خدابنده لو بهتر جواب بده در وینگر
خدا میدونه با نیمکت پر حاشیه کیسه چه جنجالی
میخوان درست کنن