اخبار مربیان

هاشمیان با پرسپولیس توافق نکرد

روند توافق باشگاه پرسپولیس با سرمربی سابق خود دچار مشکلات بزرگی شده است.

پس از انتخاب اوسمار ویرا به عنوان سرمربی جدید تیم پرسپولیس، مسئولان این باشگاه به دنبال توافق با وحید هاشمیان رفتند تا قرارداد او به صورت توافقی فسخ شود.

این در حالی است که وحید هاشمیان تا امروز حاضر به توافق با باشگاه پرسپولیس نشده تا این پروسه، تبدیل به یک اتفاق جدید بین او و باشگاه پرسپولیس باشد.

شنیده می‌شود که باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بیشتر از ۵۰ درصد از قرارداد هاشمیان را به او نخواهد داد که این موضوع با موافقت سرمربی سابق این تیم روبرو نشده است.

به همین دلیل این احتمال وجود دارد که روند پایان همکاری هاشمیان باشگاه پرسپولیس به مراجع قضایی فوتبال کشیده شود چرا که نه باشگاه پرسپولیس حاضر است طبق نظر هاشمیان عمل کند و نه هاشمیان پیشنهاد باشگاه پرسپولیس را پذیرفته است.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
30 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پرسپولیسی قدیمی

بیشتر شماهایی که دارید به هاشمیان حمله میکنین و بهش میگن دهاتی چی چی ابادی، بخدا اگه جای اون بودین، بدتر می‌کردین!!!

بهرام راد

این مرتیکه جنتلمن بود؟ باید یاد بگیریم به هر مار خوش خط و خالی نگیم جنتلمن. اگه دو روز سابقه مربیگری داشتی میگفتم حقشه پولشو میخواد. تو به یکی از محالات زندگیت رسیدی. یعنی سرمربیگری پرسپولیس اونم بدون هیچ رزومه ای. باز اوسمار اگه اولین تجربه سرمربیگریش پرسپولیس بوده ولی قبلش به عنوان دستیار یحیی با همین تیم کار کرده بود و نتایجش هم نشون داد حقش بوده.
تو یک میلیاردم از سرت زیاده با این همه امتیازی که از دست دادی.

ناصرکرامتی

آقانگهش داریدتوپاشگاه،ازصبح بیادبشینه،تاعصر،بعدازمدتی ،دستش میاد.متاسفانه دارندبعدراهنمایی اش میکنند

SoheilZ

بابا باید یه درصدی هم به درویش بده واسه همین نمیصرفه نصفش رو بگیره!!!

مهرداد

پنج تا بازی مربی بوده نتیجه هم نگرفته عجب رویی داره این تاقار

ایران

معلوم نیست پشت پرده با درویش چه توافقی صورت گرفته که وحید هاشمیان اینجوری شده،،وگرنه این موضوع طبیعی نیست،خدا لعنت کنه درویش را ،خوب شد رفت

بابک

انتخاب های اشتباهی هم تیم رو خراب کرد هم پول یا مفت باید به این اقای ظاهرا جنتلمن باید بدیم باید یه پولی هم میداد که بیاد پرسپولیس اسمش دوباره مطرح بشه ولی چه کنیم که خیلی بی حساب وکتابیم

مجید

واسه شخصیت و دوران بازیکن بودن هاشمیان احترام قائلم اما یک مربی بدون رزومه حتی یک بازی سرمربیگری در هیچ تیمی ، برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس یا استقلال باید حداقل پنجاه میلیارد بدهد ، حالا ایشون طلبکاره ؟ بابت چی ؟ تازه تاوان هفت هشت هفته نشستن روی نیمکت پرسپولیس را در ادامه و پایان فصل اوسمار و بازیکنان و هواداران باید بدهند

علی قرمز ته

هاشمیان مربی خوبی برای پرسپولیس نبود

BeHnAm

ولش کنید فسخ نکنه. تا آخر سال بمونه تحت قرارداد و بره امیدها رو تمرین بده. اگر نرفت ازش شکایت کنید

پرسپولیس همیشه قهرمان

پول پرست پول حرام خور با اخلاق رو چه حسابی ۵۰ میلیارد میخوای برای نتایج درخشانت !!! اگه تو مربی بودی بازی چهارم استعفا می‌دادی خوبه که ماهیتت برای عوام الناس متعصب مشخص شد

پرسپولیس قرمز بی همتا

همین پولی هم که گرفتی بیشتر از حقت بوده مثل خیلی نتایج درخشانی داشتی. حالا در خواست پول بیشتری می کنی.این پولی هم که گرفتی پول بله قربان گویی ات هست

محمد طالبی

پنجاه درصد قرارداد رو به این بدن،
چرا اینقدر این هاشمیان بی انصافه،
تازه نصف قرارداد رو هم قبول نداره، برید اینو به اونایی بگید که میگفتند جنتلمن و برای پول نیامده،
یک درصد قرارداد هم از سرش زیاده،
امتیازهای منفی ای که این برای تیم ببار آورد قابل گذشت نیست،
فقط باشگاه کوتاه نیاد، چون نصف قرارداد خیلی زیاده و بی انصافی هاشمیان رو می‌رسونه که قبول نکرده

پرسپولیس همیشه قهرمان

اینو باید جریمه میکردن پول جریمه هم از درویش می‌گرفتن که هر آدم به درد نخوری رو آورد پرسپولیس

امیو

اشک تمساح

فقطپرسپولیس

یه چیزی هم باید بده بااین بلایی که همراه درویش سرپرسپولیس آورد…..

کارو

خاک تو سرت پول پرست ، خیلی خوب نتیجه گرفتی

امیر

اینها همه شخصیت والا ش رانشان میده ننگ بر درویش بااین آشی که برامون پخت، هاشمیان این پولی که میخای از دزدی کثیفتره خجالت بکش ولی توهرچی باشه یه دهاتی خسیسی دولت آبادی وحب آبادی هستی تهش

رها

این فرد باشخصیت که برای مسائل مالی به پرسپولیس نیامده بود!!!!
پس چی شد آقا وحید؟؟؟؟؟؟

میرمهدی

عوضش اخلاق داره

هادی

جالب اینه میگفت هدف من پول نیست
بعدشم مگه همین آدم فدراسیون فوتبال رو به CAS نبرد

سيد محمود

خدا ازت نگذره درويش. همین که تو از پرسپولیس شوت شدی بیرون ما انگاری یه جشن قهرمانی گرفتیم

مجید همیشه قرمز

آقای به اصطلاح اخلاق مدار و جنتلمن درسته قرارداد حرفه ای بستی و از لحاظ قانونی میتونی کل پولت رو بگیری ولی باید توجه داشته باشي اون گاریدو و کارتال که خارجی بودن بعد از فسخ قرارداد اون اندازه ای که بودن ک کار کردن پولشون رو گرفتن و گاریدو گفت بیشتر از حقم نمیگیرم تو که ادعای بچه مسلمونی داری انسان باش و تو این وضعیت اقتصادی به اندازه کارکرد پول بگیر البته حیف همون پولی که می خوان بهت بدن ۳ هفته دیگه بودی تیم فانوس بدست می شد .

یه پرسپولیس یه بهبهان

توکه میگفتی پول برات مهم نیست

یاس کبود پرسپولیسی __ قرمزته

آقای هاشمیان خودت رو خراب نکن
گیریم مدیران پرسپولیس احمق بودند ، و شعورشون نکشیده وقتی انتخاب پر ریسکی می‌کنند، احتمال این رو بدن که نتیجه نگیره و یه بند تو قراردادش برای جدایی زود هنگام بزارند .
تو که خودت ادعای با اخلاق بودن داری ، چطور برای ۸ بازی میخوای پول یه فصل کامل رو بگیری .
با اخلاق بودن فقط به مودب صحبت کردن ، لباس سنگین پوشیدن و مدل موی معمولی زدن و شب زود خوابیدن و … نیست .
با اخلاق بودن یعنی : وقتی تیمت بد بازی کرد گردن بگیری و به شعور هوادار توهین نکنی ، یعنی وقتی هوادار علیه کثافت کاری های درویش جبهه گرفته ، بالاخواه درویش در نیای ، یعنی اندازه حقت حقوق بخوای و

حسین

بابا اینم دیگه شاخ شونه میکشه یالا توافق کن خب دوماه بیشتر نبوده میلیاردها تومن میخواد بزنه جیب خاک تو سر درویش با سرمربی گرفتنش

Amosapour

یارو اول فصل که قربون صدقه درویش و نقل و انتقالات میرفت،،تیمش که افتضاح بازی میکرد و امتیازات مفتی از دست داد،،تنها چیزم که از ازش دیدیم قربون صدقه درویش میرفت(دستمال کشی)بابت کار ناکرده مزد کامل میخواد(دندون گردی پول پرستی)آخرشم می‌گفت من مثل مربی های دیگه نیستم قهرمان بشم میمونم(بخل و حسادت)،،ما محجوبیتی رو این آدم ندیدیم حقیقتا؛که کیسه کشها میگفتن اخلاق مدارو محجوبه

مرتضی

اقای هاشیمان حلال نیست اگر همش رو بخوای

هوادار

بخدا ده درصد هم براش زیاده،،مردکه تیمو نابود کرده ،الان با اختلاف صدر جدول بودیم،حالا طلبکار هم شده ،،آخه آدم حسابی کدا مربی با هشت تا بازی ،،شش تا مساوی میاره

امید

بابا ریدی با این مربیگریت پول کامل ام میخوای