فوتبال تهران

هافبک سایپا در رادار پرسپولیس

سرخپوشان پایتخت مذاکرات خوبی با بازیکن شمالی سایپا داشتند.

 مدیران باشگاه پرسپولیس علیرغم اینکه از نقل و انتقالات تابستانی محروم هستند اما مذاکرات شان را با بازیکنان مدنظر کادرفنی ادامه می دهند تا در صورت باز شدن پنجره نقل و انتقالات، بتوانند اقدام به جذب بازیکن کنند.

یکی از بازیکنانی که شنیدیم با مدیران باشگاه مذاکراتی داشته، رضا اسدی هافبک تدافعی تیم فوتبال سایپا است. بازیکنی که علی دایی، مدل فوتبالش را دوست دارد و در فصل قبل نیز بازی های زیادی برای نارنجی پوشان انجام داد.

این بازیکن ۲۲ ساله و گرگانی فوتبال کشورمان در صورتی که شرایط پرسپولیس را قبول کند، از نیم فصل دوم لیگ بعدی می تواند برای سرخپوشان به میدان برود و برای یک فصل، جزو سهمیه زیر ۲۳ سال نیز قرار می گیرد.

به هر حال، آن طور که شنیدیم مذاکرات پیش می رود و همه در انتظار خبر نهایی از سوی دادگاه CAS هستند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
11 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد مرادی

دوستان اجازه بدید برانکو و باشگاه کارشون رو انجام بدن. خیلی اتفاق ها افتاده که سرانجامش دست هیچکس نیست. تیممون همین الانش هم مدعی هست. ما وقتی تو نقل و انتقالات برد کردیم که برانکو تمدید کرد بقیش هم خدا بزرگه.

فقط خوبیش اینه که زمستون میره و روسیاهی به ذغال می مونه. امثال احمدزاده و کامیابی نیا و مسلمان و محرمی حق ندارن هیچ موقع به پرسپولیس برگردن

ایرانی

خود فیفا گفته به خاطر عدم صداقت باشگاه، از پنجره نقل و انتقالاتی محرومش کردیم
تازه بازیکن هم که اسلحه روی شقیقه طاهری نذاشته بود
در کل طاهری یه مدیر کاملا متوسطه که تا مشکلات باشگاه زیاد شد هم گذاشت رفت
زمانی که درخشان بود و طاهری ، تیم افتضاح بود با خریدهای داغونی مثل همامی
بعد که برانکو بود و طاهری تیم خوب بود
یعنی مدیریت خنثی…
خرید خوبی هم اگه انجام شد، یا خود بازیکن و دور و وری‌هاش پرسپولیسی بودن مثل کمال و رامین یا هوادارها آوردن مثل بیرانوند و امیری
حتی آوردن برانکو هم کار نژادفلاح بود

حسن

بابا والله و بالله نگران پرسپولیس نباشید با همین بضاعت با همین بازیکنان اگر فدراسیون و داوران در نتایج دخالت نکنند بخدا قسم پرسپولیس قهرمان لیگ هیجدهم
آرزوی هر تیمی داشتن همین بازیکنانی که داریم مگه چه کم داریم از دروازبان بگیرید تا مهاجم مگه با رفتن طارمی ضرر کردیم ؟؟
یادتونه وقتی این نارفیق از پرسپولیس رفت همه گفتند پرسپولیس دیگه مهاجم نداره اما دیدید آقای گل از پرسپولیس شد

کیا

تیممون الآن نیاز ب آرامش داره. جناب گرشاسبی شما بعنوان مدیر باید این آرامش رو ب تیم تزریق کنی و در کمال آرامش برای نیم فصل دوم بازیکن جذب کنی. مگه ما از پندار توفیقی چی کم داریم.ای خدااااااا

پرسپولیس5

ما که راستش داریم افسردگی میگیریم.
ماه رمضونی خودمون روزه ایم ، تیم مون هم روزه نقل و انتقالاتی گرفت .
چقدر این ایام غم انگیزه ، خدا باعث بانی شو شفا بده .

صائب

عمرا دیگه این بره کیسه بره کیسه چیکار کیسه اینهمه هافبک داره بره اونجا نیمکت نشین محض بشه هر جا که بخواد بره میره اما قول میدم کیسه برو نیست

محمدرضاپرسپولیسی نژاداز گرگان(هرچــی بـــرانکــــــــوبـگــــه)

عالیه

میر

اقا اسمارو رسانه ای نکنید خب الان شیشتقلال میره دنبالش

محمد

د اخه چرا الکی حرف میزنید ؟باوو سابقه نداره فیفا محرومیت ببخشه بارسا و اتلتیکو رو با اون عظمت نبخشید بیاد مارو ببخشه ؟ این محرومیت تقصیر بازیکن خودمون بوده ن مدیر باشگاه ن وزارت مقصره

Hamed

خرید بعدی استقلال.فردا پس فردا توفیقی میره سراغش

نوید دل شکسته

تعجب نکنید همین روزا گفتن رفتە شیشتقلال