مقالات فوتبال

همه رکوردهای منفی پرسپولیس / از بدترین شروع دهه تا 227 دقیقه گل نزدن

تیم فوتبال پرسپولیس ۲۲۷ دقیقه در بازی‌های لیگ برتر فوتبال گل نزده و با معضل گلزنی مواجه شده است.

تیم فوتبال پرسپولیس با تساوی بدون گل برابر تیم ملوان ۲۲۷ دقیقه هست که گلی نزده و بدترین شروع ۱۰ سال اخیر خود را داشته است.

علیپور زننده هر 3 گل تیم هاشمیان طی این فصل بوده که در 3 جدال نخست به هدف نشاند و پس از گل دقیقه 43 به فولاد حالا آن‌ها در 227 دقیقه اخیر به گل دست پیدا نکرده‌اند.

وحید هاشمیان از زمانی که هدایت تیم فوتبال پرسپولیس را برعهده گرفته است از ۵ بازی تنها یک برد خارج از خانه برابر تیم سپاهان به دست آورده و در ۴ بازی خانگی بردی کسب نکرده و فقط به تساوی دست یافته است.

پرسپولیس با کسب 7 امتیاز در 5 بازی بدترین شروع خود از فصل 95-94 لیگ برتر را ثبت کرده که از پنج بازی ابتدایی 4 امتیاز کسب کرد. این پنجمین شروع ضعیف در تمام ادوار لیگ برتر است

سرخپوشان پایتخت در گلزنی مشکل دارند و آنها در ۵ بازی، ۳ گل زده و ۲ گل خوردند.

کلین‌شیت، تنها نکته مثبت

ثبت 3 کلین‌شیت در 5 مسابقه آغازین لیگ 25 تنها نکته مثبت پرسپولیس این فصل بوده است. آن‌ها همانند ملوان، فجر و چادرملو 3 کلین‌شیت را تا پایان شب اول هفته پنجم به ثبت رسانده‌اند و از این حیث در رده رکورد داران هستند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
7 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
مجید همیشه قرمز

تا زمانیکه تفکرات سرمربی درست نشه همین وضعیته وگرنه اینهمه بازیکن مگه از شمس آذر یا خیبر بازیکن کمتر داریم ولی تفکر مربی همون میشه که کیسه رو شمس لوله کرده بود اونوقت ۴ تا بازی با ۴ تیم اوسگول نتونیم یک گل بزنیم اینکه میلاد بهترین چپ تیم ملی بشه ذخیره احمدزاده گاگول اینگه با اینهمه وینگر خدابنده لو بشه پشت مهاجم اینکه با نداشتن مهاجم تخصصی دورسون رو رد کنی و بدون مهاجم دوم باشی و … میشه این از ۵ تا بازی ۷ امتیاز

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

بدتر از این ها عدم خلق موقعیت هستش، تیم با هاشمیان کلا فلج شده
سبک فوتبال مسخره آلمانی خودت رو بنداز سطل زباله

ارتش سرخ

با اختلاف بی سوادترین مربی تاریخ پرسپولیس

ارتش سرخ

بانک شهر و مدیر عامل خیانتکارشو به اتیش میکشیم

ارتش سرخ

هاشمیان دیر یا زود میره
پس زودتر اخراجش کنید
خدا لعنت کنه درویش رو ، جنتلمنی مثل یحیی رو رد کرد رفت حالا باید یه مربی بیسواد بالا سر تیم باشه

فرحانی

چی بگوییم که یحیی گل محمدی .الماس درخشان پرسپولیس را یک مشت هوادار نما و لاتهای مجازی و استادیومی چقدر در سایتها و روزنامه ها و استادیوم کوباندن . من که خون گریه کردم برای رفتن یحیی گل محمدی . تیم فولاد بحران زده دو فصل پیش .دیدید چطور فصل پیش چهارم شد و حتی اگر کمی دل و جرات داشتند تا دومی هم جا داشت . همانهایی که با نتایج درخشانشان گفتن آقا یحیی به بن بست تاکتیکی رسیده . چه دلخونی خورد آقا یحیی و هواداران واقعی پرسپولیس از این مدعا نماهای پوچ . آقای گل محمدی برگرد به تیمت که بدجوری تنهاییم .خیلی تنهاییم

آرش

منظور بازگشت به دوران علی اصغری حمید استیلی