اخبار باشگاهاختصاصی

واکنش باشگاه پرسپولیس به اخبار انتخاب سرمربی

باشگاه پرسپولیس به خبرها و شایعات درباره توافق با سرمربی جدید واکنش نشان داد.

در بیانیه باشگاه پرسپولیس آمده است: با توجه به انتشار اخبار ضدونقیض در روزهای اخیر که موجب سردرگمی هواداران عزیز شده است و با در نظر گرفتن حساسیت دیدار پیش‌ِ‌رو مقابل ذوب‌آهن، باشگاه پرسپولیس تأکید می‌کند که اخبار موثق و رسمی صرفاً از طریق رسانه‌های رسمی این باشگاه منتشر می‌شود.

از هواداران گرامی درخواست می‌شود ضمن پرهیز از توجه به شایعات و اخبار غیررسمی، با حمایت کامل و همه‌جانبه از تیم محبوب خود، زمینه‌ساز آرامش و موفقیت پرسپولیس در این دیدار حساس باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
4 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
سیدجلال

باید هواداران پرسپولیس کمی صبرداشته باشندوعجولانه قضاوت نکنند هرشکستی پایه وپل پیروزی است شما می دانیدکه در بازی های اروپایی این مسئله پیش آمده است مگر منچسترسیتی تیم شکست ناپذیر با سرمربی گواردیلا درمقطعی ازبیشتر تیمها شکست نمی خورد ?حتی تیم های دست چهار آیا اینقدر به سرمربی خود استرس وارد می کردند الان به مرز بالای تیمی رسیده است قهرمانی یک برنامه طولانی مدت است با یک باخت وچند مساوی که نمی شود سرمربی تیم را عوض کرد ما بجای حل مسئله صورت مسئله را پاک می کنیم،پرسپولیس تیم بزرگیه وبازیکنانش ازشعور بالایی برخوردارند پس کمی صبروحمایت همه جانبه ازتیم مورد علاقه ی خود

شاهین

به نظرم باید به هاشمیان زمان داد شما بهترین مربی رو هم بیارین وقتی که تیم بازیکن نداشته مربی باید چیکار کنه خودش بره بازی کنه اگه دورسون نگه میداشتن شاید بهتر میشد سن بازیکنا بالاست من به نظرم باید جوانگرایی کنن و سن تیم و بیارن پایین خیلی از بازیکنا سنشون بالای ۳۰ هست دیگه اون انگیزه سابق و ندارن و یه جوان انگیزش رو داره که خودش و ثابت کنه تا فیکس بازی کنه ولی متاسفانه تو هاشمیان همچین انگیزه ای نمیبینم

سرخ‌دل

این طبیعیه که خبر نهایی شدن اوسمارو نمیگن، میخوان بازی با ذوب‌آهن از دست نره، به هر حال پای سه امتیاز وسطه، اما من فکر میکنم که اوسمار صد در صد اوکی شده، ایشالله ذوب رو میبریم و وحید هاشمیان با خاطره خوب و با کسب سه امتیاز تیمو ترک میکنه، در ادامه براش آرزوی موفقیت میکنم و به اوسمار سرمربی جدید تیممون خوش‌آمد میگم.

Masoud

میخوان بازی رو ببریم تا هاشمیان بمونه
هاشمیان در صورت برد هم نباید بمونه