شبکه اجتماعیمصاحبه ها

واکنش هافبک خارجی به حضور در پرسپولیس؛ متشکرم

مارکو باکیچ، هافبک خارجی جدید پرسپولیس، تأکید کرد که با تمام توان برای موفقیت این تیم تلاش خواهد کرد.

مارکو باکیچ هافبک ۳۱ ساله اهل مونته‌نگرو که ساعاتی پیش به عنوان اولین خرید جدید پرسپولیس پس از سرمربیگری هاشمیان معرفی شد، بلافاصله با انتشار یک استوری حضورش در جمع قرمزها را اعلام کرد.

این بازیکن که فصل را در لیگ یونان سپری کرد و البته پیشنهادی برای تمدید نداشت، نوشت: از اینکه بازیکن بزرگ‌ترین تیم آسیا شدم متشکرم. بهترین عملکردم را در تمام دقایق خواهم داشت.

این بازیکن بعد از تست پزشکی به اردوی پرسپولبس اضافه خواهد شد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
14 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
رایان

مگه تیم پیشکسوتان تشکیل دادن که این بازیکن ۳۱ساله جذب کردید.چرا سه کارهای میکنید که مدیر بودنتون شک کنیم.همه دنیا دنبال بازیکن زیر ۲۰سال هستن شما بالای ۳۰سال هستید انتظار سعود به آسیا و قهرمانی لیگ دارید

علیرضا _پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

متاسفانه زیر ۳۰ ساله های تاپ نمیان ایران…

سید پرسپولیسی

این خوبه اگه یه هافبک مرکزی و یه مهاجم تمام کننده و یه دفاع راست تاپ بیاد تمام جامها میشه مال پرسپولبس حتی جام آسیا

مصباح

انشاءالله که به کار پرسپولیس میاد نقطه ضعف میانه میدان برطرف کنه

قرمز ابدی

چاره ای نداریم و در این شرایط باید به انتخابهای وحید احترام بزاریم و اعتماد کنیم …. امید که بازیکن با کیفیتی باشه …

علیرضامعلمی

خدا ب خیر بگذرونه

نیما ..ایذه

بازیکن خوبیه مطمئن باش سال دیگه همین موقع میگی کاش بتونیم نگهش داریم این کامنت منو اسکرین بگیر تا یادت بمونه …از اندونگ کیسه و حتی هافبک سوراختور خیلی با کلاس تر فوتبال بازی میکنه پاس های عرضی و تو درش عالیه ن منطقه بازی هم تحت فشار عالی عوض میکنه حمل توپ خیلی خوبی هم داره بابا شاید الان اومده ایران ولی سری آ بازی کرده لالیگا ۲ بازی کرده پرتغال بازی کرده نزدیک چهل تا بازی ملی داره دیگه برا لیگ ایران که فقط امسال هستیم عالیه

مهدی پرسپولیسی

جناب معلمی عزیز لطفا بجای فاز منفی دادن حامی حقیقی تیم بزرگ پرسپولیس باشیم و امیدوار به قهرمانی در لیگ پیش رو، ارادت داریم برادر

لشکری _ بندرجاسک

مهرداد محمدی از این خیلی بهتر بود ولی شاید بخاطر محدودیت سهمیه نتونستن مهرداد را جذب کنن

نیما ..ایذه

مهرداد تو اوجش تو لیگ پرتغال نیمکت نشین بود..ایشون داشتن تو سری آ و پرتغال ثابت بازی می‌کرد تازه تیم ملی صربستان از ایران خیلی قوی تره ایشون ملی پوش و کاپیتان صربستان بودن و هستن داری با مهردادی مقایسه میکنی که بازی ملی دوتا هم نداره ؟بعدش ایشون هافبک دفاعی و پشت مهاجم هستن همینطوری یه حرفی میزنی ها مهرداد وینگره ما هم کلی وینگر از مهرداد خیلی سرتر داریم اول مزه کن حرفتو بعد بزن لامصب

مهدی پرسپولیسی

ان شالله که برای تیم مثمر ثمر خواهد بود و لطفا همه باهم حمایت حمایت حمایت

نوید

مهرداد محمدی مهاجمه، این هافبکه.

ناصرکرامتی

بامیدموفقیت شماوپرسپولیس کبیر

نیما ..ایذه

بازیکن خوبیه تو دوتا لیگ معتبر بازی کرده چی میگی مهرداد محمدی دیگه چیه …ادعا دارای ایرانی تو لیگ امارات به زور میرن