اخبار بازیکناناخبار مدیران

وعده درویش به پرسپولیسی‌ها باز هم عملی نشد

وعده مدیرعامل پرسپولیس به این تیم پیش از بازی با پیکان باز هم عملی نشد تا سرخ‌پوشان منتظر بازی با استقلال تاجیکستان باشند.

در پی پرداخت نشدن آپشن‌های بازیکنان پرسپولیس بعد از کسب سه قهرمانی در فصل گذشته، صدای اعتراض بازیکنان بلند شد به‌طوری‌که حتی یحیی گل محمدی سرمربی این تیم به نشانه اعتراض چند روز در تمرینات سرخ‌پوشان حضور پیدا نکرد.

این موضوع باعث شد تا درنهایت رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان وعده بدهد که تا پیش از بازی با پیکان، بخشی از طلب آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بابت آپشن‌های قهرمانی بپردازد.

با وجود همه این اتفاقات اما، باز هم درویش نتوانست به وعده خود عمل کند و بازیکنان پرسپولیس در حالی به مصاف پیکان رفتند که همچنان آپشن‌های خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دریافت نکردند، اما به بازیکنان این تیم باز هم وعده داده شده تا منتظر دریافت بخشی از مطالبات خود باشند.

مدیرعامل پرسپولیس یک بار دیگر به بازیکنان این تیم گفته که تا پیش از بازی با استقلال تاجیکستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا، درصدی از آپشن‌های قهرمانی در فصل گذشته به بازیکنان و مربیان پرداخت خواهد شد و باید دید درویش این بار می‌تواند به وعده‌ای که داده عمل کند یا اینکه باز هم پرسپولیسی‌ها باید برای دریافت آپشن‌های خود منتظر بمانند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
3 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
رضا

هوادارای پرسپولیس تا الان به شیوه های مختلف سعی داشتن مجمع باشگاه و وزارت ورزش و هیئت مدیره رو برای اخراج درویش قانع کنند و حتی به خود درویش هم خیلی فشار وارد شد که استعفا بده ولی وقتی هنوز سر جایش هست و باز با کارهای احمقانه اش داره به ریش پنجاه میلیون هوادرا میخنده چاره ای جز حذف این فرد می مانه؟

شییییییییشششششششششش تاییییییییییا

وقتی میری با ایرانسل قرارداد ۱۲۰ تایی می بندی عواقبش هم باید بپذیری وقتی هزینه باشگاه شش برابر قرارداد اسپانسر هست بایدم اینجوری زمین گیر بشین روزی که همه گفتن این چه قراردادیه فکر امروز میکردیم نتیجش هم شد این بحران اعتصاب این وسط کی مفت بری کرد ایرانسل با ۱۲۰ تای ایرانسل کدوم مشکلات باشگاه حل شد که رفتین همچین قرارداد شرم آور زشت بستین شرم نمی‌کنید خجالت نمی کشید پیراهن مقدس پرسپولیس مفت مجانی در اختیار اسپانسر میدید که تهش به ……..برسید شرمنده هوادار بازیکن بشید

آرتشاه

من یه گوشی دارم و یک نفر میخواد و منم چون اون پیشنهاد داده قیمت بالا میگم و گاهی من میخوام گوشیم رو بفروشم و کسی نمیخوادش و مجبورم اگر کسی پیدا شد ارزون بدم.
جریان پرسپولیس و ایرانسل به این شکل مدیریت شد که درویش میگفت با استقلال نبندید و فقط با ما ببندید و ایرانسل گفت صد و بیست تا بیشتر نمیدیم و چون قبلا درویش مانور داده و پا پیش گذاشته که فقط با ما ببند و اگر ما نبندیم با استقلال میبنده و غیره با اون مبلغ براحتی کنار اومد و سر ما کلاه رفت ولی رایتل رفت سراغ استقلال و چون پرسپولیس قرارداد بسته بود رایتل با مبلغ پیشنهادی استقلال توافق کرد به همین راحتی و اینجا مشخص شد درویش اصلا مدیریت بلد نیست و فقط بلده پاچه خواری کنه و مانور برای بعضی‌ها انجام بده تا اگر برکنار شد و یا رفت با توجه به پیشینه ش بهش مقام و منصب بدن.
درویش خیلی بی وجدان و بی شرف تشریف داره و مثل غده سرطانی هرچه بیشتر بمونه صدمات بیشتری وارد میکنه و باید زودتر از شرش خلاص شد.
حیف از لقب پرز که به اشتباه به درویش گفته می‌شد وگرنه درویش حتی درحد عرب هم نیست.