اسلایدردانلود گل هادریافت ویدئو

ویدئو: خلاصه بازی پرسپولیس 2-1 الشرطه

پرسپولیس نیوز: پرسپولیس در مسابقه با الشرطه دو بر یک به پیروزی رسید. ویدئوی گلهای پرسپولیس را اینجا تماشا کنید:

گل اول توسط اورونوف:

 

گل دوم توسط گولسیانی

 

خلاصه بازی:

 

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
11 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
حمید

نسبت به سال گذشته تیم کدوم بازیکن که مونده پیشرفت کرده همه پسرفت کردن این مربی فاجعه داره کار میکنه یکی نیست جلوشو بگیره تنوع حمله که مشخصه نداره تیم دفاع با یه پاس پشت دفاع جا میمونه گاریدو جون مادرتون اخراج کنید ریگی احمدزاده ژاءو صادقی علیپور نیم فصل باهاشون خداحفظی کنید ۴ تا بازیکن بین المللی میخوایم لعنت بهت درویش ترابی نگه نداشتی بازیکنم نیم فصل نمیخری

کیسه دسته ۳

اخراج گاریدو

مصطفی

خدا رو شکر ک برنده بازی بودیم ، ی گلمون هم ک آفساید گرفتن، بازیکنای مصدوم هم برگشتن مخصوصا گل قشنگ اورونوف،ولی بازم خواستار اخراج گاریدو هستیم، تفکرات و روش های گاریدو جواب نمی ده،گزارش کردن علیفر هم خسته کننده بود،اصلا انگار موقع گزارش بازی توی خوابه ، اسم بازیکنا رو اشتباه تلفذ می کرد،انقدر برا مردم ارزش قائل نیستن ی گزارشگر کاربلد بزارن، خدا رو شکر گندوز عقاب آسیا رو داریم ، عکس العملش برای گرفتن پنالتی عالی بود ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ #اخراج گاریدو

احسان

حیف از پیراهن پرسپولیس که تن فرشاد احمدزاده هستش .

بهرام راد

خوب اون روز اولی که تشریف آورد پرسپولیس جر دادم خودمو که این دوران اوجش هیچی نبود چرا الان که سنش بالا رفته باید بیاد یه عده که الان بهش فحش میدن میگفتن خوش اومدی پسر پرسپولیس. اینجا خونه خودته

Perspolis_6

بردیم اما بخدا فکر کنم سکته ناقص را زدم اما بردیم yessssssssssssss

یه هوادار پرسپولیس

تنها تیمی که هیچ دغدغه ای نداره پول هست اردو هست و…ولی اینجوری داره رو اعصاب هوادار داره راه میره

ایمان

معلومه استقلالی هستی
مرد حسابی مگه کیسه این همه بازیکن نداره، چی کم داره؟؟؟

یه هوادار پرسپولیس

برادر من کیسه به ما چه ربطی داره آخه پرسپولیس داره ضعیف بازی میکنه مشکل داره تیم شش ماهه هنوز ترکیب تیم معلوم نیست و هراز تا مشکل دیگه چرا داری تیم رو باکیسه مقایسه می‌کنی چرا با تیم پارسال مقایسه نمی‌کنی که تو نیم فصل دوم همه تیم ها لوله کرد

حسین

داداش اخه شما میگی تیم هیچ دغدغه ای نداره هرسال کیسه بهترین بازیکنا رو میخره بعدشم همه اه وناله میکنن

یه هوادار پرسپولیس

حرف من اینه چرا ما باید خودمون رو با یه تیم ضعیف تر از خودمون مقایسه بکنیم ببینید الان کیسه کش ها دارن خودشون رو باما قیاس میکنن که کار درستی رو انجام میدن چون ما بهتریم ودیدید که دیشب چه بازی خوبی رو انجام دادن ترسناکه که تیم بعد از 6ماه هنوز تیم ترکیب اصلی رو نمی‌شناسه مهاجم های تیم افتضاح کار میکنن تیم واسه نیم فصل دوم سه تا بازیکن درجه یک می‌خواد یه مهاجم یه هافبک طراح مثل بشار ویه هافبک دفاعی درحد احمد نوراللهی