اسلایدردانلود گل هادریافت ویدئو

ویدئو: خلاصه بازی رفت تراکتور 1-1 پرسپولیس

پرسپولیس نیوز: پرسپولیس در مسابقه هفته دوم با تراکتور یک بر یک مساوی کرد. ویدئو خلاصه بازی و گل پرسپولیس را اینجا تماشا کنید:

گل اول توسط العملود:

 

خلاصه بازی:

 

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
27 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
سعید

دم گندوز گرم که به همه منتقداش ثابت کرد یه سر و گردن از همه دروازه بانهای لیگ بالاتره
بیرانوند که کلا یه خروج داشت که سوتی داد
یه توپ هم تووی چارچوب دروازه اش اومد گل خورد

عشق ابدی قرمز

من نمیدونم سروش واسه چی پشت همه ضربه ایستگاهی بازی میره؟جالب اینه یه سانتر درست و حسابی و خطرناک هم نداره.شاهکارش ضربه کرنری بود که به پشت دروازه زد

آریا

سروش خیلی وقت بازیش تموم دو فصل و هیچ

مهدی پرسپولیس عشق آخر وتمام زندگیم

بیرانوند و اون شجاع لاشی حالشون گرفته شد از هفته بعد باید یاسین مرتضی فیکس باشن کنعانی احمد زاده سروش رو‌نیمکت

پرسپولیس محبوب

سروش اخراج شده .‌نیمکتم نمیتونه باشه

Ali

صبر ایوب و گل زیبایش نماد برتری محسوس غیرت بر پول و ثروت بود

اکبر

تا زمانی که این مافیای فوتبال از جمله زد و بند کمیته داوران فدراسیون و صدا و سیما به این صورت ادامه بدن این فوتبال روی خوش به کسی نشون نمیده
حتی با وجود VAR هم در اتفاقات بازی تصاویر به صورت شفاف پخش نمیشه
هر صحنه ای که دوس داشته باشن نشون میدن
هر صحنه ای هم دوس نداشته باشن ماس مالی می‌کن
در صحنه هایی که به سود پرسپولیس اتفاقاتی رخ می‌داد حتی صحنه آهسته هم نشون نمیدادن که بر علیه داور طغیان نشه

sampishro

خدایاچه روزگاری شده!!!!
تراکتورنشان دادکه بهیچ وجه ازفرهنگ واصول اولیه فوتبال بی نصیب هستندومتاسفانه فدراسیون دکوری ومنتسب به شارلاتانهای شله زرددربرابرپول ونفوذمدیران غیرورزشی «گــاوآهــن»وسایرارکان حکومت دربرابرتخلفات بیشماروغیراخلاقی این مجموعه که بویی ازورزش ولخلاق نبرده اندباعث تکرارلشتباهات وخطاهای لجام گسیخته این جماعت شده
متاسفانه تراکتورنه شخصیت قهرمانی وورزشی نداردودراصول پایه وابتدایی دفقرمطلق به سرمیبردوسرمنشابسیاری ازضررهاوزیانهابه اخلاقیات جامعه وتمام ارکان ورزش میشود
متاسفانه

حامد

بولله سروش نبودش بهتره حتی اگه قرار باشه تیم ده نفره بازی کنه، هوادار بچه سال یا خانمی ک بخاطر تیپ و قیافه احیانا میای از سروش دفاع میکنید این و بدونید ک کمر تیم تو وسط زمین با وجود رفیعی می‌شکنه، من دو فصل قبل این حرف و نمیزدم ولی از فصل پیش دقت کردم هر وقت این بشر تو بازی نیست تیم بهتر بازی می‌کنه حالا بیا منفی بده

رامین عشق پرسپولیس

دلاروند روحت شاد بی شرف پول پرست.

حدیث

کار ما بجایی رسیده که اینقدر استرس باید بکشیم اونم از تیم های که راحت ازشون عبور میکردیم!؟ گفتم با شروع لیگ عمق فاجعه نقل و انتقالات پیدا میده! اینقدری که ترابی تو این بازی جیغ و داد کرد تو ۶ سالی که تو تیم بود نکرد! باید فکر اساسی بشه برا این تیم وگرنه تو جمع ۴ تیم آخر جدولیم

امیر

تراکتور با سالهای گذشته خودش خیلی تفاوت پیدا کرده مربی شون اسکوچیچه و یه دوجین بازیکن خوب دارن مساوی تو یادگار امام نتیجه خوبیه

نصیری

بازم خدا رو شکر ده نفره مساوی کردیم عجب دروازبانی داریم

حسین

ی نکته ای که هیچکس توجه نکرده بدنسازی تیم هستش
یاد مارکو زمان برانکو افتادم ببنید نتایج تیم تو اواسط و اواخر لیگ میبینید

حسین

زمانیکه برانکو اومد همینجوری نتیجه می‌گرفتین هر چه ب پایان فصل بعد رسیدیم ترکیب بهتر .عالی شد ب این تیم و مربی ایمان دارم فقط نیاز ب هماهنگی دارن مطمئن باشید از هفته ۱۰تیم عالی میشه
دقیقا شده سال اول برانکو
این تیم مطمئن باشید قهرمان میشه صبر کنید ببینید

محمد

تا وقتی سروش رفیعی تو زمینه وضع همینه گاریدو ن تاکتیک داره ن ارنج بلده دومین بازی پیاپی که یاسین سلمانی بازی نکرد چرا به جوون هایی مثل محمد بادپا میدون نمیده.. ولی درکل بر عکس اوسمار اصلا بازی خون خوبی نیست… بازم میگم تا وقتی سروش رفیعی تو بازی و بجای بازی کردن فقط حرف میزنه وضع همینه….حالا بازی با فولاد ک اخراجه و نیست میفهمید من چی میگم اون چیزی که جوان تو آینه نمی‌بینه پیر تو خشت خام میبینه حالا بیا و منفی بده هوادار ساده لوح

امیر

در مورد سروش حق با شماست ولی در مورد گاریدو اشتباه فکر می‌کنید و جوونی مثل محمد بادپا تو همچین بازیهای حساسی اصلأ توپ به پاش نمیخوره

محمد

داداش گلم محمد بادپا به اعتراف بیرانوند اسماعیلی فر و الکثیر که بعد قهرمانی اخرمون با عادل مصاحبه میکردن تکنیکی ترین بازیکن تیمه و عجوبه اس حتی بیرانوند و اسماعیلی فر میگفتن ما همیشه خدا خدا میکردیم اسمار یه بار بهش میدون بده تا خودشو نشون بده ک نشد… میدون دادن ب جون گمنام دل شیر میخواد ک اینا ندارن ولی برانکو ب امثال طاهرخانی و نوه ایرج راد و خیلی دیگه از جوانای معمولی هم میدان میداد..

شبنم

بزرگترین سود var امروز برای پرسپولیس اخراج سروش بود.. کاش زودتر اخراج میشد اصلا بازی جون گرفت

ALI.ZED

دو هفته بدون برد دوتا گل خورده .پرسپولیس شده باعث خنده و زنگ تفریح و ب این تیم واقعا دیگه امیدی نیس کل بازی فقط حرص خوردم . باعث ابروریزی این تیم بستن .پر از سوتی و پر از اشتباه .حیف تیم قهرمان و پرطرفدار ب این حال و روز افتاده.

آرتشاه

واقعا دم مسعود ریگی و عملود و گندوز گرم.
اسدبیگی اصلا توی زمین نبود و اورونوف تنها بود هرچند به تیم امیدوار باید بود و بااومدن میلاد محمدی و هماهنگی و جذب یه مهاجم خوب میشه امیدوار بود.
جالبه که خطای منحر به گل اونها اول خطا کردن و داور نگرفت! و در ادامه خطای ما رو گرفت!
تیم هماهنگ نیست و دو سه هفته کار داره هرچند این تراکتور قهرمان نمیشه و استقلال هم بازی اول برد ولی اصلا خوب نبود و اگر بازیهای ما راحتر بود در هفته های ابتدایی خیلی بهمون کمک میکرد.
راستی دقت کردید ترابی لاشی بازی در میاورد و چقدر دونده و درگیر بازی کرد ولی برای ما تا نیم فصل دوم مثل افلیجها بازی میکرد؟
به هر حال خوب شد بهشون ده نفره نباختیم و بهشون یه بیخ دادیم.

حامد قزوین

وقتی از ریگی تعریف میکنی باید ب عنوان هافبک دفاعی وظیفه اش که خراب کردن بازی حریف و نرسیدن توپ ب یک سوم دفاعیمونه رو خوب انجام داده باشه، اگه از این نظر بنظرت خوب بوده ک من دیگه هیچ حرفی با شما ندارم اگه بلحاظ وظایف دفاعی خوب نبود تعریفت چ دلیلی داره؟؟؟ اسد بیگیم بیشتر تو کار تهاجمی موثره ن دفاعی وقتی یه مکملی مثل سروش داره دقیقا باید چکار میکرد…بگذریم کسی که فوتبال فهم باشه می‌فهمه چی میگم

بهمن نوری

خداوکیلی بهترین بازیکنمون همینه و امیریه. بقیه ول‌معطلن. دروازه‌بانمون هیچ خروجی برای جمع کردن توپها نمیکنه. شانس اوردیم که نباختیم. خیلی حرص خوردم. آقای سروش رفیعی! واقعاً خجالت هم خوب چیزیه

محمد پرسپولیسی

میگم بازی رو اصلا دیدی چطور میگی دروازه بان بد بود اگر اون نبود که نتیجه خیلی بدی رقم میخورد

ناشناس

شیر همیشه شیره اگرچه ده نفره ش کنن
دلاروند دنبال توپ میگشت .
زنده باد پرسپولیس کبیر.

..hosein

دمت گرم خوب در گداوند گذاشتی

محمد پرسپولیسی

افتضاحیم