اسلایدردانلود گل هادریافت ویدئو

ویدئو: خلاصه بازی برگشت فولاد 1-1 پرسپولیس

پرسپولیس نیوز: پرسپولیس در مسابقه برگشت لیگ بیست و چهارم با فولاد یک بر یک مساوی کرد. ویدئو خلاصه بازی و گل پرسپولیس را اینجا تماشا کنید:

گل اول توسط عیسی آل کثیر:

 

گل اول توسط عیسی آل کثیر:

 

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
17 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
مرتضی

ر گولسیانی پنالتی زده بود قطعا برنده از زمین بیرون می آمدیم و اما دریغ از یک عذرخواهی آقای پنالتی خراب کن از هوادار که همش حرص خوردیم

داود

خسته شدم بخدا شد دوتا بازی پشت سر هم خوب باشید؟؟؟ شد یه بازیکن دوتا بازی پشت سر هم خوب بازی کنه؟ شد یم مربی تو تیم دوتا بازی پشت هم خوب تعویض کنه؟ کجا میری بعد گل انگار دیگه بازی تمومه همشون خوابیدن؟ چرا من ندیدم گزارشگر نیمه دوم علیپور احمد زاده بگه کل فصل بگو کدوم بازیکن خوب بوده؟؟ به والله هر کی بگه جایزه داره ولی بد تا دلت بخواد. انگار اصلا براشون مهم نیست چی میشه فقط 90دقیقه بازی کنن. قیرت پرسپولیس ی بودن تو تیم کمرنگ شده همه یا خارجین یا سابقه بازی تو تیمهای رغیب را دارن این یعنی چی؟ علیپور کی از پرسپولیس رفت؟ وقتی لازمش داریم…بعد از استقلایها عذر خواهی میکنه. این پرسپولبسیه دو اتیسه است؟؟؟

احمدرضا

تو رو اون جدتون ، سروش رفیعی و فرشاد احمدزاده رو بندازید بیرون از تیم. فرشاد احمدزاده بدرد نخور تمرین بازیکن و سروش رفیعی هم فقط انگار میمون جنگولک بازی در میاره. چندتا توپ توی بازی فولاد از دست داد؟؟! این اینجوری درست نمیشه

محمد

تو فوتبال روز دنیا وینگرها اگه از مهاجم های نوک بیشتر گل نزنن کمتر هم نمیزنن. مثل رونالدو و محمدصلاح و وینیسیوس جونیور. اونوقت من موندم چطور ممکنه یه وینگری به نام فرشاد احمدزاده انقدر افتضاح باشه که توی بیست تا بازی برای پرسپولیس گل که هیچ، حتی یه پاس گل هم نده! متاسفم برای سروش رفیعی که بخاطر رفیق‌بازی خودش به درویش اصرار کرد که احمدزاده‌ی تاریخ مصرف گذشته رو بیاره و اینجوری پرسپولیس رو فلج کنه! پرسپولیس بیشتر از اینکه مهاجم نوک بخواد مشکلش توی وینگرهاست که فقط اورونوف خوبه!

حسین

این سروش واقعا دیگه بازیش تموم شده چقدر توپ لو میداد آخر بازی خدا رحم کرد…. از دست سروش با این توپ لو دادناش

Perspolis_6

سروش نمودمون امروز….البته تنها بود کلا خط هافبک ناتوانی داریم.

حسین

اصلا تیم خوب بازی نمیکنه مفت 3 امتیاز را از دست دادیم البته واقعا دستمون خالیه از بازیکن

❤پرسپولیسی ام❤

دیدید گفتم
اصلا گلر مطمئنی نیست
باید فکر یه دروازه بان هم‌ بود
توی خروج ها همیشه اشتباه داره و مردده

محمد

چندتا توپی که گل بود توی همین بازی گرفت. بهترین دروازه‌بان دنیا هم نمیتونه همه توپ ها رو بگیره که! اگه بقیه بازیکنها همین اندازه گندوز تلاش میکردن همه بازی‌ها رو میبردیم

❤پرسپولیسی ام❤

گندزو هم خیلی سنگربان مطمئنی نیست

❤پرسپولیسی ام❤

خداروشکر با اومدن سرمربی و برد مقابل تراکتور با اون بازی عالی هم استرس و بار روانی از روی بازیکنا برداشته شده هم تیم داره خیلی منظم و منسجم بازی میکنه❤❤❤❤❤❤

هوادارپرسپولیس

درود برعیسی آل کثیر ،ضربه سرعالی وفنی بود

پسر شجاع

چیزی که تو این دوتا بازی کاملا مشهوده خیلی تغییر کرده ، دفاع خیلی عالی هستش که واقعا خیلی بهتر از قبل شده

محمد

با اومدن پورعلی گنجی دفاع خیلی بهتر شده

BeHnAm

تنها کار درست گاریدو توی نیم فصل اول این بود که به سلمانی بازی نمیداد.
اصلاً آماده نیست!
بنظرم آخر فصل یه خونه تکونی اساسی لازم داریم!

پسر شجاع

خب معلومه بازیکن وقتی بی دلیل نیمکت نشین میشه ، افت میکنه

BeHnAm

اونایی که منفی دادن احتمالاً از کارتال بیشتر میفهمن. چون اونم دقیقه 55 کشیدش بیرون.