اسلایدردانلود گل هادریافت ویدئو

ویدئو: خلاصه بازی برگشت آلومینیوم 1-1 پرسپولیس

پرسپولیس نیوز: پرسپولیس در مسابقه برگشت لیگ بیست و چهارم با آلومینیوم یک بر یک مساوی کرد. ویدئو خلاصه بازی و گل پرسپولیس را اینجا تماشا کنید:

گل اول توسط علیپور:

 

خلاصه بازی:

 

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
6 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
درویش خائن

فقط باید گفت درویش بیشرف.
خیلیهامون ناراحت میشیم از باخت و مساوی و قهرمان نشدن و من دقیقه هفتاد موقع کرنر تلویزیون رو خاموش کردم و اولین بار از دربی سال شصت و پنج هست که ترجیح دادم بازی رو نبینم و حتی آرزو کنم حالا که قهرمان نمیشیم خدا کنه ببازیم و پنجم و یا ششم جدول بشیم چون دیگه سهمیه آسیا چهارتا نیست و چهارم و دهم فرقی نداره مضاف بر اینکه اگر سوم یا دوم بشیم بازم درویش بیشرف خواهد ماند و یکعده حروم لقمه ی بیشرف و هوادار احمق در کنار کیسه کشها از درویش حمایت میکنه تا یکسال بیشتر تیم رو ضعیف کنن و سال آینده در بهترین حالت وضعیت الان استقلال رو خواهیم داشت پس تنها با نداشتن جایگاه و قهرمانی میشه این غده بدخیم سرطانی رو کند و دو انداخت و اینجوری دی.ه هیچ زنا زاده ای جرات حمایت از درویش نخواهد داشت.
مقصر بازیکن نیست چون شغلش فوتبال ولی مدیریت باید بهترینها رو جذب میکرد که بیشتر به فکر دلالی و رفیق بازی و پاچه خواری بوده تا تقویت تیم.
مقام کسب نکنیم یکی دو سال زودتر از دست درویش لجن راحت میشیم.
ادمین واقعا دلیل عدم تایید کامنتها چیه؟
چرا از هر ده کامنت انتقادی یکیش به زور تایید میشه؟
خواهشا اسم سایت رو از پرسپولیس نیوز تغییر بدید ولی بجاش به امثال درویش و خائنین باج ندید.
درک میکنیم یکی از دلایل حفظ نام پرسپولیس برای کانال و سایتها عدم انتقاد به مدیریت هست ولی تا کجا ؟

mani

چه فایده صد تا از این. گلا که 3 امتیازو کسب نکنه بدرد کسی نمیخوره مساوی مثل باخت بود سبکدهحومی تو پرسپولیس جواب نمیده سبک برانکو و یحیی بدرد پرسپولیس میخوره چون بازیکن ایرانی شعور تاکتیکی و هجومیش خیلی پایینه

Ahmad

المونیم بهتراز پرسپولیس بازی کرد وحقش بردبود
شاید برای پرسپولیس بهتر باشه تادردتینوبفهمند
وبفکر چاره باشند

پرسپولیس یعنی زندگی عاشقانه

پست حمله بسیار مهم و حساسه…
دقیقا پرسپولیس زمانی باخت که علیپور را برگرداند ند و شد مهاجم اول… دوندگی های رباتی و دست پاچگی در خط حمله باعث نابودی مهاجمان کنارش میشه، یعنی واضح بگم که علیپور هم عیسی و ژایو را نابود کرد و الان هم قول میدم که درسون هم نابود بشه…
حالا میخواهید قبول کنید یا نکنید..

هادی

چ ربطی ب علیپور داره؟ توکه خلاصی و هیچی نمیفهمی. تیم بازیساز نداره. مشکل ما اول هافبک .سط هست. جایی ک بازی سازی کنیم و پاس گل بدیم. جای احمد نور قشنگگگ احساس میشه.

مهران

آقای محترم آقای درویش که فقط بابودنت به اعتبارمون ضربه زدی ، چقدر یه آدم میتونه هممون رو ساده فرض کنه و با وقاحت تمام رو صندلی بشینه , تورو اون قران برو چرا نمیندازینش بیرون ،فقط میخواستی با اسم پرسپولیس بری فدراسیون رو صندلیش بشینی که خدارو شکر نذاشتنت پس دیگه برو لطفا