دریافت ویدئو

ویدیو: عذرخواهی مجری تلویزیون از هواداران پرسپولیس

حامد مهربانی، مجری برنامه در انتهای الوند که پرسپولیس را به دور زدن قانون متهم کرده بود با انتشار ویدیویی ضمن عذرخواهی از هواداران تیم پرسپولیس، اعلام کرد در قسمت بعدی برنامه هم به خاطر صحبت های اشتباهش مجددا عذرخواهی خواهد کرد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
16 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
سید

این بنده خدا صادقانه عذرخواهی کرد ، ایشالا که قصد و عرضی نداشته است. البته هواداران با فرهنگ پرسپولیس چنین مواردی را به خوبی تشخیص می دهند .

نصیر

این مثلا اشتباهات عمدی هست برای مشهور کردن خودشون و با دم تکون دادن به دیگران..باشگاه پرسپولیس باید شکایت کنه و طرف رو کلآ بندازه زندان وگرنه این باب میشه..

سعید

اینا واقعا کین من نمیدونم تو این کشور چه خبره اینارو و امثال اینو از کحا برمیدارن میرارن تو شغل دولتی واقعا اینا با چه اصولی میان با ریش گذاشتن و با یه انگشتری… تو برو ببین خودت کدوم قانون رو دور زدی و به جای کدوم فرد با استعدادی با پارتی اومدی جاش نشستی بعد توهم بزن. مملکت بی در و پیکر شده

حسین

همین….
زر زد بعد عذرخواهی رفت کرد رفت…
باشگاهم در پیته و وکیل و حقوقی نداره

محمود زارعی

تماما با برنامه و نیت خاص در این برهه زمانی دارند چنین تهمت هایی به تیم روا میدارن. متاسفانه از رسانه ملی چه ضربه هایی علیه پرسپولیس دارند میزنند، هر دری میزنند که پرسپولیسو از فینال محروم کنند. بله صدا وسیمایی که دست یه مشت بچه جغله افتاده که هر بی سر و پایی هر چی دوست داره سر زبون میاره و دریغ از یک پیگیری سفت و سخت از باشگاه و برخورد از مسئولین ذیربط، همینطور گستاخی مشتی ابله و و وطن فروش ادامه پیدا میکنه.زهر خودشو میزیزه با احساسات این همه هوادار بازی میکنه توی این شرایط بعد میاد میگه معذرت میخوام. خاک بر سر کسی که این اشغال ها رو گزینش میکنه و در چنیین شرایطی هم هیچ برخوردی هم نمیکنه.

Nargers

این مجری ها
هار شدن …⁦ರ_ರ⁩

الناز

برو بابا . اینم شده روش برای معروفیت و اسم در کردن

Raha

مرسی از اینکه مثل بعضی ها نفهم نیستی وفهمیدی چه غلطی کردی و پا روی دم شیر گذاشتی….عجب روزگاری شده بعضی ها برای بزرگ شدن و دیده شدن و فالوور جمع کردن تن به هر کار کثیف میدن و تلویزیون میلی هم که اصلا انگار نه انگار …مهمترین کارشون آینه که به اینصورت فکر مردم رو مشغول کنند تا نتونم به بدبختی هاشون فکر کنند

محسن

تیمی که عذر میخوام صاحاب و مسئول نداشته باشه همینه هر کی از اون ور دلش خواست توهین میکنه .

علی

این دیگه کیه؟؟؟ فقط میخوان خودشون رو معروف کنند. بی خیال

فواد

تنفرماازاین شخص بیشترازهرکیسه کشیست….عذرخواهیشم نمیپذیریم…

ارتش سرخ

ایشالا که برای ترس از به خطر افتادن موقعیت خودت عذرخواهی نکرده باشی ولی اگه واقعا فهمیدی اشتباه گفتی دمت گرم که اینجوری عذر خواهی کردی .

ولی من حالم از اون محمدحسین میثاقی به هم میخوره که اومده میگه چرا اون وریا غفوری پنگون به تیم ملی دعوت نشده و چرا شیری به جاش دعوت شده .

کاش به جای اینکه تو برنامت هی شکمتو بدی تو که معلوم نشه شکم داری ، یه جور رفتار میکردی معلوم نشه طرفدار ششتقلالی …

نعيم

خوشم میادخودت فهمیدى چه گهى خوردى وگنده ترازدهنت صحبت کردى ،کاریم به خوردو خوراکت ندارم ولى هواست باشه ازاین ببعددهنتو بشورقبل ازاینکه درباره تیم مابخوایى صحبت کنى مرتیکه چلغوز

علی

همین اظهارات اشتباه در رسانه ها خوراک میده دست عربا تا برامون پرونده بسازن . عمدی یا سهوی گند میزنند کسی هم جلوگیری نمیکنه. ضمنا روزنامه پرسپولیس تیتر درآمدهای آینده مارو زده ولی باید اینم می‌نوشت که مراقب باشیم تا این پولا فقط برای خودمون خرج بشه و اینور و اونور نشه.

خسرو.

اخه مردیکه دهاتی ازگل تو چی میگی‌دیگه‌‌. این بی لیاقتی مدیر عامل پرسپولیسه. اخه ازگل ترا چه مدیر عاملی.

پرسپولیس یعنی غیرت

فوتبال ایران فقط از رسانه ها و سایتها ضربه میخورد نمونه اش قضیه پرسپولیس و النصر که اطلاعات اشتباه رسانه ها باعث شده النصرها دنبال ضربه زدن هستند و به امید خدا موفق نمیشند کاش رسانه های ما برای جلب مخاطب انقدر خبرهای آبکی و اشتباه نزارند که باعث دردسر برای فونبال و حتی مشکلات دیگر شوند یه ذره به منافع ملی توجه کنند