اخبار باشگاهاسلایدرروی آنتن

پاسخ باشگاه پرسپولیس به ادعاهای برنامه رادیویی جوان

باشگاه پرسپولیس به منظور تنویر افکار عمومی، با توجه به انتشار اخبار نادرست در برنامه خاصی از رادیو جوان به صورت مکرر، اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، با توجه به اظهار نظرات خلاف واقع مجری و کارشناس ورزشی برنامه صبحگاهی رادیو جوان، در روزهای اخیر در خصوص باشگاه پرسپولیس و سهامداران جدید آن، جهت تنویر افکار عمومی، موارد زیر اعلام می‌گردد:

۱- بانک شهر به عنوان یکی از سهامداران جدید باشگاه پرسپولیس، در اولین روز بعد از نهایی شدن واگذاری، پنجشنبه مورخ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ اقدام به واریز ۱۱ درصد مطالبات بازیکنان و کادر فنی نموده است که متاسفانه در برنامه رادیویی مزبور، در روزهای اخیر بارها عنوان گردید؛ سهامداران جدید باشگاه پرسپولیس اقدامی انجام نداده‌اند و در کمال تعجب رادیو را به عنوان یک رسانه ملی، محل تبلیغ و اعلام عدد و رقم در خصوص سایر شرکتها تبدیل کرده‌اند. بانک شهر نیز در ادامه جهت رفاه هواداران میلیونی باشگاه پرسپولیس اقدام به خرید و رایگان نمودن بلیت مسابقه با سپاهان نمود که با مخالفت سازمان لیگ همراه شد.

۲- در حالی بعد از واگذاری سهام به کنسرسیوم بانکی، با ایجاد صف‌های خرید متوالی شاهد رشد قیمت سهام و عدم وجود فروشنده سهام هستیم که مجری برنامه کاملا موضوع را برعکس عنوان کرده و اعلام داشت؛ سهام باشگاه پرسپولیس با فروشنده‌های زیاد روبرو هست و بعد از واگذاری سهام، استقبالی از سهام باشگاه پرسپولیس نشده است.

باشگاه پرسپولیس ضمن اعلام اعتراض خود در خصوص انتشار اخبار نادرست و غلط، از مدیران شبکه رادیویی جوان درخواست دارد، ضمن اعلام تذکرات لازم به افراد خاطی، از افرادی که بصورت علنی بارها خود را طرفدار یک تیم معرفی کرده‌اند، استفاده ننماید.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
3 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
یه پرسپولیس یه بهبهان

به اراجیف این کیسه کشا توجهی نکنید.ازترس قهرمان نشدن کیسه به هیکل خودشون ریدن.همیشه دهنشونم بوی چاه توالت میده ازبس گوه میخورن.

Perspolis The Great

البته تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها
این کنسرسیوم چرا یازده درصد قراردادها رو پرداخت کرده مگه اسپانسره که درصدی پرداخت میکنه باید تمام مطالبات فصل پیش و این فصل رو صفر میکرد تا خودی نشون بده با اون همه طمطراق تیم رو واگذار کردن یازده درصد مطالبات رو پرداخت کردن اگه بخوان اینجوری قطره چکانی پول بدن مشکلات مالی پرسپولیس باقی خواهد بود و خبری از تیم قدرتمند برای آسیا و احداث استادیوم خصوصی و … نخواهد بود ولی نکومال که همینجوری از شرایط عالی هم میناله اومده اظهار رضایت کرده که دارن کارهای بزرگی میکنن این نشون میده که اوضاعشون خیلی خوبه و بهتر هم خواهد شد اما پرسپولیس رو بیچاره کردن

نصیر

رفتن استقلال رو دادن پتروشیمی ثروتمند ..پرسپولیس رو با تقسیم سهام ها دادن چندتا بانک بی پول…درویش نهایتا آخر فصل فرار می کنه میره