
پایان مذاکرات پرسپولیس با اسکوچیچ در ترکیه؛ تصمیم نهایی تا 2 روز آینده
مذاکرات مدیران پرسپولیس با اسکوچیچ در ترکیه به پایان رسید و این باشگاه تا دو روز آینده تصمیم خود را میگیرد.
پیمان حدادی مدیرعامل و برخی از مدیران باشگاه پرسپولیس که برای مذاکره با دراگان اسکوچیچ راهی ترکیه شده بودند، پس از گفت و گو با این مربی امشب به تهران بازخواهند گشت.
مدیران پرسپولیس در سفر به ترکیه و نشست با اسکوچیچ شرایط حضور این مربی در پرسپولیس را بررسی کردند و به توافقاتی در زمینه مالی نیز دست یافتند، اما بدون امضای قرارداد به ایران بازگشتند تا درباره شرایط جمع بندی نهایی خود را انجام دهند.
طبق آخرین پیگیری اسکوچیچ دو شرط سخت گذاشته است. اول اینکه خواستار قرارداد دوساله شده و دوم خواهان بند فسخی شده که در صورت شرایط فورس ماژور بتواند جدا شود و همه غرامتش هم بگیرد.
مدیران باشگاه پرسپولیس قرار است در یکی دو روز آینده درباره سرمربی فصل آینده تصمیم گیری کنند.




این مربی فلنگو میبنده پای تیم نمیمونه مثل اوسمار کاری که با تراکتور کرد این فقط میخواد پولی به جیب بزنه
تو این شرایط قرارداد بستن با اسکوچیچ اشتباهه چون کمی فضا ملتهب بشه این مربی قراردادشو فسخ میکنه و فلنگو میبنده مثل کاری که با تراکتور کرد اما اوسمار موند
اگه میخواد مسخره بازی دربیاره،همون اوسمارو نگه دارید بهتره، اون پولی رو هم که میخواستید خرج اسکوچیچ کنید صرف نقل و انتقالات کنید
اتفاقا باید با سرمربی مثل اسکوچیچ باید پروژه ی بلند مدت شروع کرد نه یک ساله بعدا سخت و پرهزینه تر میشه باهاش تمدید کرد در مورد بند فسخ فورس هم در صورت وقوع بتونه از کشور بره بیرون ولی مدت جنگ بیشتر از یک ماه تا سه ماه بیشتر شد بتونه بدون غرامت گرفتن فسخ کنه تا تایم قرارداردی ش دریافت کنه اگر عزم ش باشه راه ش پیدا میشه
اسکوچیچ سرمربی خیلی خوبی به کار پرسپولیس واقعا میاد تاثیر فنی ش در تیم خیلی ملموس ست و میشه باهاش به مدت طولانی کارکرد باعث بالا رفتن کیفیت بازیکن ها بالاخص بازیکن های جوان میشه خیلی عجیبه که در مورد اسکوچیچ خیلی تعلل میشه اسکوچیچ استاد خارج کردن تیم ها از شرایط افت شک نکنید هزینه یی که برای اوردنش میشه به راحتی برمیگردونه و باید باهاش پروژه ی بلند مدت تر شروع کرد حتی قرار داد 4 ساله با توجه به عملکرد در سال اول سال های بعد سخت تر میشه باهاش قرارداد تمدید کرد فقط بند فسخ فورس بتونن یک طوری مدیریت کنن مثلا اگر جنگ شد بتونه از کشور خارج شه ولی مدت جنگ از یک ماه تا سه ماه بیشترشد فسخ کنه توافقی
خدا لعنت کنه درویش رو ۲ سال پیش
اسکو ۱ میلیون دلار میخواست نداد بهش
رفت ۴ تا مربی عوض کرد، چند برابر پول خرج کرد، بازیکنای اصلی تیم رفت.
یه مدیر مغرور اینطوری میتونه یه تیم رو نابود کنه
هر کاری میکنید زودتر
بند فورس ماژور حماقتِ محضه اگه قبول کنن
هر غلطی میکنید فقط زود تر
شرط دوم قابل قبول نیست