اخبار لیگ برتر و حذفیروی آنتن

پخش تلویزیونی دیدار پرسپولیس و آلومینیوم در هاله‌ای از ابهام!

پخش تلویزیونی دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

بیست و سومین دوره لیگ برتر فوتبال کشورمان بعد از وقفه‌ای یک هفته‌ای به دلیل گرمای شدید از فردا با انجام 5 دیدار آغاز خواهد شد که در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی مقابل آلومینیوم اراک صف‌آرایی خواهد کرد.

گفته می‌شود با توجه به وجود نخاله‌های بجا مانده از بازسازی طبقه دوم ورزشگاه آزادی امکان استقرار دوربین‌های تلویزیونی برای پخش زنده این بازی وجود ندارد. مسئولان اعلام کرده‌اند که اگر شرایط تا فردا فراهم نشود، امکان تصویربرداری از این بازی وجود نخواهد داشت.

در همین راستا تا فردا به مسئولان ورزشگاه آزادی مهلت داده شده تا نخاله‌های این طبقه را پاکسازی کنند تا شرایط برای تصویربرداری و پخش زنده این مسابقه فراهم شود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
14 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
حسام

مملکت پر شده از یه مشت بیسواد مفت خوره دزد که مردم رو از کمترین حق حقوقشون محروم میکنن.کمترین توانایی مدیریتی ندارن و فقط به واسطه رانت و زدو بند انتخاب میشن.حالم ازین انتصابهایه مدیریتی که غرق کثافتو زدو بنده بهم میخوره

مهدی

قصد اینا نه تنها نابود کردن فوتبال بلکه نابود کردن ورزش ایرانه .

علی صباغ

اول فصل همه جوره میخوان پرسپولیسو به حاشیه ببرن ، اینم حاشیه جدیدشونه .ارباب تاج این دیگه خیلی تابلو شد، درست نمیگم؟

فرحانی

با درود خدمت مدیران سایت وزین .اگر جمع کردن چند تا نخاله ساختمانی اینقدر زمان بر است که دو ماهی طول میکشد .پس تعمیرات اساسی ورزشگاه آزادی و مخصوصا طبقه دوم احتمالا تا پایان قرن طول میکشد . اینها همه اش بهانه است .برای راه ندادن بانوان . ندادن حق پخش تلویزیونی به باشگاه ها .و مسایل ریز و درشت .همسایه پایینی ایران در خلیج همیشگی فارس و دریای عمان .کشور قطر بقول کارشناسان اجرایی و فنی و مهندسی ورزش .آبرومندترین جام جهانی را برگزار کرد.در حالیکه یادم میاد اصلا در دهه شصت و هفتاد یک بیابان بود .حالا اینها در پایتخت کشور ایران با صد سال سابقه ورزش و فوتبال عاجز از برگزاری و پخش تلویزیونی هستند .مدیریت تاج را ببینید .و فقط افسوس بخورید ازاین پیرمرد

ناشناس

فقط واسه پرسپولیس اینطوریه
ببینیم هفته بعد واسه کیشه کشا
همچین بهانه ای میارن ؟!
تف به شرف تون ….
خدا کنه کنفدراسیون فوتبال اسیا
ایران و محروم کنه تا از دست
این مغزپوسیدها راحت شیم

م.س

بازی بدون تماشاگر.ازتلویزیون هم که پخش نمیشود.لعنت خدا بر تاج وفدراسیون وصداوسیما.با روح وروان مردم بازی نکنید.

امید

ای خدا چقدر این کشوره ثروتمند ، فقیر و بدبخته..
تلخ ترین تناقضی که وجود داره…
فاتحه بخونم واسه تمام مسوئولین ..
از بالا تا پایین..

نعيم

واقعاحال همرو بدكردن فقط كافيه وضع واوضاع مملكتمونو باكشوراى ديگه مقايسه كنيم تابه عمق فاجعه پى ببريم يعنى هيچ جانيست نريده باشن

آرتشاه

بجاش به مقام انسانیت رسیدیم و بلانسبت، کشورهای دیگه به مقام انسانیت نرسیدن وحیونن! و نه این دنیا رو دارن و نه اون دنیا ولی ما هردوتا رو با هم داریم.
چه خوشبختیم ما !

Russell

اینا مردم رو چی فرض میکنن؟

مسی

ضمنا چطور واسه هر بهونه ی چرتی لیک رو عقب انداختن حالا هم یکی دو روز بازی مارو عقب بندازن تا ورزشگاه آماده بشه

مسی

آقای درویش زرشک . گرشاسبی جات خالی . پس باید هفته اول همه رقبا بدون تماشاگر بازی کنن

0313

یعنی بازی بدون تماشاگر بدون پخش تافردا بدون بازیکن هم میشه حالا ببینین کی گفتم

شهناز 6 اتیشه

درود و روزتون خوش روز خبرنگار رو به قعلان فهیم و پرتلاش این عرصه و خصوصا تلاشگران سایت وزین پرسپولیس نیوز تبریک میگم وزشمشیرها رو از همین بازی اول برا پرسپولیس کشیدند عوضی ها جلوی نقل وانتقالات رو گرفتند صدای هیچ یکدر نیومد و درویش با سکوتش داره بادست خودش تیم رو تضعیف میکنه به امید فردایی بهتر