مقالات فوتبال

پرسپولیس برنده آخرین دربی اردیبهشت

سرخپوشان پایتخت آخرین پیروزی خود را در دربی در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ جشن گرفتند.

پرسپولیس و استقلال یکشنبه هفته آینده برگزار کننده دربی برگشت این فصل هستند مسابقه‌ای که البته شاید آخرین دیدار آنها در فصل جاری نباشد و یک بار دیگر نیز شاهد تقابل این دو قطب سنتی فوتبال ایران در قالب پیکارهای جام حذفی نیز باشیم.

در رابطه با دربی های پایتخت مسابقاتی که استقلال و پرسپولیس در دومین ماه فصل بهار برابر یکدیگر برگزار کرده‌اند، باید به این نکته هم اشاره کنیم که آخرین رویاروی آبی و قرمز در جمعه ۲۴ اردیبهشت ماه به سال ۱۴۰۰ باز می‌گردد؛ دیداری که با پیروزی پرسپولیس به پایان رسید و تنها شکست فرهاد مجیدی مقابل سرخپوشان در قالب سرمربی استقلال رقم خورد.

اتفاقاً آن مسابقه آخرین پیروزی دو تیم مقابل یکدیگر نیز محسوب می‌شود و پس از آن بازی هیچ کدام از دو تیم برنده از زمین خارج نشدند. در آن دیدار عیسی آل کثیر در دقیقه ۵۵ روی ریباند و دفع ناقص رشید مظاهری سنگربان استقلال، تک گل این بازی را به ثمر رساند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
2 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
بینننده تلویزیون

باتوجه به خط حمله هجومی پرسپولیس و بازیکنان تیزهوش داخلی و خارجی احتمال برد پرسپولیس خیلی زیاد است ازطرفی آبی ها خیلی ازدربی وحشت دارند حتی یک سالی درسوپرجام به ترکیه فرارکردند.برای گرفتن روحیه فیلم سینمایی شش بریک با هوادارتهیه وکارگردانی شد که ازلحاظ روانی و آرامش غنی سازی شوند چون بدجوری نتیجه پرسپولیس بامس کرمان ، آرامش آنها را خط خطی کرده است. حتی به دروازه بان آبی ها هم هوادار یک پنالتی تقدیم کرد که آرامش خودراحفظ کند چون می ترسد دربی ۱۰۰ دوباره شش تایی شود وتاریخ ۱۳۵۲/۰۶/۱۶ دوباره زنده شود.

Perspolis The Great

ایشالله این دربی رو هم با اقتدار می بریم فقط باید تیم تمرکز صد در صد داشته باشه ضمن اینکه خط دفاعی پرسپولیس باید منظم تر و پرتلاش تر عمل کنه خصوصا پورعلی گنجی ذهن من رو به خودش مشغول کرده که خیلی سوتی میده و همچنین خط دفاعی جایگیری های خوبی نداره خصوصا توی کات بک ها ضعیف عمل میکنه و کسی نیست توپ رو قطع کنه در دربی رفت یه توپ کات بک رسید به مطهری هیچکی اونجا نبود و مطهری توپ رو گرفت توپ از پاش جدا شد دوباره توپو گرفت و چرخید و شوت زد و گل شد پورعلی هم نزدیکترین دفاع به مطهری بود اما تکون نخورد انقد فرصت داد تا مهاجم حریف هرکار خواست بکنه در بازی برگشت با سپاهان که دقایق آخر گل خوردیم مدافعان اجازه دادن مهاجمان سپاهان چندبار به هم در محوطه جریمه ما پاسکاری کنن و اکثر گلهایی هم که خوردیم بخاطر این ضعف در دیسیپلین دفاعی هست
خط هافبک چند بازی هست که خوب عمل میکنه و باید در دربی همینطور فعال و تاثیرگذار بازی کنن
ایشالله که مهاجمامون هم قدر موقعیتهاشون رو بدونن