نقل و انتقالات پرسپولیس

پرسپولیس روی چند ملی‌پوش دست گذاشت

باشگاه پرسپولیس برای فصل بعد نگاه ویژه ای به جذب چند ملی پوش دارد.

وضعیت پرسپولیس در تابستان و نفراتی که این باشگاه جذب خواهد کرد، ارتباط مستقیمی با گرفتن سهمیه آسیایی دارد. هرچند پرسپولیس نسبت به مدعیان دیگر مثل استقلال و سپاهان، در جنگ آسیب کمتری به لحاظ مالی خورد، ولی این باشگاه هم نمی تواند در تابستان بریز و بپاش انجام دهد و هر بازیکنی که دلش خواست را جذب کند. با این حال شرایط برای پرسپولیس کمی بهتر است و دست مدیران این باشگاه برای خرج کردن، کمی بازتر از سایر تیم هاست.

پرسپولیس هنوز به صورت رسمی وارد نقل و انتقالات نشده ولی درحال بررسی اولیه برای انتخاب مدنظر خود است. طبق شنیده ها، از آنجاییکه پرسپولیس تغییرات زیادی در تابستان خواهد داشت، مدیران این باشگاه نگاه ویژه ای به چند ملی پوش حاضر در اردوی تیم ملی دارند و در صورت امکان آن ها را جذب خواهند کرد.

این نفرات جزو خوب های لیگ برتر در لیگ بیست و پنجم بودند و حالا شانس بالایی هم برای رفتن به جام جهانی دارند. پرسپولیس درحالی روی این نفرات دست گذاشته که آن ها سن بالایی ندارند و می توانند تا چند سال برای این تیم بازی کنند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
5 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
مجتبی جهان فکر

خلیفه زارع حزباوی پور یوسفی قربانی مهدی گودرزی حسین نژاد غندی پور شهرآبادی

علی

وقتی تیم ضعیف بشه خب مشخصه که خبری از سهمیه ی آسیا هم نیست

مهدی

این جریان شکایت هم برا بستن دهن هواداره، مطمن باشید کاری نمیکنن که فدراسیون زیر سوال برا

کاف

آقایون دست‌نشانده‌ی بانک شهر این چه دور باطل و کثیفیه که تعمداً توی پرسپولیس راه انداختید؟! که روند نقل‌وانتقالات به بود و نبود سهمیه‌ی آسیایی وابسته هست! شما وقتی تیم رو تقویت نمی‌کنید و از یه‌مشت بی‌افتخار خط می‌گیرید خب معلومه تیم برای فصل بعد هم سهمیه نمی‌گیره! اون‌چیزی که مردم و هوادار پرسپولیس رو فرض کردید خودتونید و هفت‌جدوآبادتون!

حامی

تیم سهمیه نگرفته باید تقویت بشه با بازیکن های داخلی خوب درشان پرسپولیس ،نه مدیران به بهانه آسیایی نشدن بازیکن خوب جذب نکنند تا بازهم سهمیه نگیریم ،چون یه جورایی مثل زمان درویش که می ترسیدم قهرمان بشه تیم و بخواد پاداش و هزینه کنه برای تیم امیدوارم مدیران فعلی تیم متوجه باشند که هواداران همه شرایط تیم رو رصد می کنند و اگر کم کاری یا خساست بخرج بدند برخلاف شعارها و قول هاشمن با هواداران طرف هستند