اخبار باشگاه

پرسپولیس شکایت از تراکتور را پس گرفت!

باشگاه پرسپولیس شکایتش از فدراسیون فوتبال و تراکتور در جام حذفی این فصل را از دادگاه عالی ورزش پس گرفت.

باشگاه پرسپولیس شکایتش از فدراسیون فوتبال و باشگاه تراکتور تبریز را در خصوص با تماشاگر شدن دیدار دو تیم در مرحله یک شانزدهم جام حذفی از CAS پس گرفت.

مسابقه دو تیم با حکم کمیته استیناف با حضور تماشاگران در تبریز برگزار شد.

پرسپولیس در آن مسابقه بازنده شد و اکنون هم پرسپولیس و هم تراکتور تبریز از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار رفته‌اند و ادامه این پرونده حاصلی برای پرسپولیس نداشت.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
3 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
احسان

مدیر بی لیاقت

نصیر

تنها پرونده ای که احتمالا باعث رو شدن دست فاسد لابی تاسیون در فدراسیون میشد رو عقب نشینی کردن..!!حداقل باعث میشد دنیا متوجه فساد بی سابقه فدراسیون فوتبال ایران اشغال شده توسط لابی استقلال و تراکتور بشه..واقعا خنده داره

عاشق پرسپولیس

وقتی مدیر دست نشانده دولت گذاشته میشه همینه دیگه حق تیم با میلیون ها هوادار مهم تر از جایگاه صندلی خودشه مثل درویش خائن که یکسال به cas شکایت نکرد بخاطر نفوذ و حمایت های فراقانونی از الاغتور حدادی هم نوچه همون درویشه