اختصاصینقل و انتقالات پرسپولیس

پرسپولیس: لیست اوسمار در حال نهایی شدن است

پرسپولیس نیوز: سخنگوی باشگاه پرسپولیس خبر داد لیست خرید سرمربی این تیم در آستانه به نتیجه رسیدن است.

علی بازگشا سخنگوی باشگاه پرسپولیس امروز پس از مازاد اعلام شدن دو بازیکن پرسپولیس پیام زیر را منتشر کرد و نوشت: با تدبیر تیم مدیریتی لیست اوسمار در حال نهایی شدن است.

وی ادامه داد: خبرهای خوبی در راه است، ارتش سرخ قوی‌تر خواهد شد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
17 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
زاهد

کشتید ما رو پس که

حسن محمدی

هر تیم بهترین بازیکنان را تصاحب کند قهرمان شود ،همیشه فوتبال اینطور بوده,طرفدار فریب خورده.

پرسپولیس کبیر

سرلک دیگه در پرسپولیس جوابگو نیست
یه هافبک قدر میخواد تا وسط رو جمع و جور کنه

موفقیت

امیدوارم افرادی مثل بیفوما،سروش رفیعی، پورعلی گنجی و چندبازیکن سن بالای تیم که کیفیت مناسبی ندارند را مازادکنند و به جای آن بازیکنان خوب زیر30سال خریداری بشه و توجه ویژه به بازیکنان جوانبرای جایگزینی پست ها از آکادمی تیم یا تیم های دیگه بشه، پرسپولیس کوروش کبیرزمان برانکوی بزرگ را یادمون نره چقدرعالی بود وسالهامفیدبودنش رو نشون داد و قهرمانی هامکررشد، بایدبه جایگزین های سن پایین و بااستعدادتوجه ویژه بشه تاسالیان طولانی بشه ازش بهره برد،، هرکسی. هم منفی بده شک نکن طرفدار کیسه و شله زرد و تیراهن پاره ی سوراختورتبریزه.تموم حرفام باعلم روز دنیاست و برانکوسالهای قبل این علم روبه پرسپولیس تزریق کرد

محمد طالبی

چه انتخاب وحشتناکیه این سخنگوی باشگاه،
تیترش رو ببینید، خبرهای خوبی درراه، ارتش سرخ قوی تر خواهد شد،
کلاس این متن در حد اول ابتدایی،
چقدر کوچیک، مثل بچه مدرسه ای رو می مونه که
از چیزی ذوق کرده باشه،
جای تأسف داره چنین شخصی که شده سخنگو باشگاه، قیافه رو هم ببینید ، درست شبیه ذوق زده ها، حتما باورش نمیشد شده سخنگو باشگاه، و عکسش توی جراید منتشر میشه

علیرضا

یه نگاه به متنی که نوشتی بنداز . اگه صحیح کنیم متن رو از بیست نمره دو میشی بعد ایراد متنی میگیری از یکی دیگه؟؟؟؟

حاجی

بابا والا این کارها رو نکنید اگه اسمار میخواد خودشو به طرفدار ثابت کنه حداقل سه الی چهار تا پدیده امسال تحویل طرفدار بده اینکه نشد مربیگری که همه بازیکنان تاپ و گران قیمت با بالای سی وسه سال سن و حدود یک میلیون دلاری براش بیارید و تو تیم هم چهار تا جوون داشتن تمرین میکردن که اصلا ربطی به سهمیه نداره رو مازاد اعلام کنی!؟ ایا واقعا همچین کاری برای یه مربی ایرانی هم بکنی به شما قول میدم از این آقا بهترترنتیجه خواهد گرفت، از زمانی که من یادمه هر مربی تو پرسپولیس اومده تو همون فصل حداقل اش دوتا پدیده تو لیگ آورده اما برعکس این آقا دوتا پدیده لیگ نتونسته یعنی جرات بازی دادن بهشون نداشته چرا که تیمش

طاهر

بنظر من حدادی کارش خوبه و قدمهایش مثبت. انشالا تبدیل به درویش خائن نشه .

محمد

انشالله، خدا کند که بازم هوادار سرکار نباشه

شمس

آقای حدادی این پنجره فرصت داره خودشو نشون بده اگه تیمو درست و حسابی تقویت نکنه مقابل هوادار خودشو قرار میده و فکر نکنم زیاد دوام بیاره

مهران پرسپولیسی

خیلی وقته این متن را شنیدیم ولی عملی ندیدیم امید دارم این سری عملی بشه نه فقط،حرف باشد ولی خوب خوشحال شدیم این دو بازیکن را کنار گذاشت اسمار کاری که همون اول فصل فرشاد رفته بود با سرژ ولی دورسون نرفته بود

کاپیتان ابدی

خدا قوت
با دو سه بازیکن تاپ ان شالله جنسمون جفت و جور میشه

مهدی

باید بجای سرلک،سلمانی و سروش هم به فکر جذب بازیکن تاپ باشیم….

سامان

میگم نظرت چیه کل تیم رو عوض کنیم؟بهتر نیست؟

Perspolis The Great

اگر یدونه هم خریده بودید الان هزاربار اعلام کرده بودید ولی هیچ بازیکنی نگرفتید و دارید با این پستها زمان میخرید

رضا

احمدزاده سرلک میلاد محمدی وحتی پورعلی گنجی کیفیت لازم را ندارند چنین هستند سلیمانی فقط شبحی درزمینه است اما فخریان صادقی صحرایی وعنایت زاده سرمایه باشگاه پاینده آن هستند لطفابه آنها میدان بدهید ولادت آنها و فروش آنها سرمایه باشگاه راهدرندهید و تیمهای دیگرراتقویت نکنید
به آنها میدان بدهید تاعیارشانرمشخص شود من از طرفداران باشگاه هستم

manney

ببینیمو تعریف کنیم از این خبرا تو 5 سال پیش تا الان 100 بار رونمایی شد