اخبار باشگاه

پروژه تیم «ب» پرسپولیس وارد فاز جدید شد

پرسپولیس سایپا را خرید

شنیده‌ها حاکی از این است که سهامدار عمده باشگاه پرسپولیس مجموعه ورزشی سایپا را خریداری کرده است.

چندی پیش شایعاتی مطرح شده بود مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس قصد دارد با خرید باشگاه سایپا، تیم ب خود را در لیگ دسته اول فوتبال راه‌اندازی کند؛ موضوعی که در همان مقطع با واکنش مسئولان باشگاه سایپا همراه شد و آنها این خبر را تکذیب کردند.

با این حال، پیگیری‌ها نشان می‌دهد که بانک شهر سهامدار عمده باشگاه پرسپولیس در راستای توسعه زیرساخت‌ها و اجرای برنامه‌های بلندمدت این باشگاه، مجموعه ورزشی باشگاه سایپا را خریداری کرده و قرار است این مجموعه در آینده نزدیک در اختیار سهامدار عمده باشگاه پرسپولیس قرار بگیرد. این مجموعه ورزشی شامل ساختمان اداری و ۲ زمین چمن طبیعی است.

در صورت تائید این خبر، این اقدام بخشی از پروژه توسعه امکانات سخت‌افزاری پرسپولیس محسوب می‌شود و مسئولان این باشگاه برنامه ویژه‌ای برای استفاده از این مجموعه دارند. شنیده می‌شود در صورتی که پرسپولیس موفق به خرید امتیاز یک تیم لیگ دسته اولی شده و تیم ب خود را راه‌اندازی کند، این تیم در مجموعه ورزشی مذکور مستقر خواهد شد و تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود را در آنجا دنبال می‌کند.

پرسپولیس در ماه‌های اخیر تلاش‌های زیادی برای تشکیل تیم دوم خود انجام داده و حتی مذاکراتی را برای خرید امتیاز برخی تیم‌های لیگ دسته اول و لیگ دسته دوم در دستور کار قرار داده است. حالا با اضافه شدن این مجموعه ورزشی به دارایی‌های سهامدار عمده، به نظر می‌رسد یکی از مهم‌ترین پیش‌نیازهای ایجاد تیم ب نیز در حال فراهم شدن است.

باید دید مسئولان سهامدار عمده باشگاه پرسپولیس یا سایپا درباره این نقل و انتقال چه واکنشی از خود نشان خواهند داد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
دروغ نگید به طرفدار

سهام دار احمق به همین میگن، جای تیم ب احمق بهترین و بزرگترین ورزشگاه پرسپولیس بابهترین امکانات رو درست کنید که توی همه ی رشته ها بی نیازباشه چه ازلحاظ پایه ای هررشته و چه بزرگسالانش، عقل که نباشه جون درعذابه، البته منفعت طلبی ازاین برندبزرگ هست برای یه مشت آدمای کثیف